Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2018 ספורט 2.0 הצ'בק שחורה, שאני רוצה לקנות.


JohnyTurbo
שימו לב! השרשור הזה בן 987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם, 

לאחרונה דיברתי עם נציג מכירות של שלמה סיסקט שהציע לי מה שכתבתי בכותרת. 

חבר טוב העביר אותי לאותו הנציג ואפשר להגיד שאני דיי סומך עליו והוא גם היה איתי ממש פתוח מבחינה של היסטוריה של הרכב, ובנוסף לזה יש לי את החבר שגם ממנו אני יכול לראות את ההיסטוריה אז ככה שאי אפשר לעשות פה "קומבינה".

 

אלו הנתונים של הרכב -  
75,000 ק''מ

00 מליסינג פרטי ( נהג יחיד )

הוחלפו דברים כמו בולמים, מצבר, צמיגים. 

וטיפולים רק במורשה. 

עכשיו הדבר היחידי שדיי הרתיע אותי זה שכתוב בהסטוריה שיש תיקוני צבע ותיקוני סוג א' שבמילים אחרות לפי מה שהבנתי זה גם תיקונים של צבע. 

אבל לא הוחלף שום חלק מהמרכב.

 

המחיר שהוא הציע זה 73,000 - ואפשר "להסתדר" .

 

לדעתכם המחיר הגיוני? השוק הרבה יותר גבוה.

האם תהיה עוד יותר ירידת ערך עקב התיקונים?

ואם לדעתכם זה עסקה טובה? 

 

 

תודה לכל מי שעונה!

 

 

1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

תוציא דוח סליקה והיסטוריית טיפולים מהמוסך המורשה, ותעלה לפה.
ללא אלו הרוב פה זה "סמוך על סמוך" ודיבורים באוויר.

לגבי המחיר, זהו התמחור גם לפי לוי יצחק. מכיוון שהבעלות המקורית היא ליסינג זה פוגע בשווי של הרכב.

כמובן במידה ויש את הטפסים שציינתי ממולץ מאד (אפילו בגדר "חובה") לקחת למכון בדיקה לבחירתך, רצוי טיפה מרוחק מהסוכנות.

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שמאזדות 2018 ספורט מחירון יבש הוא אזור 80-85 אלף,ואם הקמ סביר לא מורידים אלהם ליסינג,ואם כן בכמה שקלים. 

 

תבדוק את הרכב טוב טוב,קח לפחח שאתה מכיר שיסתכל אחרי בדיקה. 

הרכב אמור להמכר בשוק פרטי באזור ה80 בפועל,אז תחשוב שמוכנים להתגמש איתך ל70,כמה בעל הרכב קיבל? 

זה עדיין מאזדה מנוע 2.0,ובמיוחד בתקופה הזאת חוטפים אותם. 

 

ולמה רכב בן 3 כבר הוחלף בולמים?ב75 אלף? 

הבולמים במאזדה שלי עברו 90 אלף קמ והרכב עובד לא קל במיוחד והם עדיין במצב חדש בלי טיפת נזילה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Kooper כתב:

אהלן,

תוציא דוח סליקה והיסטוריית טיפולים מהמוסך המורשה, ותעלה לפה.
ללא אלו הרוב פה זה "סמוך על סמוך" ודיבורים באוויר.

לגבי המחיר, זהו התמחור גם לפי לוי יצחק. מכיוון שהבעלות המקורית היא ליסינג זה פוגע בשווי של הרכב.

כמובן במידה ויש את הטפסים שציינתי ממולץ מאד (אפילו בגדר "חובה") לקחת למכון בדיקה לבחירתך, רצוי טיפה מרוחק מהסוכנות.

 

בשורות טובות.

אעלה לפה שאקבל את הדוח.

לפני 5 דקות, Ido12 כתב:

קח בחשבון שמאזדות 2018 ספורט מחירון יבש הוא אזור 80-85 אלף,ואם הקמ סביר לא מורידים אלהם ליסינג,ואם כן בכמה שקלים. 

 

תבדוק את הרכב טוב טוב,קח לפחח שאתה מכיר שיסתכל אחרי בדיקה. 

הרכב אמור להמכר בשוק פרטי באזור ה80 בפועל,אז תחשוב שמוכנים להתגמש איתך ל70,כמה בעל הרכב קיבל? 

זה עדיין מאזדה מנוע 2.0,ובמיוחד בתקופה הזאת חוטפים אותם. 

