Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"רק הגיעו וכבר קיבלו מיצובישים חדשים"


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חמה של אחותי קנה ב96 בלאנו, אני לא יודע אם מההטבה של העליה, או שזה כבר היה הרכב השני שנקנה. הרכב היה אצלם עד שנה יחסית מאוחרת (לדעתי 2008+-).

לי אין יותר מדי סיפורים על העלייה הרוסית, כי אני עיראקי, אבל ממש מעניין לשמוע על כך, זוהי היסטוריה שלא הכרתי. ובכלל, לראות רכבים זרים שנכחדו עוד מצולמים פה בארץ, מרתק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.8.2021 בשעה 14:05, SlowRide כתב:

אם יש לך שכל אז כן. אם אתה טיפש עם ביטחון עצמי אז לא.

 

אין שירשור מתאים יותר מזה, כדי להזכיר משפט רוסי שאני אוהב (וייתקנו אותי אם לא דייקתי)- אין דבר יותר גרוע מאדם טיפש עם יוזמה 

 

עריכה- עכשיו שמתי לב שואדים כתב את זה 😆

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לזה שנעל את הטסות עם בורג, אני יכול להבין איפשהו - טסות מקוריות זה ממש לא זול.

 

לדוגמא על טסה מקורית של פריוס רוצים 500 שקל. כן, טסה ביחיד. אחת. בודדת.

 

ואלה של אוטו דיפו ב100 שקל - עדיף כבר לנסוע בלי, נראה יותר טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סט ג'אנטים מגנזיום עולה 1300 שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, דניאל1983 כתב:

הוא ייצר לבד במפעל שבו הוא עבד ברגים מיוחדים לטסות שאפשר היה לפתוח אותם רק עם מפתח מיוחד שגם אותו הוא ייצר במפעל.

 

 בורג שמחזיק את הטסה מחזיק גם את הגלגל. 

 

אף אחד לא משתמש בזה בשביל הטסטת,  אבל אפשר לקנות סט ברגים "סודיים" מוכנים עם מתאם למפתח גלגלים שאמורים להקשות על גניבת ה'גנטים.

 

כנראה משם הוא לקחת את הרעיון. 

 

2222.thumb.jpg.1fb703be4576e58081347d39072474f4.jpg

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך בדיוק הוא עשה אתה זה.

אני זוכר שעל הטסה, לא באמצע, היה בורג עם ראש בצורת כיפה שטוחה עם חור קטן בצד.

הברגים של הגלגל היו מתחת לטסה, הם לא היו נראים.

timber-bolts-dome-head-bolts54.jpg

wa8BjMG.jpeg

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה... 

היו קיטים כאלה למכירה אז בחנויות. 

 

מהבורג הזה הולך כבל מתכת עם אוזן לבורג הגלגל. 

ראיתי את זה בלא מעט מכוניות בארץ. 

כל העסק הזה די כבד ויתכן שהשפיע על איון הגלגל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Buki כתב:

אה... 

היו קיטים כאלה למכירה אז בחנויות. 

 

מהבורג הזה הולך כבל מתכת עם אוזן לבורג הגלגל. 

ראיתי את זה בלא מעט מכוניות בארץ. 

כל העסק הזה די כבד ויתכן שהשפיע על איון הגלגל. 

נכון צודק!

אבל הוא פחד שאם מוכרים כאלה בחנויות אז הגנבים יוכלו להשיג כזה מפתח.

לכן הוא לקח בורג עם ראש משושה רגיל וייצר ממנו בורג יחודי שאין כזה לאף אחד.

לפחות זה מה שהוא סיפר לנו....

הוא מאוד התגאה בברגים האלה.

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

סט ג'אנטים מגנזיום עולה 1300 שקל

 

הפריוס לא מספיק כבדה ואיטית, בוא נוסיף לה גם נעלי צבא סובייטיות שגם נראות כמו אבטיח.

