Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שהעניין עלה פה לא פעם, אבל אני חייב להבהיר שהתופעה לא קרתה לי בעבר ולאחרונה התחילה להופיע (סיטרואן C4 2009).

 

לאחר עצירה בעליות (גר בחיפה). עם הזזת הרגל מהבלם לגז הרכב מתדרדר אחורנית. לא תמיד, אבל בתדירות של כפעם בשבוע. כמובן שמיד שזה קורה הרגל חוזרת באינסטינקט לבלם ולוחצת חזק. חשבתי שאולי זה יכול לנבוע מלחיצה לא מספיק חזקה על הבלם בפעם הראשונה, אבל אני לא חושב שהרגלי הנהיגה שלי השתנו. אולי חלק תקול במערכת הבלימה?

פורסם

זה קורה רק בנסיון הראשון בכל פעם. בגלל זה חשבתי שהתגובה האינסטינקטיבית של לחיצה חזקה על הבלם כדי למנוע התדרדרות היא מה שהיה חסר מלכתחילה. לעומת זאת, אני לא חושב שאני לוחץ אחרת ממה שלחצתי כל השנים עם הרכב…

פורסם

מה הכוונה בזינוק מהמקום? אחרי שאני לוחץ על הבלם לעצור את ההתדרדרות הרכב לא מתדרדר שוב וכשאני עוזב את הדוושה ולוחץ על הגז הוא מזנק כאילו לא היו דברים מעולם

פורסם

מה שמונע מהרכב להתדרדר אחרי עזיבת הבלם זה המנוע דרך הגיר שמשולב להילוך, המנוע מושך את הרכב קדימה. 

 

יש תקלה מוכרת בגיר הזה, בגלל חוסר לחץ שמן הוא כאילו יוצא למיטרל בעצירה ואז אין מה שימנע מהרכב להתדרדר. זה מלווה בשילוב הילוך גס בזינוק, לכן שאלתי איך הזינוק. 

 

לדעתי אצלך זה שלב התחלתי מאוד של התקלה. 

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, Buki כתב:

מה שמונע מהרכב להתדרדר אחרי עזיבת הבלם זה המנוע דרך הגיר שמשולב להילוך, המנוע מושך את הרכב קדימה. 

 

יש תקלה מוכרת בגיר הזה, בגלל חוסר לחץ שמן הוא כאילו יוצא למיטרל בעצירה ואז אין מה שימנע מהרכב להתדרדר. זה מלווה בשילוב הילוך גס בזינוק, לכן שאלתי איך הזינוק. 

 

לדעתי אצלך זה שלב התחלתי מאוד של התקלה. 

לפני כחודש-חודשיים היו מקרים של מכה מהגיר בתחילת נסיעה. הייתי במוסך שלי לדיאגנוסטיקה ונמצא לחץ שמן תקין בגיר בטמפרטורת עבודה

לפני 6 דקות, om2 כתב:

מפלס שמן גיר תקין?

 

אין לי מושג אפילו איפה לבדוק. האם מומלץ להחליף שמן גיר אחרי 213000 ק״מ?

פורסם
לפני 16 דקות, Renaultrap כתב:

לפני כחודש-חודשיים היו מקרים של מכה מהגיר בתחילת נסיעה. הייתי במוסך שלי לדיאגנוסטיקה ונמצא לחץ שמן תקין בגיר בטמפרטורת עבודה

 התקלה המדובכת מופיעה בימים חמים,  אחרי נסיעה מאומצת או נסיעה בפקק, כאשר שמן גיר מגיע לטמפרטורה גבוהה. במצב רגיל הכל יכול להיות תקין. 

 

 

פורסם

הכשל הוא ברינגים הפנימיים בגיר, הם עצמם לא יקרים אבל העבודה מורכבת. סדר גודל של 1500 ש"ח במוסך שמכיר את העבודה הזו.

@menir1עשה את זה לא מזמן ברכב שלו נראה לי, אולי יוכל להרחיב יותר.

 

אם הגיר ברכב מעולם לא עבר שיפוץ, יותר מסביר שזאת הבעיה. לרוב ב 200k כל הגירים האלה כבר אחרי שיפוץ.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, Ooga כתב:

הכשל הוא ברינגים הפנימיים בגיר, הם עצמם לא יקרים אבל העבודה מורכבת. סדר גודל של 1500 ש"ח במוסך שמכיר את העבודה הזו.

@menir1עשה את זה לא מזמן ברכב שלו נראה לי, אולי יוכל להרחיב יותר.

 

אם הגיר ברכב מעולם לא עבר שיפוץ, יותר מסביר שזאת הבעיה. לרוב ב 200k כל הגירים האלה כבר אחרי שיפוץ.

אכן, אני החלפתי את ה רינגים במוסך "שאפט"- לא חייבים מכון גירים, מוסך מתמחה שמכיר את הגיר יודע את העבודה. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הי, גם אצלי (c4 2012) יש מידי פעם, לאחר עצירה, הרגשה כאילו הרכב בניוטרל ואז בלחיצה על הגז יש השהייה קלה, לא חושב שמכה. גם נזכר שכשבדקתי c4 אחרת מאותו מודל גם כן הרגשתי את הדבר הזה והארתי את תשומת ליבו של בעל המגרש שהיה איתי בנסיעה. החרטטן הפגין ידע (או שמא חלקלקות) ואמר בביטחון שזו השהיית טורבו... (פרינס 120 כן?!).

מחר אני נכנס לטיפול 15 אצל גבע. נראה לאן זה יילך.

פורסם
לפני 10 שעות, elihershko כתב:

הי, גם אצלי (c4 2012) יש מידי פעם, לאחר עצירה, הרגשה כאילו הרכב בניוטרל ואז בלחיצה על הגז יש השהייה קלה, לא חושב שמכה. גם נזכר שכשבדקתי c4 אחרת מאותו מודל גם כן הרגשתי את הדבר הזה והארתי את תשומת ליבו של בעל המגרש שהיה איתי בנסיעה. החרטטן הפגין ידע (או שמא חלקלקות) ואמר בביטחון שזו השהיית טורבו... (פרינס 120 כן?!).

מחר אני נכנס לטיפול 15 אצל גבע. נראה לאן זה יילך.

מעדכן. החלקות בגיר. הומלץ בשלב זה לא לעשות כלום. לתת לגיר להתפגר בקצב שלו... נקווה לאריכות ימים.

×
×
  • תוכן חדש...