Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 15.11.2021 בשעה 05:35, KipodYam כתב:

כבעלים לשעבר של סיטרואן C4 עם מנוע 1.2 שנמכרה לחבר פורום אחר אך ורק בגלל קבלת רכב חברה ,העסק פה מטריד אותי.

משהו לא מסתדר לי.

מכוניות שעברו החלפת טיימינג מזמן עקב תקלה, האם הן בסדר?

האם עושים משהו שונה בהחלפת הטיימינג כיום?

כי אם אני מחזיר את הרכב, אני שוקל לקנות כזאת שוב...

 

לגבי הבעיה פה בשרשור, אולי יש בעיה באיזה אטם ונכנס יוצר מדי אוויר? מכסה שסתומים אולי?

אבל בעצם חזרו על הטיימינג, לא?

 

שלי היתה בסדר עד שנמכרה, עברה החלפת טיימינג ב75k,  כשבוע שבועיים אחרי טיפול שוטף. אצלי לא נרשמה צריכת שמן למיטב זכרוני.

 

ומה זה צריכת שמן מטורפת? זה מדיד שבקושי אפשר לראות בו משהו והבנתי שאם חסרים שני ריבועי שמן נדלקת נורת אזהרה, יענו בשלב מאוד מוקדם, כשזה עוד לא מחסור רציני.

 

הי, מה שלומך?

 

אז כן

הגם שהרכב שמכרת לי עבר טיימינג סביב ה75, ואני מאמין לך שלא צרך שמן בתקופה בה החזקת בו

 

כיום צורך סביב 2.5-3 ליטר ל10,000 ק"מ

הצריכה התחילה די מוקדם (קניתי ממך ב98K, כיום על 119)

 

מקווה לזכור לעדכן בהמשך

ומקווה שזה יעצר בצריכה הזאת ולא יותר גרוע, כי כרגע זה עוד נסבל לדעתי

 

חוץ מצריכת השמן, אחת המכוניות הכי טובות שהיו לי ב20 שנה האחרונות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעדכן שחזרו אליי מלובינסקי להגיד שהם לא מאשרים מחווה כי הרכב לא טופל בזמן. אמרתי שטופל בזמן אך לא ברשת ואני יכול להעביר להם את כל הניירת של הטיפולים. אמרו אז לא טופל ברשת. 🥱

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לקבל מחווה של רצון טוב צריך רצף טיפולי ברשת היבואן.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, zvit כתב:

כדי לקבל מחווה של רצון טוב צריך רצף טיפולי ברשת היבואן.

הם אלה שגרמו לי להפסיק את רצף הטיפולים ברשת היבואן בכך שסירבו בתוקף לבדוק רצועת תזמון מתפוררת ושלחו אותי לנסוע ״עד שתדלק שוב תקלה״

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שיש לך רצף טיפולים אצל היבואן אז התמיכה היא מלאה,פה מתחיל ונגמר הסיפור.

 

ובנימה אישית שלי : כל רכב משומש עם מנוע פיורטק,שאין לו רצף טיפולים בלובינסקי,זאת בעיה שצריך לתת עליה את הדעת בבואך לרכוש רכב כזה,גם במחיר,וגם בהתעסקות והסיכון העתידי.

 

כל רכב שנכנס למורשה עם בעיה ישר עובר דיאגנוסטיקה ובירור האם יש לו עבר טיפולים במורשה,ואז מוציאים דו"ח שרשום האם זכאי לתמיכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, dani666 כתב:

מצד שני - אז כבר היית מקבל החלפת מנוע ....

אני קציצה אם לפני שנתיים בתקופת ההכחשה היו מחליפים לי מנוע לא על חשבוני

 

 

התגובות פה חכמות בדיעבד. ועדיין הרבה הולכים או ממליצים לאחרים ללכת לגבע..

 

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, dani666 כתב:

מצד שני - אז כבר היית מקבל החלפת מנוע ....

 

לפני 32 דקות, yoni2sh כתב:

ברגע שיש לך רצף טיפולים אצל היבואן אז התמיכה היא מלאה,פה מתחיל ונגמר הסיפור

 

 

שום החלפת מנוע ושום תמיכה מלאה

הם פשוט היו מוצאים תירוץ אחר להתנער ממנו

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

"התגובות פה חכמות בדיעבד. ועדיין הרבה הולכים או ממליצים לאחרים ללכת לגבע.. "

 

התגובות כאן, באופן כללי, ולאוו דווקא בהקשר של לובינסקי תומכות (לא מוחלט, אבל רובן) בטפול במוסכי יבואן במהלך תקופת האחריות.  בין היתר בגלל נושא הרצון הטוב.

