Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט קומפוננט מומלץ עד 500 ש״ח


Clod
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 31 דקות, asip כתב:

בשעה טובה.... יום שלם אני מחפש מישהו נורמלי שמתקין מערכות ועושה גם איטום כמו שצריך, לפחות הראשון שראיתי אצלו הרבה תמונות... ומצאתי אותו בפייסבוק (לפני שעה), מחר הולך אליו... ומעדכן 

 

צריך איטום גם בדלתות אחוריות או שמספיק רק מקדימה?     (Clod)

מעולה כייף לשמוע , על איזה ציוד בסוף אתה הולך ? ואצל מי ? 

חושב שאין צורך לעשות איטום בדלת האחורית. (כמובן זה לפי תקציב ) 

 

 

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 6 שעות, DIN_13345 כתב:

מעולה כייף לשמוע , על איזה ציוד בסוף אתה הולך ? ואצל מי ? 

חושב שאין צורך לעשות איטום בדלת האחורית. (כמובן זה לפי תקציב ) 

 

 

קדימה - קומפוננט 602 MOREL TEMPO ULTRA
אחורה - קומפוננט "6.5 Morel Maximo

סאב - סאב וופר Morel PRIMO104

ומגבר - Morel MPS 4.400
 

אכן רמקולים יותר פשוטים מאחור ללא הגברה, אבל לא רוצה שיהיו עיוותי צליל…

מצאתי את ״יוסי אביזרי רכב רעננה״

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

״יוסי אביזרי רכב רעננה״ מקום מקצועי ,מומלץ.

ואל תשכח ,רכיבי התקנה איכותיים הם חלק בלתי נפרד מהתוצאה הסופית.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון 🤗

הכנסתי את הרכב לעבודה!!!

אני מרוצה מהמקום אליו הלכתי להתקין. נראים אנשים מקצועיים ועושים את העבודה כמו שאני רוצה.

איטומים קדימה, רינגים אקוסטיים קדימה ואחורה.

שודרגו רכיבים, מטמפו אולטרה לויטוס! ומסאב 10 ל12!

מקסימו ומגבר 4.400 נשארים.

הכל עולה לי 3800 כולל עבודה שזה בדיוק המחיר שיחלתי לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לוירטוס יש לו טוויטרים יותר דומיננטיים מהטמפו אולטרה {ופחות מעודנים}

יש יגידו חותכים את האוזן.

מומלץ לבחון לפני התוצאה הסופית את הנחתת הטוויטר בקרוס הפסיבי 

מומלץ גם שלא להתקין את הקרוס הפסיבי במיקום שלא ניתן יהיה לגשת אליו.

 

Ca44444444444pture.JPG

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, AUDIO KING כתב:

בנוגע לוירטוס יש לו טוויטרים יותר דומיננטיים מהטמפו אולטרה {ופחות מעודנים}

יש יגידו חותכים את האוזן.

מומלץ לבחון לפני התוצאה הסופית את הנחתת הטוויטר בקרוס הפסיבי 

מומלץ גם שלא להתקין את הקרוס הפסיבי במיקום שלא ניתן יהיה לגשת אליו.

 

Ca44444444444pture.JPG

 

טוב אתה הוירטוס פחות הטמפטו יותר טוב גם לדעתי 😟

 

 

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, kalmangar כתב:

 

טוב אתה הוירטוס פחות הטמפטו יותר טוב גם לדעתי 😟

 

 

מבאס לשמוע, חשבתי שהם יותר טובים בגלל התג מחיר וגם כי הם מיוצרים בארץ ולא בסין…

עריכה אחרונה על ידי Clod
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Clod כתב:

חשבתי שהם יותר טובים בגלל התג מחיר 

 

במקרים רבים המחיר מטעה.

 

  

לפני 1 דקה, Clod כתב:

וגם כי הם מיוצרים בארץ ולא בסין

הרכיבים טובים,

אבל הטויטר דומיננטי ביחס לרמקול

והסט פחות מאוזן מהטמפו אולטרה.

