Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין את ההמלצה. למה לתת לגיר להתפגר אם אפשר (אולי) למנוע נזק בשלב מוקדם? בייחוד כשמדובר במקרים של החלקה אחורה לאחר עצירה בעלייה (בחיפה יש הרבה ככאלה!)

פורסם
לפני שעתיים, elihershko כתב:

מעדכן. החלקות בגיר. הומלץ בשלב זה לא לעשות כלום. לתת לגיר להתפגר בקצב שלו... נקווה לאריכות ימים.

מי שהמליץ את זה, לא מכיר את התקלה המדוברת. 

 

אגב בשלב הבא מתחילה תופעה של שילוב גס מאוד ולא נעים להילוך בזינוק, השילוב מתבצע אחרי שהמנוע עולה לאיזה 2000 סל"ד, אבל האוטו עדיין יסע...

 

 

פורסם

איציק צודק, כל עוד אין תקלת החלקה בגיר.

מי קבע שהגיר מחליק ואיך?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

א. המלצה של יוסי. מחדד, אמר שכרגע לא נעשה כלום עד שהגיר יכתיב אחרת.

אולי אצלי זה שונה. התקלה העיקרית שהתלוננתי עליה היתה שביום ששי האחרון אחרי נסיעה רגועה של כעשר דקות הגיר עבר לסייב מוד. פעם ראשונה (ובנתיים אחרונה) שזה קורה. סיפרתי לו גם על השילוב לראשון המדובר פה וזו היתה התשובה. שאלתי על החלפת שמן ואמר שישפר מעט אבל לא באמת יפתור את התקלה.

אגב 99 אחוז מהזמן הגיר די סבבה. 

ב. מכיר יופי מה את שרידות הגיר. ה307 שלי עם 250אק''מ וגיר מקורי.

עריכה אחרונה על ידי elihershko
חידוד
פורסם
לפני 28 דקות, elihershko כתב:

התקלה העיקרית שהתלוננתי עליה היתה שביום ששי האחרון אחרי נסיעה רגועה של כעשר דקות הגיר עבר לסייב מוד.

זאת אינדקציה לכך שצריך להחליף סולנואיד בגיר. 

אם התדירות של התופעה תתגבר, אז כדאי באותו זמן להחליף סולנואיד ואת הרינגים. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...