Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מקווה שזה הפורום הנכון לרשום בו את זה

רציתי לשאול כמה עולה רדיאטור כזה

תודה מראש וסליחה אם טעיתי בפורום

Untitled-1.jpg

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד כמה שזה נשמע מוזר...

זה לא משנה לי ממש

אני מחפש רדיאטור קטן לקירור מיים בעיקרון...

משהוא בגודל של 120 על 120 מ"מ בערך

אני חייב להודות שזה לא מיועד לא לרכב או אופנוע או משהוא כזה אבל אתם הסוסונים בזה אז אני מניח שאתם תוכלו לעזור לי בצורה הטובה ביותר

פורסם

מבחינת גודל אני סבור שרדיאטור חימום לרכב יעשה לך את העבודה.

המחירים נעים באיזור ה 400-500 שח לערך.

גודלו הפיזי הוא בערך 20 סמ על 30 ס"מ בממוצע.

171%20820%20041%20A%20Heater%20Core%20MK1%20air.jpg

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי אחד כזה קטן אתה מוזמן לבוא ולקחת אותו

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
כמובן.

מערכת קירור מיים למחשב :-)

חחח, חשבתי כך.

בטח חתיכת מחשב...

ראיתי גם מישהו שעשה מערכת קירור למחשב עם חנקן נוזלי! :shock:

פורסם

שטויות לדעתי כל מה שאתה מנסה לעשות- תוריד את הפתח הצדדי תרכיב מאוורר קטן שמוצאים בכל רכב ישן ללא מזגן ואתה מסודר בלי כל מיני הוצאות+ הרכבה ואם יש נזילה קלה אפילו הלך כל המחשב קיבינימט ואני ניח שמותקן לך שם רדאון לוח אם אסוס פנטיום 4 עם"מעבד כפול" צורב דיוידי וכונן של 160 לפחות...

זו ההערכה שלי- אם אתה כל כך נואש לקירור...

תחסוך לעצמך כאב ראש ומלא כסף...

פורסם
כמובן.

מערכת קירור מיים למחשב :-)

עוד דבר שאתה יכול לעשות זה לקנות כמה מאווררים קטנים 10X10 ופשוט לחבר אותם במקביל,רק כך בחשבון שיכול להיות שתצתרך ספק חזק יותר ממה שיש לך כרגע.

sani

פורסם
עוד דבר שאתה יכול לעשות זה לקנות כמה מאווררים קטנים 10X10 ופשוט לחבר אותם במקביל,רק כך בחשבון שיכול להיות שתצתרך ספק חזק יותר ממה שיש לך כרגע.

הרבה מאווררים = הרבה רעש.

 

הפתרון היעיל והזול הוא מארז גדול, צלעות קירור גדולות, מאורר יונק בתחתית המארז ומאורר פולט בחלקו העליון של המארז. כל אלו מבטיחים סירקולציה מיטבית של אויר קר במארז.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...