Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אשתמש בשמפו זה פעם בשבועיים בערך ההגנה שהוא מספק הכוונה לווקס תספיק? ואיך השמפו הזה לרכב?

צבע הרכב לבן 

פורסם

אם אתה מתכוון לשמפו הצהוב Ultimate Wash & Wax

השתמשתי בו תקופה ארוכה, סבון מעולה, סיכוך טוב, מנקה מעולה וריח נעים.

הוא משאיר משהו אחריו כי יש התנהגות הידרופובית אחרי השטיפה של הסבון אבל לא בדקתי כמה זמן ההגנה של השמפו מחזיקה, תמיד יישמתי ווקס אחרי השטיפה בנוסף.

פורסם
לפני 9 שעות, carHooked כתב:

אם אתה מתכוון לשמפו הצהוב Ultimate Wash & Wax

השתמשתי בו תקופה ארוכה, סבון מעולה, סיכוך טוב, מנקה מעולה וריח נעים.

הוא משאיר משהו אחריו כי יש התנהגות הידרופובית אחרי השטיפה של הסבון אבל לא בדקתי כמה זמן ההגנה של השמפו מחזיקה, תמיד יישמתי ווקס אחרי השטיפה בנוסף.

משום מה זה לא העלה לי את התמונה הכוונה היא לשמפו הזה:

https://www.autodepot.co.il/tipvh-vnqivn-hrkb/hvmri-tipvh-vniqivn-hrkb/wmpv-vniqvi-hicvni/8208185.html

פורסם

הקישור לא נכון, אבל אם הכוונה לשמפו הצהוב שהזכיר @carHooked, הוא בסדר גמור, אני משתמש בו כבר כמה שנים על שני רכבים. אבל אני לא מוותר על מריחת ווקס 3-4 פעמים בשנה. פעם אחת מתוך הארבע, זה אחרי שימוש בפלסטלינה.

פורסם

שמפו בסדר גמור, גם אני השתמשתי בו הרבה זמן. עם זאת, לא מסוגל להחליף שימוש באוטם או הגנה אחרת רצינית יותר. אני אישית מעדיף שמפו ללא תוספות ווקס והגנה כלשהן.

פורסם
לפני כשעה, pasat04 כתב:

הקישור לא נכון, אבל אם הכוונה לשמפו הצהוב שהזכיר @carHooked, הוא בסדר גמור, אני משתמש בו כבר כמה שנים על שני רכבים. אבל אני לא מוותר על מריחת ווקס 3-4 פעמים בשנה. פעם אחת מתוך הארבע, זה אחרי שימוש בפלסטלינה.

🤦‍♂️ שמפו צהוב של מגווירס בתוספת ווקס, שטיפה ידנית פעם בשבועיים לא יחזיק הווקס לדעתך?

×
×
  • תוכן חדש...