 

ולמה רכב בן 3 כבר הוחלף בולמים?ב75 אלף? 

הבולמים במאזדה שלי עברו 90 אלף קמ והרכב עובד לא קל במיוחד והם עדיין במצב חדש בלי טיפת נזילה. 

 

אני צריך לחקור יותר לעומק את העניין של הבולמים.

מחר אעדכן, תודה על התגובה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולה להיות נזילה מהבולם, לא הייתי פוסל על זה או שהייתה נדלקת נורה אדומה על זה.

לאבא שלי נזל בולם כאשר הרכב בן 5 עם 40 אלף ק״מ בערך, קורה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעל הרכב? זה רכב מליסינג.

דוח סליקה לא רלוונטי. שוב, זה ליסינג.

אם הרכב אכן טופל במוסך יבואן אז יש לך את היסטוריית הטיפולים.

תברר מה זה בדיוק מוסך מורשה. יכול להיות שזה מוסך של שלמה ואז ההיסטורייה שווה לתחת.

 

לגבי תיקוני הצבע. אם יש לך חבר בשלמה או שהנציג כזה הוגן תבקש ממנו שיראה לך את התמונות ודוח שמאי בהחזרת הרכב לפני ההשבחה. שם תראה בדיוק מה היה. 

שים לב גם אם בהיסטוריית טיפולים הייתה כניסה לפחחות (שזה אומר תאונה) או שכל התיקונים בוצעו במסגרת השבחה בהחזרת הרכב.

 

עוד משהו שתיקח בחשבון זה שגם אם הנציג אכן אומר לך את האמת לאמיתה ומצא לך את הרכב הכי טוב במלאי שלו, אין לו מושג מי החזיק ברכב, מי נסע בפועל ואיך נסעו. 

לצורך העניין יכול להיות שזה היה רכב של איזה הייטקיסט ויכול להיות שזה היה רכב של פקח של חברה קבלנית שנסע כל הזמן באתרי בניה עם ציוד במושב האחורי.

 

אני לא אומר לא לקנות, אני נותן לך תמונה מאוזנת.

אני בעצמי קניתי מליסינג לא מזמן

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל מי שהגיב,

 

בסופו של דבר אחרי בירורים הרכב עבר כמה תאונות עצמיות. ( סטיות שהובילו לתאונה וכו'.)

 

למרות שאמרו לי שהרכב כביכול עבר רק תיקוני צבע מה שלא היה נכון, הוחלף גם טמבון קדמי, פנס וכנף קדמית.

 

השלדה בקדימה התעקמה.

 

 

 

בכל מקרה הרכב לא רלוונטי. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.8.2021 בשעה 17:43, JohnyTurbo כתב:

חבר טוב העביר אותי לאותו הנציג ואפשר להגיד שאני דיי סומך עליו והוא גם היה איתי ממש פתוח מבחינה של היסטוריה של הרכב, ובנוסף לזה יש לי את החבר שגם ממנו אני יכול לראות את ההיסטוריה אז ככה שאי אפשר לעשות פה "קומבינה".

 

עם כאלה חברים....

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.8.2021 בשעה 21:25, electric כתב:

איזה בעל הרכב? זה רכב מליסינג.

דוח סליקה לא רלוונטי. שוב, זה ליסינג.

אם הרכב אכן טופל במוסך יבואן אז יש לך את היסטוריית הטיפולים.

תברר מה זה בדיוק מוסך מורשה. יכול להיות שזה מוסך של שלמה ואז ההיסטורייה שווה לתחת.

 

זה אמנם לא רלוונטי כי פות"ש החליט לא לרכוש את הרכב, אבל מדובר ברכב מעסקת ליסינג פרטי.

בעסקה כזו, מניסיון, הרכב מטופל במוסך מורשה יבואן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כבר לא רלוונטי אבל כשכתבתי את הדברים הנחתי שיש בלבול מצד פות"ש בין ההבטחה מצד הנציג שהרכב היה בשימוש "נהג יחיד" לבין ליסינג פרטי. 

בכל אופן, גם אם זה ליסינג פרטי (תפעולי מלא, לא מימוני) למה שהחברה תטפל ברכב אחרת מכל רכב אחר זהה בצי שלה? למה שהיא תפסיד עליו כסף?

אני שואל ברצינות, לא כי אני חושב שאתה טועה אין לי שום ידע בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...