Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה זאת אומרת "אם כבר פתחנו רצועת אביזרים" אין דבר כזה רצועת אביזרים זאת רצועה נפרדת שמחליפים כל 75K ואין קשר בינה לבין "אם כבר פתחנו" כי היא נמצאת בכלל מחוץ למנוע אז תוסיף גם החלפת בלמים ותגיד "אם כבר הרכבה על במוסך" ותטען שזה חלק מהטיפול של החלפת הרצועה, אין שום היגיון בתמונה שאתה מנסה להציג.
שסתום VVT מחליפים אם הוא נסתם מהשבבים לא מחליפים אותו בכל החלפה של רצועת תזמון אלא אם זה מגיע למצב של תקלה והוא כבר לא מתפקד.

יש לך בקבלה פו הרבה דברים מעבר להחלפת רצועה ואם אתה מוריד אותם יוצא לך בערך 2000 ש"ח על החלפת הרצועה עצמה. לא יודע את מי אתה מנסה לשכנע שרצועת אביזרים והחלפת שסתום VVT זה חלק מטיפול החלפת הרצועה.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם (נערך)

אני לא מבין על מה הויכוח, אתה טוען שמוסכי היבואן זולים ושירותיים ? אפשר להתווכח על זה, בעצמי כתבתי שהחלפת הרצועה עלתה לי במוסך גבע 2500 שקל כולל מעמ, ההחלפה כללה הורדת קרטר, וניקוי משאבת השמן, רק החלפה עולה שם סביבות 1800 שקל.    מוסך מורשה נתן לי הצעת מחיר של 4300 שקל שכללה אכן עוד דברים, הוא מתמחר את החלפת הרצועה ב 6 שעות עבודה, שעולות 320 שקל לשעה, ובנוסף את עלות הרצועה, סביבות 450 שקל, המחירים לא כוללים מעמ, כשמחליפים רצועת טיימינג מורידים את רצועת האביזרים ולכן הם נוהגים להחליף אותה ובנוסף אצלי מכיוון שהרצועה התפוררה במנוע המקולל הזה צריך גם  להחליף את שסתום ה VVT , סיפור של עוד 1000 שקל. תראה זה לא בשמיים, היו לי בחיים גם תיקונים יקרים יותר.

עריכה אחרונה על ידי FixTrics
פורסם

אף אחד לא טוען שמורשה יבואן זה מוסך זול, אך הוא יקר כמו שאר המוסכים, במצבים מסוימיםמיש הבדל גדול ובמקרים כמו טיפול ההפרש קטן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 14.9.2021 בשעה 10:59, jacky1 כתב:

שלום לכולם,

 

לאחר התלבטויות רבות החלטתי ללכת על פיג'ו 208 ידנית, למיטב הבנתי ואחרי שחקרתי אודות הרכב הזה מדובר ברכב מאוד אמין ונוח לנסיעה יום יומית אבל ישנם 2 סוגיות עיקריות שחשוב לבדוק ברכב לפני הקניה והם בדיקה של רצועת התזמון שנוטה להתפורר ובעיה של הממיר שעלות ההחלפה שלו מאוד יקרה, אשמח לדעת עוד פרטים לגבי הרכב הזה ודגשים חשובים שצריך לבדוק לפני הקניה, מטרת הנסיעה העיקרית היא אשדוד רחובות (בסביבות 50K ליום)

בנוסף אני חדש באשדוד (עברתי לפני פחות משנה) ואני אשמח מאוד לשמוע על המלצות לגבי מכונאי טוב ואמין באזור שלי

לגבי הקנייה אני לא יודע, אבל מוסך טוב ואמין זה auto park.

 

פורסם

תודה לכל העונים, על פניו זאת נראת עיסקה לא הכי זולה ומשתלמת כדי להחזיק את הפיג'ו הקטנה הזאת.

את האמת שברוב שנותיי החזקתי בעיקר יפניות (מאזדות) / קוריאניות (יונדאי) שהפגינו אמינות נפלאה בהתחשב לשנתון שלהם וגם עלויות האחזקה היו מאוד סבירות (לא טיפלתי במוסכים מורשים), מטרת הרכב שאני מחפש בכללי הוא רכב שני במשפחה שישמש אותי לנסיעה לעבודה (אשדוד-רחובות) ושיהיה כמה שיותר חסכוני בדלק!

ראיתי השבוע סוזוקי בלנו גיר ידני ולפי איך שהבנאדם תיאר הוא מצליח להגיע לתוצאות של 1/16-18 בנסיעה רגועה בימי הקייץ החמים כולל מזגן, האמת הרכב לא מרשים כלל בנראות ולא כל כך מפריע לי אבל מנגד הבנתי שהאיכות לא הכי להיט בין אם זה בהרכבה, נוחות הישיבה והנסיעה, מישהו יודע להגיד אם הרכב הזה באמת גרוע או שהוא בהחלט אופציה ראויה ?

לגבי המחיר, תכננתי לשלם עד K25 לפיג'ו 208 והסוזוקי נעה בסביבות ה 30K לשנתון 2018 אז מבחינתי אין בעיה להוסיף עוד קצת, העיקר שהתמורה תיהיה משתלמת

×
×
  • תוכן חדש...