Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסתכל באבו-עלי על מוצרים וכל שקעי החשמל שראיתי שם שונים מהשקע הישראלי הסטנדרטי.

 

-יש לשקע הישראלי שם כלשהו? ממה שראיתי שקעי 220 ג'נריים שם הם EU ויש סיומות שונות למדינות שונות.

-לאיזה מתאם אני זקוק כדי לחבר את שקעי ה EU (בתמונה) לשקע ישראלי כולל ההארקה?

 

 

image.thumb.png.645285a23b109970c625acd22dda5841.png

פורסם

כן. השקע הישראלי הוא שקע Type H. ייחודי לישראל. למה לא אירופאי? למכון התקנים הפתרונים. לפחות אם לא צריך הארכה השקעים יודעים לקבל גם שקעי Europlug.

פורסם (נערך)

אכן. צריך מתאם Schuko E/F כזה:

https://ksp.co.il/web/item/115092&appkey=1006?gclid=Cj0KCQiAjJOQBhCkARIsAEKMtO0ym38coXdfJGaIYNStQ0R1phClcOlzfTkOBtQNT89YIaH5siG_o9oaAoScEALw_wcB

 

אנקדוטה: הייתה תקופה שהייתי נוסע בתדירות גדולה לדנמרק - גם לה שקע ייחודי משלה, וקושי למצוא מתאמים. כך שהייתי נוסע עם שלושה כבלי מיקימאוס במזוודה: ישראלי, דני ושוקו.

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני 2 דקות, קורן בן אשר כתב:

שוקו.

שוקו?? מה זה שוקו?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

Schuko. קיצור של Schutz-Kontakt ("מגע-מוגן"). זה  מה שיש בתמונות של איציק. תקע גרמני שמקובל בגם בעוד מדינות ותואם חלקית גם לתקע הצרפתי.
 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם

קשה מאד למצוא מתאם מתקע אירופי מוארק (שוקו, type F או הצרפתי, type E) לשקע ישראלי. לי נשאר אחד - עם הפינים השטוחים שיצאו מהשירות ב-1988. כמובן שאין בעיה עם תקעי type C הלא מוארקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

קשה מאד למצוא מתאם מתקע אירופי מוארק (שוקו, type F או הצרפתי, type E) לשקע ישראלי. לי נשאר אחד - עם הפינים השטוחים שיצאו מהשירות ב-1988. כמובן שאין בעיה עם תקעי type C הלא מוארקים.

 

למה ישר להגיד שקשה?

 

https://www.amazon.com/Ceptics-Outlet-Travel-Adapter-Israel/dp/B00K7DYAMO

 

https://www.amazon.com/dp/B00E0O0BS8/ref=sspa_dk_detail_4?psc=1&pd_rd_i=B00E0O0BS8&pd_rd_w=lThnl&pf_rd_p=b9951ce4-3bd8-4b04-9123-0fda35d6155e&pd_rd_wg=PzVii&pf_rd_r=9T0X1513RPPQEAD4R0XX&pd_rd_r=4d2cef0d-0c12-460c-b45b-70bf8018788a&s=aht&smid=A15AM8MHT45F3Q&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyTzZVQkRKWklIVVZEJmVuY3J5cHRlZElkPUEwMDM4MTM2M0RFSVJWVTk2TkdaVSZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNTg0MTIxMldQNjVUWUhJWUdMRSZ3aWRnZXROYW1lPXNwX2RldGFpbCZhY3Rpb249Y2xpY2tSZWRpcmVjdCZkb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU=

 

 

פורסם

הניסיון שלי עם מתאמים רב שימושיים כאלה הוא שהם לא שווים את המקום שהם תופסים במזוודה, כי המגעים שלהם רופפים. הם מתאימים, אולי, לטעינת טלפון, אבל לא הייתי משתמש בהם למשהו שצורך זרם קצת יותר גדול.

 

הסתייגות - אני לא מכיר את המותג שציינת, אז אולי יש שם משהו יותר מוצלח. דרך אגב, אחד הקישורים שלך הוא out of stock.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, garicho כתב:

למה ישר להגיד שקשה?

