Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שחיינים להתפקד או המלצה לאוזניות לשחייה


lolshimi11
שימו לב! השרשור הזה בן 973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חבר'ה, רציתי לקבל המלצה איזה זוג אוזניות לשחייה.

עד כה השתמשתי בזוג שעולה בערך 12 דולר מאלי, והייתי מחליף אותם כל כמה חודשים, עכשיו, אני בסדר עם הסידור הזה, אבל רציתי לשאול האם אתם מכירים זוג נורמלי שיעמוד בשימוש דיי אינטנסיבי, 3-4 פעמים בשבוע למשך שעתיים של שחייה בכל פעם.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם ימליץ אבל לשלילה על האוזניות finis duo בתור אחד שעבד בחנות שמכרה הרבה כאלה ומידי שבוע היה מגיע לקוח אחר עם תקלה כזו או אחרת ואף היו מספר כאלה שחזרו מספר פעמים על תקלה חוזרת גם אם הדגם הוחלף לחדש.

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

רציתי לפתוח שרשיר המלצות \ דיסהמלצות, אבל התעצלתי.

הגעתי למסקנה שאוזניות שחיה תמיד יהיו סוג של פשרה (נוחות \ צליל \ ווליום \ עמידות)

ההבדל בינתיים בין כל האוזניות שניסיתי היה בתמהיל הנ"ל - או שהיו נוחות ונשמעו גרוע, או שהיו נוחות נשמעו טוב אבל בלי ווליום, וכ"ו וכ"ו.

מבחינת האוזניות עם הכי פחות כאב ראש, הצליל הכי טוב והכי נוחות לחבישה (לבישה?) - אז הסוני ווקמן מנצחות - NW-WS413

יש להם לפעמים ווריאציות קלות בשם, קניתי בבאג אם אני זוכר נכון. החיסרון היחידי שלהם - הווליום לא היסטרי, וגם האטימה לא הכי מוצלחת מאלה שבדקתי, ייתרונות - קל ללבוש (בניגוד לשאר האוזניות שניסיתי וצריכות להיתפס על המשקפת, די מעיק)

דיס המלצה - כמו שאמרו מעלי - פיניס דואו - לא ראויות להיקרא אוזניות בכלל, איכות צליל של טרנזיסטור מקולקל. משער שכל השחיינים אוהבים אותן כי הן לא נכנסות לאוזן (כבר אמרתי שהן לא אוזניות?) כך שאין בעיה של אטימות ושאר מרעין בישין. הצליל שלהן - בערך בטווח בין 3 קילוהרץ ל3.5 קילוהרץ. פשוט בדיחה. (ואני בכלל לא מדבר על האמינות, לא הגעתי לשלב שהן התקלקלו ונפטרתי מהן בהזדמנות הראשונה).

ניסיתי גם זוג סיניות מאיביי (שאפילו לא היו כאלה זולות), בכלל לא הגיעו למים והתקלקלו בשלב טעינת השירים...

אם אתה מוגבל בתקציב, פשרה טובה אחרת - 

https://www.amazon.com/gp/product/B018YKTD1Y/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1

אוזניות עם נגן, לא הכי נוח מהבחינה שצריך להצמיד למשקפת כל פעם אבל מגיע עם שלל אופציות לאטימה אם האוזניים שלך בעייתיות, איכות צליל סבירה (לא היסטרית), ווליום כמה שרק תרצה, סך הכל אחלה ואליו פור מאני וגם מגיע עם כל מיני שטויות (לא כולן קשורות - קרם לשיער ותרכיז שתיה איזוטוני! לצד שמן שמורחים על האוזניה לפני הכנסה שמבטיח שהאטימה תהיה מושלמת)

הייתרון של נגן ואוזניות בנפרד - אתה יכול לשדרג אחר כך אם האיכות צליל לא מספקת - אני שדרגתי לאוזניות שנשמעות ממש טוב אבל הן לא עמידות בשיט וכבר עושות בעיות, אז אני לא אמליץ עליהן פה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...