 

אגב, בפריוס הטסות מכסות ג׳נט מגנזיום (מכוער למדי, אבל מי שמחפש סגנוו, לא יקנה פריוס מלכתחילה).

 

לפני שעה, דניאל1983 כתב:

נכון צודק!

אבל הוא פחד שאם מוכרים כאלה בחנויות אז הגנבים יוכלו להשיג כזה מפתח.

לכן הוא לקח בורג עם ראש משושה רגיל וייצר ממנו בורג יחודי שאין כזה לאף אחד.

לפחות זה מה שהוא סיפר לנו....

הוא מאוד התגאה בברגים האלה.

 

אני מאוד מקווה שהבוסים שלו ידעו לזהות את הכישרון ולשים אותו במקום שיכניס טונות של כסף למפעל.

 

לבזבז כזאת יצירתיות על שמירה על טסות זה כמו ללמד נהיגה על סיוויק טייפ R.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי בית שמש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.7.2021 בשעה 11:43, vadim6385 כתב:

 

שקר אחד גדול.

 

נכון שהרכב יהיה מצוחצח חיצונית, אבל התחזוקה שלו מבחינה מכנית תהיה ברמה סובייטית - או עצמאית מתחת לבית, או במוסך מדרכה של חבר, כמובן עם חומרים הכי זולים שיש, כי ככה טיפל בז׳יגולי ברוסיה.

 

 

 אני מצטט לאו דווקא בשביל לאמור שאתה לא צודק. היו גם אנשים כמו שתארת. לא יודע באיזה אחזים. 

 

 

אני לא הכרתי מאות או אלפי אנשים ולא יודע איך הם תחזקו את האוטו שלהם. 

 

אני אפרט קצת יותר בהרחבה איך זה היה אצלי. 

 

קודם כל, להורים שלי לא היה אוטו לפני הגעה לישראל. ככה שאבא שלי לא התנסה בתחזוקת רכב סובייטית ולא היה לו מושג בזה. 

 

אני שייך למה שנקרא "דור 1.5", זאת אומרת מי שהיגע לארץ בגיל בית ספר, למד בארץ, עשה צבא בארץ, עשה רישון נהיגה בארץ וכו'. 

 

רכב "ההנחה" עבר בשלב מסויים אלי ואחרי זה לאחי. מכרתי את הרכב המדובר אחרי 12 שנה והוא היה במצב נדיר, נמכר מהר ומעל המחירון למרות שזה היה רכב לא מבוקש עם שוק חלש (פיאט). 

 

ברכב הזה היה הרבה דברים שהיו בשבילי "פעם ראשונה". 

 

פעם ראשונה אתה מחליט שאתה מספיק מבין בשביל לעשות טיפול לבד, להתקין רדיו לבד, לתקן תקלות חשמל לבד. 

פעם ראשונה אתה מבין שמוסך לא תמיד יודע לתקן את התקלה שבשבילה הגעת. 

פעם ראשונה אתה מבין שעל אותה עבודה בדיוק אפשר לשלם פי 3 במקומות שונים. 

 

לקראת המחצית השניה של שנות ה 90 כבר היה אינטרנט ומדריכי תחזוקת רכב היו בין הדברים הראשונים שעלו לאינטרנט. 

 

חיפשתי, הורדתי וקראתי הרבה. 

 

ולא, לא שברתי יותר מידי דברים, ואבא שלי לא עזר לי בכלום כי לא היה לו ניסיון. ואיכשהו הצלחתי להחזיק את האוטו ההוא 12 שנה במצב די טוב, גם מכאנית. אני מאמין שיש עוד אנשים שתחזקו ככה. 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Buki כתב:

 

 

 אני מצטט לאו דווקא בשביל לאמור שאתה לא צודק. היו גם אנשים כמו שתארת. לא יודע באיזה אחזים. 

 

 

אני לא הכרתי מאות או אלפי אנשים ולא יודע איך הם תחזקו את האוטו שלהם. 

