Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבוע מבורך,

 

מתעניין ברכישת רכב (חדש!) באזור 20 אלף ש"ח. 

חשוב שיהיה לפחות קצת מהנה לנהיגה או מעניין באיזושהי צורה אחרת. (לא בטוח שיש...)

צריך 4-5 דלתות.

עדיפות לידני אבל מוכן לקחת אוטומט אם יש משהו שיצדיק את זה.

עדיפות למשפחתית, אפשר להתפשר על סופרמיני.

חיפשתי רכבים בני בערך 10 עם 130-150 אלף ק"מ. נראה לי שעם רכב כזה עוד אפשר איכשהו לחיות בלי לחץ מהתקלה הבאה. אני בכיוון?

 

על מה חשבתי?

1. פיאט בראבו ידנית 120 כ"ס. מנוע T-jet שאמור להיות אמין, גיר 6 הילוכים והתנהגות שאמורה להיות חביבה.

הבנתי שיש איזושהי בעיה מוכרת עם כרית אוויר. אשמח אם מישהו יכול להרחיב/לפרט.

 

2. פוקוס ידנית. התנהגות אמורה להיות די טובה אבל תדרוש מתיחה של התקציב. מצדיק?

ישבתי באוטומטית ואזור הנהג הרגיש קצת קלסטרופובי.

 

3. פיאסטה ידנית. טוענים שהשלדה טובה. היא לא קצת חלשה מדי? איך היא שורדת עליות לירושלים? תמיד אפשר לעשות את זה בפלאט-אאוט...

 

4. איביזה 1.6. לא כל כך בטוח לגביה. יש קצת מידע?

 

אשמח מאוד להמלצות ורעיונות.

 

תודה רבה ושבוע נפלא!

עריכה אחרונה על ידי GR8Day

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

ניסיתי לקנות בראבו לפני משהו כמו 6-7 שנים, כל רכב שראיתי היה עם היסתוריית טיפולים לא כ"כ נקיה, למדומני אני זוכר שהרבה רכבים שראיתי החליפו טורבו וגם מצערת
המצערת הייתה אז דיי יקרה גם במוסכים וגם בהזמנה מחו"ל 2000 ש"ח + אבל היום אני רואה שכבר יש יצרנים צד ג' שעלות החלק אצלהם היא באזור ה100 יורו.
חוץ מכך לא היה משהו מיוחד פשוט קפצה לידי פיגו 208 ידנית במחיר ממש משתלם אז קפצתי על המציאה.

אם אתה מחפש משהו מיוחד בתקציב נמוך לדעתי זאת אופיצה ראויה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, Gavrik כתב:

קפצה לידי פיגו 208 ידנית

 

היא הייתה בשבילך חלופה ראויה למרות המחסור בכוח?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם (נערך)

כן ולא זה סוג של היה רכב ראשון ולמרות שיש לה רק 82 כ"ס, ההתנהגות וההיגוי שלה היו מאוד כייפים ולמנוע היה מומנט בריא גם מסל"ד נמוך אבל לאחר 3 שנים נמאס לי מהגיר ורציתי יותר כוח אז שדרגתי ל308.
פשוט עם הבראבו ראיתי בהיסתוריית טיפולים של כל רכב שזאת כניסה להרפתקה ושבעלים שופכים פו ושם כמה אלפים על תחזוקה ולא רציתי להיכנס לזה באותה תקופה אז הכף הכריע לטובת ה208 שמצאתי.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
×
×
  • תוכן חדש...