Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול מקיף אופל אסטרה 2013 טורבו בנזין 1.4


Aviv13467
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אהלן, הולך לבצע טיפול בעצמי בקרוב, יש משהו שכדאי שאדע לגבי חלפים?

היכן כדאי מקורי היכן חליפי זה גם בסדר

 

אכתוב מה התכוונתי להחליף ומאיזה חברה ואשמח לשמוע המלצות :)

 

מסנן אוויר MANN

מסנן שמן MANN

מסנן מזגן חליפי (לא צויין חברה)

מסנן דלק מקורי

פלאגים Bosch

רפידות TRW

 

בהתחלה חשבתי לקנות הכל חליפי וזהו, גם ממילא רכב בן 8 שלא שווה הרבה. ואז התחלתי להתלבט אם שווה לחסוך כמה מאות שקלים ולקבל בעיות אחר כך, הרי גם ממילא אני חוסך אלפים על טיפול בסדר גודל שכזה.

 

בדקתי חלפים באתר carpartsonline, האמת שלא מכיר מקום אחר, ולא יודע אם המחירים שם הם טובים או לא. טיפול ראשון שאני מעוניין לבצע לבד, עד כה הכנסתי פשוט למוסך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים בסדר,

אתה לא חוסך אלפים, מוסך סטנדרטי יקח 600-800 על הטיפול הזה בעבודה בלבד ויש גם כאלו שנותנים לך להביא את החלקים

אם זה טיפול ראשון שאתה עושה לבד תוותר על הרפידות ואולי גם על מסנן הדלק תלוי במיקום שלו

תתחיל מלהחליף שמן ופילטרים ותראה איך אתה מסתדר, אם עבר טוב תמשיך לפלאגים ומשם  למסנן דלק וכו..

 

נ.ב

יש קליפרים שדורשים כלי מיוחד על מנת להכניס את הבוכנה חזרה פנימה, שים לב שאם אתה צריך אותו תצטייד בו לפני שאתה מתחיל לפרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, אסטון מרטין כתב:

חלקים בסדר,

אתה לא חוסך אלפים, מוסך סטנדרטי יקח 600-800 על הטיפול הזה בעבודה בלבד ויש גם כאלו שנותנים לך להביא את החלקים

אם זה טיפול ראשון שאתה עושה לבד תוותר על הרפידות ואולי גם על מסנן הדלק תלוי במיקום שלו

תתחיל מלהחליף שמן ופילטרים ותראה איך אתה מסתדר, אם עבר טוב תמשיך לפלאגים ומשם  למסנן דלק וכו..

 

נ.ב

יש קליפרים שדורשים כלי מיוחד על מנת להכניס את הבוכנה חזרה פנימה, שים לב שאם אתה צריך אותו תצטייד בו לפני שאתה מתחיל לפרק

אל דאגה, ידיים טובות יש וגם רכשתי את כל מה שצריך ועשיתי את השיעורי בית שלי. ואני עדיין מאמין שאני חוסך סכום נכבד כי טיפול 15 כולל רק שמן פילטר שמן ופילטר אוויר ורוצים באזור ה800 שקל לרכב שלי. מה שעולה לי כלום כסף להחליף. במיוחד משדובר על טיפול מקיף שכזה.

שמעתי ספציפית שהאופל בעייתי עם פלאגים וכו' לכן שואל כדי להיות בטוח, וגם לגבי רפידות כמובן כי בטיחות מעל הכל ואין לי סיבה לחסוך כמה מאות שקלים על רפידות באיכות ירודה שמדובר בסופו של דבר באיכות הבלימה של הרכב. תודה רבה על המידע :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.10.2021 בשעה 09:29, shlo66 כתב:

שלום לך .איפה נמצא הפילטר דלק ברכב הזה ?

יש לי את אותו הדגם והשנה .

היי, עשיתי קצת מחקר קצר ומסתבר שהפילטר דלק לדגם הבנזין לא ניתן להחלפה בקלות כיוון שהוא נמצא בתוך מיכל הדלק ולא מבחוץ כמו דגמים קודמים, טוב שבדקתי אחרת הייתי צריך עכשיו להחזיר פילטר דלק אם הייתי קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי חשוב לא כתבת את סוג השמן

 

לשים לב לתקן המתאים לרכב! כנראה בדגם הנ"ל מדובר ב DEXOS 1 GEN 2, לבדוק שאכן זה הדגם והתקן שמתאים לרכב שלך ולקנות שמן איכותי, לא לחסוך בזה בעליל.

ממליץ על חברות כמו קאסטרול / מוטול וכדומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.10.2021 בשעה 13:50, liav12 כתב:

הכי חשוב לא כתבת את סוג השמן

 

לשים לב לתקן המתאים לרכב! כנראה בדגם הנ"ל מדובר ב DEXOS 1 GEN 2, לבדוק שאכן זה הדגם והתקן שמתאים לרכב שלך ולקנות שמן איכותי, לא לחסוך בזה בעליל.

ממליץ על חברות כמו קאסטרול / מוטול וכדומה.

קניתי 5W30 כמו שהיצרן ממליץ, המעטתי בחשיבות של הdexos 1 gen 2 ואני רואה שזה מוזכר פה הרבה, תודה רבה אלך להחליף

יש חברות ספציפיות שכדאי להתרחק מהם? עד כה בכל הרכבים הייתי שם שמן של צ'מפיון ואני רואה שהוא זול בכמה עשרות שקלים מחברות כמו קסטרול או מוטול, יש הבדלים ביניהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Aviv13467 כתב:

קניתי 5W30 כמו שהיצרן ממליץ, המעטתי בחשיבות של הdexos 1 gen 2 ואני רואה שזה מוזכר פה הרבה, תודה רבה אלך להחליף

יש חברות ספציפיות שכדאי להתרחק מהם? עד כה בכל הרכבים הייתי שם שמן של צ'מפיון ואני רואה שהוא זול בכמה עשרות שקלים מחברות כמו קסטרול או מוטול, יש הבדלים ביניהם?

יש הבדל. אבל לא משהו שהוא שייתן לך שינוי במנוע. כן תקפיד על התקן הנ"ל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל חשוב ביותר בתקן.

למנועי הזרקה ישירה עם נפח קטן של 1.4 עלול להיות נזקים מתופעת LSPI עקב עומס על הבוכנות בעיקר בסלד נמוך והילוך גבוה.

בבדיקות שראיתי בנושא ראו הפרשים של עשרות ומאות מעלות לפעמים בפיק בתוך המנוע מה שגורם לשברים של בוכנות ולהרס המנוע כמעט טוטאלי.

קרה המון באסטרות הנ"ל

לכן חשוב מאוד התקן כיוון שהוא מתוסף או מוחרג מתוספים כלשהם שמונעים יצירה של פיח באיזורים שמועדים לפורענות ...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, liav12 כתב:

ההבדל חשוב ביותר בתקן.

למנועי הזרקה ישירה עם נפח קטן של 1.4 עלול להיות נזקים מתופעת LSPI עקב עומס על הבוכנות בעיקר בסלד נמוך והילוך גבוה.

בבדיקות שראיתי בנושא ראו הפרשים של עשרות ומאות מעלות לפעמים בפיק בתוך המנוע מה שגורם לשברים של בוכנות ולהרס המנוע כמעט טוטאלי.

קרה המון באסטרות הנ"ל

לכן חשוב מאוד התקן כיוון שהוא מתוסף או מוחרג מתוספים כלשהם שמונעים יצירה של פיח באיזורים שמועדים לפורענות ...

 

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...