Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"רק הגיעו וכבר קיבלו מיצובישים חדשים"


Buki
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, RK כתב:

שינוי היחס האמור של ארה"ב קרה לאחר בקשה/דרישה מפורשת של ישראל.

 

אכן כן, 

אין שום סיבה אמיתית להקשיח את מדיניות ההגירה לאנשים כאלה, רובם הגדול היה משכיל מאוד ויכול לתרום המון למדינה שאליה הוא מהגר, לא מדובר על פליטים כפריים ממוזמביק(ומתנצל מראש עבור כול המוזמביקים פה בפורום) 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, davemustaine87 כתב:

אכן כן, 

אין שום סיבה אמיתית להקשיח את מדיניות ההגירה לאנשים כאלה, רובם הגדול היה משכיל מאוד ויכול לתרום המון למדינה שאליה הוא מהגר, לא מדובר על פליטים כפריים ממוזמביק(ומתנצל מראש עבור כול המוזמביקים פה בפורום) 

 

*בוכה במוזמביקית*

 

דווקא כן יש סיבה הגיונית - מהגרים כאלה מתחרים על עבודות שהמקומיים כן רוצים לעבוד בהן.

 

לפני 36 דקות, דניאל1983 כתב:

אם הייתה עכשיו עליה גדולה חדשה מרוסיה, מעניין איזה רכבים העולים היו קונים...

אני מהמר על משפחתיות בסיסיות בסגנון ניסאן סנטרה, יונדאי אקסנט, אלנטרה..

בטח גם דגמי דאצ'יה יככבו

 

את המכוניות שנמכרות שם - בעיקר משפחתיות וקרוסאוברים בסיסיים. מניח שדאצ׳יה אכן הייתה מככבת - רכב סופר פופולארי שם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבטוח הם לא היו קונים vag עם dsg..

ברוסיה שונאים dsg.

מרכיבים ברוסיה כמה דגמים של vag עם גיר פלנטרי רגיל במיוחד בשביל הרוסים.

למשל סקודה קארוק

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה מקרה של קורולה רובוטית 2008 בארץ שהוחלפה ב 2009 באוטומטית.

 

 

יצא שם ל DSG שם של מוצר לא טוב. היצרן מכר פחות ממה שרצה. מכיוון שהם שוק גדול וכוח קניה גדול היה שווה ליצרן להתגמש, היום יש בפולקסווגנים שם גיר אייסין 8 הילוכים פלנטרי, יופי של גיר וכולם מרוצים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא גם פה

לפני 4 דקות, Buki כתב:

היום יש בפולקסווגנים שם גיר אייסין 8 הילוכים פלנטרי, יופי של גיר וכולם מרוצים. 

 

אאל"ט גם בארה"ב. אמריקאים מוכנים לסבול חוסר אמינות רק באוטו אמריקאי משום מה. למכוניות מיובאות יש להם אפס סובלנות מבחינה הזאת.

 

וחבל שישראלים ממשיכים לקנות dsg בהמוניהם, אחרת היינו מקבלים אותם עם גיר אייסין גם פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דניאל1983 כתב:

מה שבטוח הם לא היו קונים vag עם dsg..

ברוסיה שונאים dsg.

מרכיבים ברוסיה כמה דגמים של vag עם גיר פלנטרי רגיל במיוחד בשביל הרוסים.

למשל סקודה קארוק

 

הסיבה היא שהתקינה הרוסית מקלה בענייני זיהום אוויר ולכן שמים גיר פלנטרי וגם מנועים מדור קודם. 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם יורו 5 בתוקף. 

 

בארץ ובאירופה גם בתקופת יורו 5 (עד 2015) לא מכרו פולקסווגנים עם גיר פלנטרי

 

הסיבה היא לדעתי שזה מה שהשוק שם רוצה. הרי גיר 8 הילוכים של אייסין קיים בלא מעט דגמים שעומדים בלי בעיה בתקן יורו 6.2, מה שבתוקף עכשיו באירופה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Buki כתב:

בונוס - קטלוג של דייהטסו אפלאוז ברוסית של יבואן טלקאר ושל לאדה סטיישן בעברית, איזור השנים 1992-1993. 