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Clod כתב:

מבאס לשמוע, חשבתי שהם יותר טובים בגלל התג מחיר וגם כי הם מיוצרים בארץ ולא בסין…

בכל אופן העלות שדרוג והתקנה שלך זניחה מאוד עם רכיבים מעולים , אין לך על מה להתאכזב, עשית דיל טוב לדעתי.
בחירה טובה בסה״כ , את הטוויטר תנמיך במידת הצורך מהקרוסאובר כמו שאודיו קינג אמר וזהו.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב זה בטוח יהיה הרבה יותר ממושלם לעומת מה שהיה לי קודם, ובמיוחד כשמעולם לא הייתה לי מערכת בסדר גודל כזה ברכב.  אז לשמיעה שלי זה ודאי יהיה מספיק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, hwgeek כתב:

תבורך עם מלא סופגניות ללא עלייה במישקל :-)

הרגע ראיתי שהמחיר צנח ל39$ עם מישלוחה חינם, הזמנתי יחד עם מיקרופון כיול זול Dayton Audio iMM-6 בשביל פרוייקט אחר להשלמת הסכום מעל 49 :-).

 

חג חנוכה שמח לכולם :-).

 


כנ"ל גם אני באותה סירה.
אצלי אחד הרמקולים האחוריים בדלת התחיל לזייף, מולטימדיה מקורית SMEG (פיג'ו 308 דור 2) העברתי בינתיים את כל הסאונד לקדמיים. והזמנתי את זוג הרמקולים האלו ויש לי כמה שאלות.
איפו מומלץ להזמין בידוד וויברציות עממי? אם אני פותח את הדלת הבנתי שזה מומלץ אבל צריך קישור לרכישה וצריך להבין כמה לרכוש.
על הדרך הייתי רוצה לשדרג את הבאס, שנים שהייתי משונאי הבאס כי חברים היו מתלהבים ממערכות באס זולות וענקיות שהם היו מתקינים ואז זה נשמע כמו רטט נוראי כזה כאילו רמקול מנסה לנגן מתחת למים ולא הבנתי מה כל השוס. עד שיצא לי לקנות אוזניות טובות עם באס אמיתי שלא שומעים אותו אבל עושה וואקום באוזניים ובמוח ועכשיו כל השירים ששמעתי באוזניות נשמעים לי ברכב מאוד משעמם.
האם החלפה של הקומפוננטות תספק לי באס? או שצריך להוסיף סאב? ואם צריך להוסיף סאב לא הייתי רוצה להתעסק במגברים וחיווטים והייתי רוצה לתפוס כמה שפחות מקום ברכב. ראיתי שיש סאבים אקטיביים ב300-500 ש"ח אצל דוד אלי או באמזון שנכנסים מתחת למושב האם הם ישלימו את הקומפוננטות או שמדובר בזבל סיני? אילו אופציות עממיות הייתם ממליצים לי?

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצקוץ..

תודה לכולם שוב, עזרתם המון וזה לא מובן מאליו!

המערכת אתמול כבר הותקנה.  באוברול הכללי אני מאוד מרוצה כי סופסוף אני שומע איכות גם כשלא בעוצמה.    לגבי מה שחלק פה אמרו על חוסר איזון בסא של הויטוס, אני חושב שאני מבין למה התכוונתם אבל זה לא כזה מפריע לי כי אני מאוד אוהב טרבל.   כרגע הטוויטר מחובר בקרוס על 0db למרות המלצתכם וזה בסדר לי...
גם ככה שמתי לב שבמשחק עם האקולייזר הכל משתנה, והחוסר איזון יוצא מאיזון גם ככה ואני מכוון למה שאני אוהב.

 

דבר אחד שעדיין אני לא סגור עליו דוקא זה הבאס.  אני מרגיש את הבאס ברובו לידי ולא מאחוריי כמו שציפיתי בגלל שהסאב מאחורה מן הסתם...  מרוב שהבאס מרגיש לי כל כך חזק פילטרתי (חלק מהDSP של המערכת יש אפשרות לעשות פילטר) אותו שיתחיל לעבוד רק בתדרים של מעל 80 הרץ (לא יודע עד כמה הנתונים האלה נכונים אבל אכן הבאס יורד משמעותית).

 

האם יש לי אפשרות לקנפג את הקדמיים שלא יוציאו בכלל נמוכים והכל בעצם יעבור רק לסאפ המרכזי מאחור?   ואם כן איך? דרך התוכנה או המגבר? או שאולי זה בכלל תפקידו של מנחת (שלא הצלחתי להבין כל כך מה תפקידו חוץ מלהנחית שזו הפעולה ההפוכה של מגבר אז זה ניגוד אינטרסים 😆)?!