תודה, אני צריך את L?

אני זקוק לשני מתאמים, אחד מהקיר לשקע החכם (ישראלי->EU) ועוד אחד מהשקע החכם להתקן בשימוש (EU->ישראלי). לפי המחירים באמזון מתאם בודד עולה יותר מהשקע החכם....

Mech Morphix, תודה אבל אני לא מגיע לדף מתאמים/שקעים חכמים

לפני שעה, קורן בן אשר כתב:

אכן. צריך מתאם Schuko E/F כזה:

נכון, זה מה שאני צריך (ואת ההופכי שלו), חבל רק שזה ב KSP שנשבעתי שיותר לא יראו ממני שקל בחיים... 

פורסם

יש באבו עלי שקעים חכמים עם שקע ישראלי, כמו שמורפיקס ציין, רק שהם הפוכים, כנראה יותר נוח להם לייצר ככה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
לפני 17 שעות, garicho כתב:

כן. השקע הישראלי הוא שקע Type H. ייחודי לישראל. למה לא אירופאי? למכון התקנים הפתרונים. לפחות אם לא צריך הארכה השקעים יודעים לקבל גם שקעי Europlug.

לידיעה בלבד, השקע והתקע הישראלי הוא הבטוח בעולם וגם המנגנון נגד ילדים הינו המצאה ופטנט ישראלי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להפך - הזוג הישראלי, שקע ותקע, נחשב למסוכן במיוחד, כיוון שבעדר שרוולית על החלק הקרוב של הפינים, וכיוון שפני השקע אינם שקועים, יש אפשרות למגע בפינים ה"חמים" כאשר התקע אינו תקוע עד הסוף.

 

אני לא יודע מי המציא את התריסים בשקע, אבל הם אינם חלק מהתקן ואינם מחוייבים, בניגוד, למשל, לשקע הבריטי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

להפך - הזוג הישראלי, שקע ותקע, נחשב למסוכן במיוחד, כיוון שבעדר שרוולית על החלק הקרוב של הפינים, וכיוון שפני השקע אינם שקועים, יש אפשרות למגע בפינים ה"חמים" כאשר התקע אינו תקוע עד הסוף.

 

אני לא יודע מי המציא את התריסים בשקע, אבל הם אינם חלק מהתקן ואינם מחוייבים, בניגוד, למשל, לשקע הבריטי.

 

בידיוק. השקעים שמשים ברוב אירופה הרבה יותר בטוחים מהצ׳קמוק הישראלי. 

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, Haim_gds כתב:

תודה, אני צריך את L?

אני זקוק לשני מתאמים, אחד מהקיר לשקע החכם (ישראלי->EU) ועוד אחד מהשקע החכם להתקן בשימוש (EU->ישראלי). לפי המחירים באמזון מתאם בודד עולה יותר מהשקע החכם....

Mech Morphix, תודה אבל אני לא מגיע לדף מתאמים/שקעים חכמים

נכון, זה מה שאני צריך (ואת ההופכי שלו), חבל רק שזה ב KSP שנשבעתי שיותר לא יראו ממני שקל בחיים... 

יש פה בעיה לצרף קישורים של אליאקספרס, ראיתי את זה בהרבה שרשורים, אולי @פבל יכול לשפוך קצת אור.
בכל אופן אל תסתבך עם מתאמים, תרשום בחיפוש
"EU Smart Plug WiFi Socket power energy meter 10A/16A Power Monitor Timing Function Tuya SmartLife APP Control Works"
אחלה שקע שמנטר גם אנרגיה אז תוכל להכניס אוטומציות יותר מגוונות (למשל כשמייבש כביסה מפסיק למשוך חשמל = סיים, ישלח לך התראה וכו'

 

IL WIFI SOCKET.JPG

 

חוץ מזה אפשר תמיד להכניס מודול מאחורי שקע קיים אם מדובר במיקום שצריך להשאר אסתטי

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...