 

גבע ואחרים - אחרי תקופת האחריות.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, dani666 כתב:

התגובות כאן, באופן כללי, ולאוו דווקא בהקשר של לובינסקי תומכות (לא מוחלט, אבל רובן) בטפול במוסכי יבואן במהלך תקופת האחריות.  בין היתר בגלל נושא הרצון הטוב.

 

גבע ואחרים - אחרי תקופת האחריות.

 

 

 

 

 

הרכב שלי טופל במוסכי הרשת במהלך תקופת האחריות וגם מעט אחרי. כאמור הסיבה העיקרית שהלכתי למקום אחר הייתה התנערות שלהם בתקופה ההיא מנושא הרצועה למרות שנדלקה לי נורת תקלה.

 

אם טיפול מחוץ למוסכי הרשת קובע שאין שום אפשרות ל ״רצון טוב״, אני לא מבין למה שמישהו ילך למקום אחר, או ימליץ לאחרים לעשות את זה. ועוד במנוע עם כזאת הסטוריה של בעיות.

יותר מזה, נראה שבפורומים פה ובעיקר בשרשור העצום על הרצועה מתפוררת הקונצנזוס הוא טיפולים אצל גבע והחלפת הרצועה שם, אם לא היום אז בטוח בתקופה שלפני שנתיים כשלובינסקי הכחישו את הבעיה.

אז יש המלצה גורפת לברוח ממוסכי הרשת ואז כשמישהו בא עם מנוע גמור כמעט אותם אנשים אומרים לו ברור שאין לך רצון טוב לא טיפלת במוסכי רשת..

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, galbh כתב:

כאמור הסיבה העיקרית שהלכתי למקום אחר הייתה התנערות שלהם בתקופה ההיא מנושא הרצועה למרות שנדלקה לי נורת תקלה.

 

היום, יש אחריות מורחבת על המנוע בדיוק על הסימפטום הזה. 

כאשר רכב מגיע עם נורת תקלה ויש רצועה שלא עומדצ במגבלת המדידה יש 4 או 5 תרחישים לפיהם יש לבדוק את המנוע. באחת הבדיקות בודקים שחיקה במיסב 4 של הקאמשפט ולפיו קובעים אם המנוע שמיש או מצריך החלפה (בעקבות הרעבת שמן).

לא מדברים בכלל על צריכת שמן (תראו במנועים בסרטונים שהעלו לאחרונה) בעקבות צלינדרים שרוטים ושחוקים. גם החלפת רינגים בלבד לא תעזור.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, מלטבשי כתב:

 

היום, יש אחריות מורחבת על המנוע בדיוק על הסימפטום הזה. 

כאשר רכב מגיע עם נורת תקלה ויש רצועה שלא עומדצ במגבלת המדידה יש 4 או 5 תרחישים לפיהם יש לבדוק את המנוע. באחת הבדיקות בודקים שחיקה במיסב 4 של הקאמשפט ולפיו קובעים אם המנוע שמיש או מצריך החלפה (בעקבות הרעבת שמן).

לא מדברים בכלל על צריכת שמן (תראו במנועים בסרטונים שהעלו לאחרונה) בעקבות צלינדרים שרוטים ושחוקים. גם החלפת רינגים בלבד לא תעזור.

היום... כשלי נדלקה נורת תקלה הרכב עמד מספר ימים במוסך ובסוף הצליבו דיפייזרים, איפסו את התקלה ושלחו אותי לנסוע עד שתדלק תקלה שוב. התחננתי שיבדקו את הרצועה ולא הסכימו.

 

אם משעמם למישהו מצאתי את המייל ששלחתי בספטמבר 2019 לשירות לקוחות לובינסקי. השתלשלות האירועים הובילה בסוף לכך שקיבלתי זיכוי על קיט הטיימינג שהוחלף אצל גבע - 

 
שלום רב,
 
בבעלותי רכב פג׳ו 208 שנת 2016 מספר רישוי xxxxxxxxxx, הרכב עבר 69,000 ק״מ וטפול אך ורק במוסכים מורשים שלכם.
 
לפני מספר ימים בעת נסיעה נדלקו התראת engine fault, נורת תקלת מנוע כתומה, נורת מנוע עם סימן קריאה כתומה ונורת service. מאז הפעם הבאה שהרכב הונע נדלקו רק התראת engine fault ונורת תקלת מנוע כתומה.
 
