Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם עיתונות הרכב הותיקה דועכת ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורסם היום כי מגזין אוטו, שכבר הרבה שנים אינו מה שהיה בשנותיו הראשונות, שוב עבר שינוי, הפעם עבר לידי מימון ישיר https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001392362.

עיתונות הרכב המקומית למעשה עוברת שינוי מהותי. אמנם הצריכה של המגזין המודפס יורדת בחדות, אבל המידע  שקהל היעד מחפש נותר בביקוש גבוה. את מקומם של המגזינים המקוריים תפסו מגזינים רישתיים ומדורי רכב באתרי העיתונות , אבל, תקנו אותי אם אני טועה, למעט וואלה, אין ממש "בשר" אצל "העיתונים" האחרים (גלובס,כלכליסט 😉 או טמקא) מה שיוביל למבול של כתבות ממומנות או "מטעם" או בקיצור פירסומות לא ממש אובייקטיביות (כאילו שאובייקטיביות היתה נר לרגלי המגזין) 

 

לפני פרישת של פאבל, הוא ערך בדיקת תעבורה באתר והגיע למספרים נאים בהחלט. 

המסקנה לדעתי היא, שזה המקום המוביל בכל הקשור למידע אובייקטיבי וידע בנושאי רכב.  

 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

סביר להניח שאני טועה, ואני גם צעיר מידי כדי לדעת "מה זה היה פעם", אבל אף פעם לא התחברתי למגזינים האלה, כי לי אישית זה מרגיש (בבקשה אל תהרגו אותי 😬) כמו משהו מאוד מיושן.

לקרוא כתבה שלמה שלרוב מנופחת במילים מיותרות רק על מנת למלא את הדף כדי לדעת כמה ליטר תא המטען, מה צריכת הדלק, ומה דעתו של הכתב על מראה הרכב (שזה עניין של טעם וריח) מרגיש בזבזני ומועכב במיוחד לדור הצעיר שגדל בעולם שכולו "כאן ועכשיו". את כל המידע הזה אפשר לקבל בסרטון יוטיוב הרבה יותר מפורט ועוד מוסרט בפחות זמן. שוב, אני מדבר בעד עצמי והטיעון שלי מראה את הסתכלותי האישית על מגזיני רכב למיניהם ולמה דעיכתם הגיונית וסיבתית, אבל אני ממש לא נגד, ההיפך, אני חושב שחשוב שיהיה אותם והם יתוחזקו ככל האפשר כי תמיד ישאר מי שזה כיף לקרוא ומקבל מזה הבנה מעמיקה יותר של הרכב המדובר. 

עריכה אחרונה על ידי SmallbutClean
  • אהבתי 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

פורסם

האתר של מגזין אוטו mako,
לדעתי האישית מזמן כבר לא רלוונטי ועדכני.


האתר ממחזר סקירות/מבחני רכב, בעקבות פרסום
של סקירות ווידאו שמתפרסמות באחור ועיכוב רב
לעומת מרבית אתרים העוסקים בתחום הרכב והתחבורה. 

פורסם

בשירשור אחר, דובר גם על דלילות החדשות והתעבורה (אפילו בפורום) אצל נטקאר.  ששם רכב רכב חשמלי בכלל מוקצה .  

לכן, לדעתי המגזין כאן צריך לקחת צעד קדימה. השאלה היא אם בעלי האתר רוצים לעבור לקדמת הבמה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

האמת הפסקתי לקרוא וגם את המנוי לאוטו לפני לא מעט שנים.

 

אהבתי לקרוא את הכתבות של טל שביט ז"ל, שאר הכתבות (ויסלח לי שוכן הפורום לשעבר שגם כתב באותו מגזין בשנים ההן), אחרי שנהרג זה לא היה אותו דבר. ואז המגזין הפך למיותר עבורי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היום לדעתי אין טעם לעיתון, הרבה יותר מעניין לקרוא ביקורות ביוטיוב, וברשת לא חסר מידע שזמין בנייד בכול מקום.

זאת הסיבה שהפסקתי לפני כמה שנים את המנוי לאוטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כשמידע זמין ברשת מכל רחבי הגלובוס, שחקן מקומי לא מסוגל להצדיק עצמו בזכות מבחנים.

הוא כמעט תמיד יקבל למבחן רכב בפיגור.

לא יהיו לו אמצעים למבחן מספיק עמוק.

היכולת שלו לערוך מידע כזה נמוכה.

 

מה שנשאר זו "חוכמת ההמונים" - פורומים. שם הקורא המיומן...יזהר ויסנן.

 

 

פורסם

בימים שבהם הייתי מנוי של מגזין אוטו, לכל רכב היו מספר מבחנים - מבחן השקה גלובלי (או איזורי), בחו"ל, ביחד עם עיתונות רכב מרחבי האיזור / העולם.

שם ניתן היה להתרשם ממבחר יחידות הנעה, פלטפורמה, וגם אופציות עיצוב ואבזור - שרובן בד"כ לא היו עולות לארץ.

לאחר מכן היה מבחן השקה מקומי בישראל, ביחד עם עיתונות רכב ישראלית, ואז היה רק יחידות הנעה ואבזור רלוונטיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא כל קורא הוא מיומן ולכן יהיו רבים יותר שיפנו לקבל חוות דעת או עיצה מגורם מיומן . העיניין הוא שההתפתחויות בנושא רכב בשנים האחרונות לא מתקבלות בברכה בכל מקום.

כותב אחד הקוראים באתר השכן  

מנועים החשמליים כאן להישאר (לפחות עד שמישהו ימצא דרך יעילה ובטוחה לשנע מימן), מבקרי האתר ימשיכו לקנות מכוניות גם בעתיד, וימשיכו לחפש ברשת, אתרים בהם הם יוכלו להתייעץ עם מומחים או מומחים מטעם עצמם או משווקים, לגבי הרכישה הבאה שלהם. אם תבחר להמשיך לסנן את כל היצע כלי הרכב החשמליים, אתה בעצם כורת את הענף עליו אתה יושב, ואותם מבקרים פשוט יפנו לגלוש בשדות זרים.

חבל.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה לשלם על מנוי למגזין אם עם טיפה אנגלית בסיסית אתה יכול לראות מבחנים השוואתיים ברמה גבוהה ביוטיוב עוד לפני שהרכב בכלל קיבל תקינה בישראל?

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

- כי להרבה אין אפילו טיפה אנגלית בסיסית.

- כי מה שמעניין זה הקונפיגורציה המגיעה לארץ.

- כי מה שגם מעניין זה השוואה בין רכבים שונים, אבל בקונפיגורציות המגיעות לארץ.

 

ובטח יש עוד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עדיין בשביל זה לא צריך לעשות מנוי לשום דבר.

מה זה האתר הזה פה?

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה בדיוק מה שכתבתי בפתיחת השירשור - בואו בהמוניכם לכאן 😃

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 34 דקות, SlowRide כתב:

למה לשלם על מנוי למגזין אם עם טיפה אנגלית בסיסית אתה יכול לראות מבחנים השוואתיים ברמה גבוהה ביוטיוב עוד לפני שהרכב בכלל קיבל תקינה בישראל?

 

אם תמצא לי מבחנים השוואתיים עם אנשים ברמה כמו של טל"ש ז"ל - זה אטרקציה.

אין הרבה כאלה בכלל.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

עדיין בשביל זה לא צריך לעשות מנוי לשום דבר.

מה זה האתר הזה פה?

גם לאתר הזה יש הוצאות על עצם קיומו באוויר. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...