Daihatsu Applause rus.pdf 2.08 \u05de\"\u05d1 · 14 downloads

Lada 2104.pdf 376.57 \u05e7\"\u05d1 · 21 downloads

אולי אני מסטול, אבל בקטלוג של לאדה רשום צריכת דלק של ליטר ל100 ק"מ? 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הכוונה לא צריכה של 1 ליטר על 100 ק'מ.  הכוונה שיחידת המדידה היא ליטרים ל 100 ק'מ.  שלוש השורות מתחת מפרטות את הערכים במצבים שונים.  זו שיטת המדידה המקובלת.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.8.2021 בשעה 22:04, דניאל1983 כתב:

עוד כמה דברים שרק רוסים מסוגלים לחשוב אליהם:

חבר של המשפחה קנה אופל אסטרה חדשה ב 1993, הוא מאוד פחד שיגנבו לו את הטסות, כדי להגן אליהן, הוא ייצר לבד במפעל שבו הוא עבד ברגים מיוחדים לטסות שאפשר היה לפתוח אותם רק עם מפתח מיוחד שגם אותו הוא ייצר במפעל.

מקרה שני, קרוב משפחה לפני כול קיץ היה מפרק את הווישרים כדי שלא יהרסו מהשמש ולפני החורף מחזיר חזרה. היה לו גם מנהג לנעול כול דבר אפשרי ברכב עם מנעולים נגד גנבים, אפילו אם הוא היה יוצא לרבע שעה. 

היה לו מנעול להגה, דוושות, ידית הילוכים וסוויץ סודי לסטרטר.

מקרה שלישי, חבר רחוק, לפני שהוא מכר את הלאנסר שלו שנסע אליה יותר מ10 שנים, פירק את הכיסוים הישנים של המושבים והרכיב אותם ביונדאי לנטרה החדשה שהוא קנה.

זכור לי הימים שהיה מנעול ענקי על הידית הילוכים בתקופה של פעם.
מעניין מאיפה המנהג הזה התחיל ולמה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתיאוריה זה אמור להקשות על גנב.

 

בפועל - הגנב יכול פשוט לנסר את הידית הילוכים, לשים את האוטו על גרר, או סתם לחכות שתתעצל לשים את המנעול.

 

מאיפה זה התחיל? אנעארף.

בטח איזה חוואי אמריקאי שם מנעול על ידית הילוכים של המודל T שלו, ואז יצרן מנעולים ראה את זה, להבין שאפשר לעשות מזה כסף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רב בריח חסר תועלת לחלוטין בגיר אוטומטי, כאמור שובר את הידית, שם דרייב ונוסע. 

 

בידני קצת יותר יעיל אם הפרסה של המנעול ממוקמת קרוב לבסיס הידית. אבל לרוב לא שמו אותה קרוב כי השק מפריע. ואז עדיין אפשר לשבור את הידית ולהעביר עם החלק שנשאר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שנים לפני העליה המדוברת היה מקובל "מנעול הגה" - מוט טלסקופי עם ווים בקצותיו שננעל מצד אחד על ההגה ומהצד השני על דוושת הבלם או המצמד. אפילו המנעול לא היה רב בריח אלא צילינדר סטנדרטי.

 

המנגנון הזה היה נייד ולא הצריך קידוח ברכב, בניגוד למנעול ידית ההילוכים שהיה מחובר לתעלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, sperial כתב:

הרבה שנים לפני העליה המדוברת היה מקובל "מנעול הגה" - מוט טלסקופי עם ווים בקצותיו שננעל מצד אחד על ההגה ומהצד השני על דוושת הבלם או המצמד. אפילו המנעול לא היה רב בריח אלא צילינדר סטנדרטי.

אבא שלי היה שם כזה בשברולט קוואליר. איזו נוסטלגיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...