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.11.2021 בשעה 14:25, Gavrik כתב:


כנ"ל גם אני באותה סירה.
אצלי אחד הרמקולים האחוריים בדלת התחיל לזייף, מולטימדיה מקורית SMEG (פיג'ו 308 דור 2) העברתי בינתיים את כל הסאונד לקדמיים. והזמנתי את זוג הרמקולים האלו ויש לי כמה שאלות.
איפו מומלץ להזמין בידוד וויברציות עממי? אם אני פותח את הדלת הבנתי שזה מומלץ אבל צריך קישור לרכישה וצריך להבין כמה לרכוש.
על הדרך הייתי רוצה לשדרג את הבאס, שנים שהייתי משונאי הבאס כי חברים היו מתלהבים ממערכות באס זולות וענקיות שהם היו מתקינים ואז זה נשמע כמו רטט נוראי כזה כאילו רמקול מנסה לנגן מתחת למים ולא הבנתי מה כל השוס. עד שיצא לי לקנות אוזניות טובות עם באס אמיתי שלא שומעים אותו אבל עושה וואקום באוזניים ובמוח ועכשיו כל השירים ששמעתי באוזניות נשמעים לי ברכב מאוד משעמם.
האם החלפה של הקומפוננטות תספק לי באס? או שצריך להוסיף סאב? ואם צריך להוסיף סאב לא הייתי רוצה להתעסק במגברים וחיווטים והייתי רוצה לתפוס כמה שפחות מקום ברכב. ראיתי שיש סאבים אקטיביים ב300-500 ש"ח אצל דוד אלי או באמזון שנכנסים מתחת למושב האם הם ישלימו את הקומפוננטות או שמדובר בזבל סיני? אילו אופציות עממיות הייתם ממליצים לי?

תפנה לדניאל קאר סיסטאמס, הוא עשה לי בידוד מדהים, הבס מאוד עבה, טונאלי ופאנץ חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, asip כתב:

שיתחיל לעבוד רק בתדרים של מעל 80 הרץ (לא יודע עד כמה הנתונים האלה נכונים אבל אכן הבאס יורד משמעותית).

 

האם יש לי אפשרות לקנפג את הקדמיים שלא יוציאו בכלל נמוכים והכל בעצם יעבור רק לסאפ המרכזי מאחור?   ואם כן איך? דרך התוכנה או המגבר? או שאולי זה בכלל תפקידו של מנחת (שלא הצלחתי להבין כל כך מה תפקידו חוץ מלהנחית שזו הפעולה ההפוכה של מגבר אז זה ניגוד אינטרסים 😆)?!

אתה יכול לבצע חיתוך מקביל של הקומפוננטים ב HPF ב 120 הרץ 

ואת הסאב ב LPF ב 120 הרץ ,זה עקרון דומה לסטאפ SPL עם PRO מידים.

 

אם הסאב חזק לך אין הגיון לחתוך אותו ב HPF ב 80 הרץ ,זה לא מידבאס.

תבצע חיתוך LPF ותסגור מעט את הגיין במגבר בזוג הערוצים של הסאב 

על לקבלת התוצאה הרצויה ,במקביל אקולציה בטווח התדרים הנמוך במערכת.

 

מנחת 

תפקידו להוציא יציאות RCA מיציאות הרמקולים של המערכת המקורית 

משתמשים בו במערכות מקוריות שאין להם יציאות RCA על מנת לחבר מגבר.

וכן אתה צודק ,מנחת מנחית את הסיגנל משמע גורע מאיכות הסאונד 

וזהוא מצב שאינו אופטימלי בעליל ,אך בנסיבות העניין אם אינך רוצה\יכול להחליף

את המערכת המקורית של הרכב זה הפתרון.מומלץ מן הסתם במקרה כזה 

ללכת על מנחת איכותי ככול הניתן.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Dani Cohen כתב:

תפנה לדניאל קאר סיסטאמס, הוא עשה לי בידוד מדהים, הבס מאוד עבה, טונאלי ופאנץ חזק.


תודה על הטיפ התכוונתי להזמין את הקומפוננטות שעלו פו מאמזון ולעשות בעצמי את הכל... אבל לא הצלחתי להסתדר עם האתר שלהם, בהתחלה היה רשום לי שאם אני אוסף מוצרים מעל ל60 דולר אני אקבל משלוח חינם אבל אחרי זה בצ'ק אאוט דרשו ממני להוסיף עוד 300 שקל על משלוח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...