 

אני אפרט קצת יותר בהרחבה איך זה היה אצלי. 

 

קודם כל, להורים שלי לא היה אוטו לפני הגעה לישראל. ככה שאבא שלי לא התנסה בתחזוקת רכב סובייטית ולא היה לו מושג בזה. 

 

אני שייך למה שנקרא "דור 1.5", זאת אומרת מי שהיגע לארץ בגיל בית ספר, למד בארץ, עשה צבא בארץ, עשה רישון נהיגה בארץ וכו'. 

 

רכב "ההנחה" עבר בשלב מסויים אלי ואחרי זה לאחי. מכרתי את הרכב המדובר אחרי 12 שנה והוא היה במצב נדיר, נמכר מהר ומעל המחירון למרות שזה היה רכב לא מבוקש עם שוק חלש (פיאט). 

 

ברכב הזה היה הרבה דברים שהיו בשבילי "פעם ראשונה". 

 

פעם ראשונה אתה מחליט שאתה מספיק מבין בשביל לעשות טיפול לבד, להתקין רדיו לבד, לתקן תקלות חשמל לבד. 

פעם ראשונה אתה מבין שמוסך לא תמיד יודע לתקן את התקלה שבשבילה הגעת. 

פעם ראשונה אתה מבין שעל אותה עבודה בדיוק אפשר לשלם פי 3 במקומות שונים. 

 

לקראת המחצית השניה של שנות ה 90 כבר היה אינטרנט ומדריכי תחזוקת רכב היו בין הדברים הראשונים שעלו לאינטרנט. 

 

חיפשתי, הורדתי וקראתי הרבה. 

 

ולא, לא שברתי יותר מידי דברים, ואבא שלי לא עזר לי בכלום כי לא היה לו ניסיון. ואיכשהו הצלחתי להחזיק את האוטו ההוא 12 שנה במצב די טוב, גם מכאנית. אני מאמין שיש עוד אנשים שתחזקו ככה. 

 

 

אין לזה קשר לתחזוקה סובייטית.

 

מבחינתי ההגדרה לתחזוקה סובייטית זה שקוסמטית הרכב יהיה שמור ומלוקק, עם שלל כיסויים, נעילות להגה/הילוכים/טסות/רדיו/מיכל דלק, מיטב חלקי אפטרמרקט (מראות/מחזירי אור/מגיני בוץ/תפוח לגלגל הגה),

 

אבל מוזנח מכנית, כי מבחינת בעל הרכב אם הוא לא יודע מה זה, אז במוסך עובדים עליו. פלוס לבעל הרכב יש טונות של דעות קדומות - לחמם את המנוע 10 דקות בבוקר, ירידות בניוטרל כדי לחסוך בדלק, מתקמצן להדליק מזגן גם ב35 מעלות, ועוד כל מיני. אבל הרכב עדיין חי חיים ארוכים, כי הוא בקושי נוסע.

 

מה שכן, הקונה המאושר שבטוח שזכה ברכב שמור עם ק"מ נמוך מזקן רוסי, יגלה שלל הפתעות, כמו צינורות סדוקים, מזגן בלי גז ועם גומיות מפוררות, צמיגים שהגיעו במקור עם הרכב מהמפעל, שמן מנוע שהגיע למצב של פלסטלינה מחוסר שימוש, ורצועת טיימינג בת 10.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

אגב, בפריוס הטסות מכסות ג׳נט מגנזיום (מכוער למדי, אבל מי שמחפש סגנוו, לא יקנה פריוס מלכתחילה).

בפריוס יש חישוקי מגנזיום לטובת משקל נמוך וטאסות לטובת אווירודינאמיות - כל זה במטרה לשפר את צריכת נדלק.

 

גם בטסלה מודל 3 מקבלים טאסות לכיסוי חישוקי המגנזיום לטובת שיפור צקיכת הדלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...