Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 2010 או מאזדה 3 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשת לקנות רכב לנסיעות של עד 1000  ק"מ בחודש 

הציעו לי מאזדה 3 Spirit הצ'בק אוט' 2.0 (150 כ''ס) שנת 2008 שעשה 130 ק"מ

וגם הציעו סקודה פאביה 2010 Ambiente אוט' 1.2 (105 כ''ס) 127 ק"מ

שעולה 2000 ש"ח יותר וגם צריך תיקון ברקסים קידמיים 

מה אתם אומרים?, בבקשה זה ממש דחוף.

פורסם

לא ציינת מה הדרישות שלך מהרכב,שני הרכבים הנ״ל רחוקים מאוד אחד מהשני במהות שלהם.

המאזדה בקטגוריית המשפחתיות ומציעה מנוע יותר גדול ובזבזן אך יחד עם זאת אמין מאוד וזריז.

מצד שני יש את הפאביה שהיא מקטגוריית הסופר מיני,ומנוע ה-1.2 טורבו חסכוני וזריז,אך השילוב גיר מנוע לא אמין במיוחד (במיוחד בשנתונים הללו).

הכל מקרה אם הייתי צריך לבחור,הייתי ככל הנראה הולך על המאזדה.

פורסם

המאזדה ב18 והפאביה ב20

בעיקרון מיני מעולה בשבילי

מדובר ברכב לזוג ככה שאנחנו לא באמת צריכים אוטו גדול אם כי גם לא בא לנו אוטו נסחב.

מה באמת יותר שווה אם בכלל, וכמה ההבדל בצריכת הדלק?

תודה

פורסם

צריכה דלק במאזדה גבוהה משמעותית, בעשרות אחוזים מבפאביה. 

 

מכל יתר הבחינות מאזדה היא רכב יותר טוב - יותר חזק, יותר אמין בבסיסו (אם כי תלוי בתחזוקה שעבר לאורך השנים), יותר מאובזר, נראה לטעמי יותר טוב. 

 

 

 

 

 

 

פורסם

ב25 אלף?? בטוח? אולי ידני לא אוטומטי.

ממה שראיתי גם המאזדה וגם הפאביה נמוכים מהמחירון,

אם יש לכם הצעות אחרות עד 20 אשמח לשמוע

תודה

אגב מאזדה 2 דינאמיק 130 ק"מ ב17 זה סביר?

פורסם

ראיתי עכשו קיה פיקנטו 2013 יד 3 160 ק"מ ב21k

שווה?

×
×
  • תוכן חדש...