הכנסתי את הרכב למוסך שבו הוא מטופל ״יורומוטורס״ בחדרה, שם בוצעה סריקת תקלות (מצורפת). המוסך טוען שיש להחליף בית מצערת שאין כרגע במלאי בארץ ושיש תקלה נוספת שעדיין לא אובחנה. אני מודע לנושא רצועת התזמון שלפעמים מתפוררת טרם המועד ברכבים הנ״ל והעליתי שאלות האם יכול להיות שזה הגורם לתקלות בפני המוסך.
 
המוסך לא הצליח לאבחן את התקלה השניה, איפס את התקלות במחשב והצליב בין שסותמי ה-vvt (דיפייזרים), מבחינתם לנסוע עד שתדלק שוב נורה ולחזור להמשך אבחון.
 
מבחינתי נכנסתי למוסך עם תקלה, היא לא תוקנה ויש אפשרות שכל נסיעה עם הרכב גורמת לנזק למנוע/טורבו או חלקים נוספים, ברור לי שאם יקרה דבר כזה כל ההוצאה הכספית היא עליי. וזאת מלבד בזבוז הזמן של הסתובבות במוסכים והכסף (שכרנו רכב למספר ימים + עלות הבדיקה).
 
מה שלא ברור לי, ב-TSB שצורף לסריקה רשום למוסך בדיוק מה לבדוק ומה לעשות, במקרה הזה החלפת רצועת תזמון + בדיקה של כל מני דברים הקשורים לשמן. אך המוסך פועל לפי פרשנות שלו ולא פועל לפי ה-TSB מבחינת בדיקות ותיקון ולא נגעו/רוצים לגעת בשום דבר מכאני עד שתדלק שוב נורת תקלה.
 
אני מבקש לקבל את התייחסותכם הדחופה לפניה הזאת וגם לדבר עם גורם טכני מטעמכם לקבל הסבר על ה-TSB ומדוע הוא אינו מבוצע כלשונו.
עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שיש כשלים,לא רק במנוע,גם בהתייחסות היבואן לבעיה בזמנה.

אין מה לעשות לצערי,זאת המציאות ואני מבין את התסכול שלך.

 

מה שכן,אם טופל 3 שנים אצל היבואן,ולאחר מכן טיפולים סדירים שלא עברו 3000 ק"מ בין הטיפולים במוסך מומחה כלל קבלות מסודרות.

אז אולי תגיש שוב את הבקשה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, yoni2sh כתב:

ובנימה אישית שלי : כל רכב משומש עם מנוע פיורטק,שאין לו רצף טיפולים בלובינסקי,זאת בעיה שצריך לתת עליה את הדעת בבואך לרכוש רכב כזה,גם במחיר,וגם בהתעסקות והסיכון העתידי.

 

כל רכב שנכנס למורשה עם בעיה ישר עובר דיאגנוסטיקה ובירור האם יש לו עבר טיפולים במורשה,ואז מוציאים דו"ח שרשום האם זכאי לתמיכה.

סלח לי כתבת פה קשקוש בלבוש. בנימה אישית אני מעדיף לטפל 1000 פעם אצל גבע מאשר ללכת לאחד המוסכים המורשים חובבנים של לובינסקי (היה לי את העונג לחוות 4 מהם כולל המרכזי בשורק).

 

ולגופו של עניין - לי החליפו צמת מנוע (כ-30K ש"ח) על חשבונם (רצון ""טוב"", אחרי הרבה עצבים ואיומים. יש שרשור כאן בפורום) למרות שהרכב טופל בזמנו אצל אורן (היום אצל גבע). אני בין השורות הבנתי שמבחינתם ומבחינת איכות הטיפול, טיפול אצל אורן/גבע "תופס" בשביל מימוש אחריות/רצון טוב (אבל כמובן שהם יכולים לנסות ולהתנער מתי ואיך שבא להם. הם יכולים לעשות את זה גם אם טיפלת רק אצלם).

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

סלח לי כתבת פה קשקוש בלבוש

תשתה כוס מים,ותירגע.

ועכשיו לנושא : גם אני מעדיף לטפל בגבע,אבל מה לעשות שהיבואן מעמיס קשיים ולא תמיד נותן רצון טוב,ראה מקרה ממש עכשיו.

 

לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

אחרי הרבה עצבים ואיומים

מה אגיד לך,אחלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...