Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם עיתונות הרכב הותיקה דועכת ?


zaf
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פורסם היום כי מגזין אוטו, שכבר הרבה שנים אינו מה שהיה בשנותיו הראשונות, שוב עבר שינוי, הפעם עבר לידי מימון ישיר https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001392362.

עיתונות הרכב המקומית למעשה עוברת שינוי מהותי. אמנם הצריכה של המגזין המודפס יורדת בחדות, אבל המידע  שקהל היעד מחפש נותר בביקוש גבוה. את מקומם של המגזינים המקוריים תפסו מגזינים רישתיים ומדורי רכב באתרי העיתונות , אבל, תקנו אותי אם אני טועה, למעט וואלה, אין ממש "בשר" אצל "העיתונים" האחרים (גלובס,כלכליסט 😉 או טמקא) מה שיוביל למבול של כתבות ממומנות או "מטעם" או בקיצור פירסומות לא ממש אובייקטיביות (כאילו שאובייקטיביות היתה נר לרגלי המגזין) 

 

לפני פרישת של פאבל, הוא ערך בדיקת תעבורה באתר והגיע למספרים נאים בהחלט. 

המסקנה לדעתי היא, שזה המקום המוביל בכל הקשור למידע אובייקטיבי וידע בנושאי רכב.  

 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סביר להניח שאני טועה, ואני גם צעיר מידי כדי לדעת "מה זה היה פעם", אבל אף פעם לא התחברתי למגזינים האלה, כי לי אישית זה מרגיש (בבקשה אל תהרגו אותי 😬) כמו משהו מאוד מיושן.

לקרוא כתבה שלמה שלרוב מנופחת במילים מיותרות רק על מנת למלא את הדף כדי לדעת כמה ליטר תא המטען, מה צריכת הדלק, ומה דעתו של הכתב על מראה הרכב (שזה עניין של טעם וריח) מרגיש בזבזני ומועכב במיוחד לדור הצעיר שגדל בעולם שכולו "כאן ועכשיו". את כל המידע הזה אפשר לקבל בסרטון יוטיוב הרבה יותר מפורט ועוד מוסרט בפחות זמן. שוב, אני מדבר בעד עצמי והטיעון שלי מראה את הסתכלותי האישית על מגזיני רכב למיניהם ולמה דעיכתם הגיונית וסיבתית, אבל אני ממש לא נגד, ההיפך, אני חושב שחשוב שיהיה אותם והם יתוחזקו ככל האפשר כי תמיד ישאר מי שזה כיף לקרוא ומקבל מזה הבנה מעמיקה יותר של הרכב המדובר. 

עריכה אחרונה על ידי SmallbutClean
  • אהבתי 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר של מגזין אוטו mako,
לדעתי האישית מזמן כבר לא רלוונטי ועדכני.


האתר ממחזר סקירות/מבחני רכב, בעקבות פרסום
של סקירות ווידאו שמתפרסמות באחור ועיכוב רב
לעומת מרבית אתרים העוסקים בתחום הרכב והתחבורה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשירשור אחר, דובר גם על דלילות החדשות והתעבורה (אפילו בפורום) אצל נטקאר.  ששם רכב רכב חשמלי בכלל מוקצה .  

לכן, לדעתי המגזין כאן צריך לקחת צעד קדימה. השאלה היא אם בעלי האתר רוצים לעבור לקדמת הבמה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת הפסקתי לקרוא וגם את המנוי לאוטו לפני לא מעט שנים.

 

אהבתי לקרוא את הכתבות של טל שביט ז"ל, שאר הכתבות (ויסלח לי שוכן הפורום לשעבר שגם כתב באותו מגזין בשנים ההן), אחרי שנהרג זה לא היה אותו דבר. ואז המגזין הפך למיותר עבורי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום לדעתי אין טעם לעיתון, הרבה יותר מעניין לקרוא ביקורות ביוטיוב, וברשת לא חסר מידע שזמין בנייד בכול מקום.

זאת הסיבה שהפסקתי לפני כמה שנים את המנוי לאוטו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמידע זמין ברשת מכל רחבי הגלובוס, שחקן מקומי לא מסוגל להצדיק עצמו בזכות מבחנים.

הוא כמעט תמיד יקבל למבחן רכב בפיגור.

לא יהיו לו אמצעים למבחן מספיק עמוק.

היכולת שלו לערוך מידע כזה נמוכה.

 

מה שנשאר זו "חוכמת ההמונים" - פורומים. שם הקורא המיומן...יזהר ויסנן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים שבהם הייתי מנוי של מגזין אוטו, לכל רכב היו מספר מבחנים - מבחן השקה גלובלי (או איזורי), בחו"ל, ביחד עם עיתונות רכב מרחבי האיזור / העולם.

שם ניתן היה להתרשם ממבחר יחידות הנעה, פלטפורמה, וגם אופציות עיצוב ואבזור - שרובן בד"כ לא היו עולות לארץ.

לאחר מכן היה מבחן השקה מקומי בישראל, ביחד עם עיתונות רכב ישראלית, ואז היה רק יחידות הנעה ואבזור רלוונטיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל קורא הוא מיומן ולכן יהיו רבים יותר שיפנו לקבל חוות דעת או עיצה מגורם מיומן . העיניין הוא שההתפתחויות בנושא רכב בשנים האחרונות לא מתקבלות בברכה בכל מקום.

כותב אחד הקוראים באתר השכן  

מנועים החשמליים כאן להישאר (לפחות עד שמישהו ימצא דרך יעילה ובטוחה לשנע מימן), מבקרי האתר ימשיכו לקנות מכוניות גם בעתיד, וימשיכו לחפש ברשת, אתרים בהם הם יוכלו להתייעץ עם מומחים או מומחים מטעם עצמם או משווקים, לגבי הרכישה הבאה שלהם. אם תבחר להמשיך לסנן את כל היצע כלי הרכב החשמליים, אתה בעצם כורת את הענף עליו אתה יושב, ואותם מבקרים פשוט יפנו לגלוש בשדות זרים.

חבל.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למה לשלם על מנוי למגזין אם עם טיפה אנגלית בסיסית אתה יכול לראות מבחנים השוואתיים ברמה גבוהה ביוטיוב עוד לפני שהרכב בכלל קיבל תקינה בישראל?

  • רעיון טוב! 2

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

- כי להרבה אין אפילו טיפה אנגלית בסיסית.

- כי מה שמעניין זה הקונפיגורציה המגיעה לארץ.

- כי מה שגם מעניין זה השוואה בין רכבים שונים, אבל בקונפיגורציות המגיעות לארץ.

 

ובטח יש עוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עדיין בשביל זה לא צריך לעשות מנוי לשום דבר.

מה זה האתר הזה פה?

  • רעיון טוב! 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שכתבתי בפתיחת השירשור - בואו בהמוניכם לכאן 😃

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, SlowRide כתב:

למה לשלם על מנוי למגזין אם עם טיפה אנגלית בסיסית אתה יכול לראות מבחנים השוואתיים ברמה גבוהה ביוטיוב עוד לפני שהרכב בכלל קיבל תקינה בישראל?

 

אם תמצא לי מבחנים השוואתיים עם אנשים ברמה כמו של טל"ש ז"ל - זה אטרקציה.

אין הרבה כאלה בכלל.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

עדיין בשביל זה לא צריך לעשות מנוי לשום דבר.

מה זה האתר הזה פה?

גם לאתר הזה יש הוצאות על עצם קיומו באוויר. 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...