Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי פעם ראשונה שאני כותב פה אבל אני קורא פה ושם כשיש זמן... אחלה פורום שבעולם

 

אני רוצה לפנק תאוטו *** תאוטו = את האוטו ***ברדיו דיסק ורמקולים קדמיים לדלתות לא צריך יותר מזה כרגע..

 

הקטע זה שהיום מדדתי את הרמקולים והם יוצאים 14~ ס"מ לא מדויק על המילימטר אבל זה בערך 5.6 אינץ שאין כזה רמקול, עכשיו הקטע שלי זה איזה גודל אני צריך להכניס לשם? אין לי כוונה לחתוך או משהו אלא ישר לתוך המקום שלו, אני יודע שיש 6.5 אינץ או 5.25 אינץ איזה יתאים לי יותר?

ואחרי שאני אדע איזה גודל אני צריך, אז איזה רמקולים קדמיים אתם ממליצים שעולים בסביבות ה250 שקל לא להיסחף יותר מזה כי אין לי... ושיתאימו לרדיו דיסק שאני אגיע אליו עכשיו

 

בקשר לרדיו דיסק קראתי באודיונט על מה שאמרו ונראה לי שעדיף שאני אלך על דגם אירופאי של פיוניר בגלל הRDS (הכי סומך עליהם וגם די איכותיים), אני מתכוון להוציא על זה בסביבות 900 שקל לא יותר, ראיתי באתר שלהם ובפומפה פיוניר 3700MP שעולה 800 שקל... איך הוא? אני צריך שהוא יהיה הכי משתלם יחסית למחיר.. ואם שווה לי ללכת על דגם אחר אז איזה? יש את ה4750 שנראה חביב אבל אין לו RDS, ובכלל אם יש לכם המלצה על משהו שעדיף יותר ממה שחשבתי ובמחיר שציינתי אני אודה לכם מאוד :-)

306T

פורסם

בקשר לרמקולים זה בעייתי כי זה בעיה נדירה וצריך ליראות כדי לתת תשובה.

 

 

הרדיו דיסק של ה800 שקל נראה לי אחלה, אני הייתי הולך רק על פיוניר אירופאי, תחפש בעוד מקומות אולי תמצא יותר זול.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

תודה רבה בקשר לרדיו דיסק אני מעדיף לקנות בחנות ולא באינטרנט ככה שאני אשלם עוד 15 שקל זה לא יעשה לי הבדל, אני לא סומך על האינטרנט אני רוצה להרגיש את המוצר שאני קונה :smile: והחנות הזאת גם הכי זולה שמצאתי וגם היא נגישה אלי (פומפה) ככה שיש לי העדפה אליה גם אם אני אקנה רמקולים כי אני לא ארצה לעשות סיבובים בין חנויות...

בקיצור נראה לי שאני אלך עליו רק הרמקולים נשארו לי כבעיה...

מישהו יכול לתת תשובה לגביהם? היום רציתי לעשות מדידה יותר מדויקת אבל לא היה לי זמן אבל יכול להיות שאם אני אמדוד יותר מדויק זה יצא בערך 13 סמ +- שזה 5.25 אינץ כה שנראה לי שזאת המידה ככה אני מאמין...

 

אחרי ההסברים וכל זה, על מה אתם\ אתה ממליץ\ים לי ללכת? שוב פעם, סביבות ה250 שקל עדיף מתחת, אין תכנון למגבר או עוד משהו מקסימום עוד 6X9 אבל זה אולי בעתיד

ראיתי כמה דגמים מעניינים, איזה מהם הכי מתאים למערכונת שלא תהיה מוגברת ושיהיו צריכים לתת את מירב המוזיקה ברכב כי הם יהיו לזמן הקרוב הרמקולים המרכזיים היחידים (מאחורה יש אורגינלים של הרכב כאלה מותאמים לתוך הפלסטיק בצורה מוזרה לא על המדף ושבקושי עושים משהו, ואני בטח אקבל איזה טוויטרים עם קניה של משהו וגם הם לא עושי צליל במיוחד...)

איך בליץ? blitz , יש להם 180 ואט ו90 אראמאס לא שאני יודע כל כך מה אני אומר עכשיו, אבל איך הם לעומת הפיוניר ? כבר אני אתן לינקים לכמה דגמים שחשבתי עליהם:

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2524,normal_sales בליץ (יש להם גריל?)

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1- >EXPOSED_onClick_showItem^1664,'normal_sales') פיוניר

 

יש עוד כמה דגמים של פיוניר 5.25 כולם אותם ואטים ולא מצאתי עוד פיוניר 5 ורבע אינטש באתר הזה.. בזאפ מצאתי אבל בחנויות שלא מתאימות לי

 

יש לכם המלצה לרמקול אחר? או שתמליצו על אחד מאלה שנתתי פה, בבקשה תמליצו אני חייב עזרה מהטובים ביותר

 

תודה מראש :-)

306T

פורסם

BLITZ לא מומלצים, לפחות מבחינתי ,

במחיר שהצעת, אם פומפה נגישה אלייך , קפוץ לשם, בד"כ הם מציעים דברים טובים

ולפעמים גם יש להם דברים מתצוגה או שהם נתקעו איתם. אל תקנה על המקום אלא אם

זו באמת מציאה, תחזור לכאן ותשאל האם זה מומלץ ואם כן תחזור לשם ותקנה..

