Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה טובה לחברי הפורום 🙏🏼

נתקלתי הבוקר בתקלה מוזרה בתצוגה של מד המים:

כשהתנעתי, מד המים לא הראה מים בכלל, כשהתחלתי לנסוע עלה מד המים עד לחצי, אך בחלקו העליון , בסוף המדיד,יש סימון אדום קטן. 

בדקתי, ויש מים, בדיוק בכמות שהייתה שם לפני חודשיים-שלושה ( קניתי את הרכב במאי ולא היה צורך במילוי מים מאז. בודקת כל שבוע-שבועיים).

אחרי מספר נסיעות קצרות, מד המים נשאר עד לחצי המדיד, אך אותו סימון אדום קטן לא נעלם. 

אודה למי שיודע ומכיר את התקלה, לכוון אותי מה עלי לעשות. 

תודה מראש

וחג שמח 😊

פורסם

לא מכיר את הרכב, אך יש לי הרגשה לפי התיאור שלך שאת מסתכלת במד טמפטורת נוזל קירור ולא" במד כמות מים". מה שאת מתארת נשמע תקין לחלוטין.

 

פורסם
לפני שעתיים, Ronitwk כתב:

כשהתנעתי, מד המים לא הראה מים בכלל, כשהתחלתי לנסוע עלה מד המים עד לחצי, אך בחלקו העליון , בסוף המדיד,יש סימון אדום קטן. 

זה מצב תקין, הכל בסדר. 

 

Screenshot_20210920-173205_(1).thumb.png.0137154dab29fb38610bc2857894f743.png

 

 

פורסם (נערך)

כנראה צג טמפרטורת נוזל קרור. ברכב קר הוא ריק, כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת העבודה, הוא מתייצב באמצע.

עריכה: בוקי הקדים אותי

20210920_173013.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 20.9.2021 בשעה 15:37, elad11 כתב:

לא מכיר את הרכב, אך יש לי הרגשה לפי התיאור שלך שאת מסתכלת במד טמפטורת נוזל קירור ולא" במד כמות מים". מה שאת מתארת נשמע תקין לחלוטין.

 

זה המד שבתוך הרכב. בשעון של הדלק והמים. זה תקין שהמים לא נראים בתחילת הנסיעה , ועולים לאט לאט עד האמצע?  גם עבורי הרכב חדש, אבל לא מכירה את זה מרכבים אחרים בהם נהגתי עד כה, כולל מיצובישי ישן יותר בעבר. תודה על תגובתך. מעריכה מאוד

פורסם

שוב פעם - זה לא מפלס המיים אלא טמפרטורה של נוזל קרור.

הכל תקין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 20.9.2021 בשעה 17:33, Buki כתב:

זה מצב תקין, הכל בסדר. 

 

Screenshot_20210920-173205_(1).thumb.png.0137154dab29fb38610bc2857894f743.png

תודה רבה 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

בתאריך 28.9.2021 בשעה 12:25, vladclar כתב:

שוב פעם - זה לא מפלס המיים אלא טמפרטורה של נוזל קרור.

הכל תקין.

המון תודה 🙏🏼

בתאריך 20.9.2021 בשעה 17:33, vladclar כתב:

כנראה צג טמפרטורת נוזל קרור. ברכב קר הוא ריק, כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת העבודה, הוא מתייצב באמצע.

עריכה: בוקי הקדים אותי

20210920_173013.jpg

תודה רבה 🙏🏼

×
×
  • תוכן חדש...