אחלה של חנות לדעתי מומלצת. (אני קניתי משם את המורל שלי)

 

אני אישית הייתי שואל אם הם מחזיקים בטעות את זה:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2961,'normal_sales')

בדגם של 5 ורבע, אם כן, בהחלט מומלץ.

Race Smart

פורסם

נברר את זה ברגע שאני אוכל להגיע לשם, תודה

בקשר לרמקולים שהמלצת לי, הוואט שלהם (70) לא נמוך קצת..? ויש אותם בכלל בדגם של 5.25 אינץ?

ואם אין להם אותם, איזה אלטרנטיבה אתה מציע?

306T

פורסם
נברר את זה ברגע שאני אוכל להגיע לשם, תודה

בקשר לרמקולים שהמלצת לי, הוואט שלהם (70) לא נמוך קצת..? ויש אותם בכלל בדגם של 5.25 אינץ?

ואם אין להם אותם, איזה אלטרנטיבה אתה מציע?

בשביל רמקולים שצריכים לנגן מרדיו דיסק? לא, אתה למעשה מנצל אותם טוב

וד"א, זה ההספק של הרמקול 4 אינץ,

ההבדלים הם של 5WRMS אבל ..

זה הארבע וחצי:

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p=111105&pl=9&s=64

זה החמש ורבע:

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p=111135&pl=9&s=64

בקשר להצעות אחרות, שמע, אתה קונה ממנו גם רדיו דיסק, תנצל את זה,

יש כמה רמקולים שיכולים להיות נחמדים אם אתה מוציא אותם במחיר טוב:

הקדנס האלה:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2122,'normal_sales')

איניפיניטי !

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3015,'normal_sales')

(אם אתה מוציא אותם במחיר טוב כמובן)

וגם JBL GTO

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2637,'normal_sales')

 

שמע, תבקש ממנו רדיו דיסק ורמקולים 5 ורבע, תעשה איתו עיסקה שאתה קונה ממנו

רדיו דיסק במחיר שהוא נותן לך ואתה מקצץ לו במחיר של הרמקולים...

יכול להיות שהוא יתן לך רמקולים משנה שעברה שהוא נתקע איתם בסטוק במחיר טוב..

אין לי הצעות יותר טובות בהנחה שאנחנו נעולים על פומפה...

Race Smart

פורסם

אין נעילה על פומפה, יש נעילה על חנות שקרובה לאיזור מגוריי ושאני אוכל לקנות בה את כל המערכת, גם את הרדיו דיסק וגם את הרמקולים.

 

אני נתנייתי, אם תוכל לתת לי הצעה לרמקולים מומלצים ובמחיר טיפה יותר נורמלי (רק את הגייביאל אני מאמין שאפשר להוריד לאיזור שאני מדבר עליו, לא נראה לי שהוא יתן לי הנחה של 200 שקל לרמקולים של 500 שקל כמו האינפיניטי) מחנות שנמצאת באיזור (גם רמת גן- תל אביב זה בסדר, כמובן שעדיף נתניה אבל אני לא יודע אם יש פה חנות נורמלית וזולה כי אני לא מצאתי) ושאני אוכל גם לקנות שמה את הרדיו דיסק אז זה יהיה מעולה

 

ורמקולים של פיוניר לא טובים?

306T

פורסם

מהנסיון שלי עם אודיונט, הייתי מתרחק מהם.

באשר לפומפה, קניתי משם את ה 305C, אמנם ל "איש הסטריאו" שלהם אין חצי מושג,

אך איתי הם היו בסדר גמור.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

פיוניר הם אחלה רמקלים אם אתה מסיג אותם במחיר טוב ולא מאוטו דיפו ששם מוכרים אותם פי 2 מכל מקום נורמלי.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

סבבה נגיד 200 שקל בערך זה סביר להם? כי לא נראה לי שפיוניר ייצרו רמקולים חרא, אלא אם כן זה זיוף..

 

והרמקולים שיותם המליץ לי יותר יקרים ממה שאני מתכנן וגם ככה אני הולך על חבל דק מבחינת סכומים..

 

כמה יעלה להתקין את הרמקולים? ואיפה ישלחו אותי להתקין בהנחה שלי אין מושג בזה..?

306T

פורסם

סליחה על ההקפצה אבל בקשר לרדיו דיסק- מצאתי בפומפה את הפיוניר 4750MP ב988 שקל, זה נראה לי דגם יותר איכותי מה3700 למרות שחסר בו RDS (ומצד שני הוא הרבה יותר יפה ויזואלית), אבל בפומפה שמו תמונה שונה ממה שיש בזאפ ובאתרים אחרים שמוכרים את הרדיו דיסק הזה, בעצם נראה לי שהם שמו בכלל תמונה של ה4700MP

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=128541 - זה הקישור בזאפ אתם יכולים לראות את התמונה

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2701,'normal_sales') - זה הקישור בפומפה, תמונה שונה

306T

×
×
  • תוכן חדש...