Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור אוו 8 בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש משהו חשוד באיבו הזו שלו... היא יותר מידי דומה לאיבו שבה אני נסעתי שנמצאת בסוכנות בת"א ועיתונאים לוקחים אותה לנסיעות מבחן כבר כמה חודשים.... אני די בטוח שמדובר באותה מכונית... ואם כן אז זה בפירוש לא בבעלות תום בריל או אבא שלו או כל אחד אחר..



 

 

 

 

 

למה לא הגיוני!? הרי אמרתי כבר שמכוניות ההדגמה נמכרו....

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה לא הגיוני!? הרי אמרתי כבר שמכוניות ההדגמה נמכרו....
אז האפשרות היחידה היא שהוא קנה את האוטו בשבועיים האחרונים (כי היא הייתה אצלנו למשך יומיים לפני בערך 3 שבועות) והוא בחר להתעלם מהקלאץ' הדפוק (לחלוטין) ומדברים אחרים דפוקים כתוצאה מההתעללות הממושכת והאכזרית שעבר האוטו מצד כתבי רכב במשך כמה חודשים טובים...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

חברה, אז כנראה שטעיתי בשמות של האנשים,כי נזכרתי בתרד' שהתקיים בנושא האיוו לפני כמה חודשים, כשרק החלו לשווק את הEVO בארץ, אני אישית חושב שמדובר ברכב שMustardMan32 אמר (שגם אני זכיתי לנסוע בו), זה רכב ההדגמה שלהם, שכמו שהזכירו חרש את כל הארץ וטעם את נחת רגלם של מיטב כתבי/בחוני הרכב בארץ...ני מניח כי זה אחד הרכבים הראשונים שהגיעו לארץ, לפני שנה בערך..אז רוב הסיכויים שהרכב בתמונה הוא רכב ההדגמה, שעדיין לא נמכר...

 

 

אם למישהו יש עוד תמנות של האיוו של מר ברל, שיעלו בבקשה ונוכל לפתור את התעלומה..

1.8T 8)

פורסם

יש משהו חשוד באיבו הזו שלו... היא יותר מידי דומה לאיבו שבה אני נסעתי שנמצאת בסוכנות בת"א ועיתונאים לוקחים אותה לנסיעות מבחן כבר כמה חודשים.... אני די בטוח שמדובר באותה מכונית... ואם כן אז זה בפירוש לא בבעלות תום בריל או אבא שלו או כל אחד אחר..



 

 

 

 

 

 

זאת זאת!..

של המבחנים, בדוק 100% !!

פורסם

כהמ כמה אפשר לבלבל את המוח הינה 005 זאת האוו של איציק בריל והבן שלו זה תום בריל, שאלתי אותו בקשר למיספר ואן לו בעיה שאני יציג את המיספר..

 

שום הדגמה שום כלום איציק בריל קיבל את האוו השניה הגיע לארץ אחרי מיספר חודשים הוא עשה טוטאלוסט עם האוו מהתמונה ממאקס ועכשיו הוא קיבל עוד אחת חדשה ריפודי עור וקיט של 320 FQ

תמונה 001.JPG

תמונה 002.JPG

תמונה 004.JPG

פורסם
כהמ כמה אפשר לבלבל את המוח הינה 005 זאת האוו של איציק בריל והבן שלו זה תום בריל, שאלתי אותו בקשר למיספר ואן לו בעיה שאני יציג את המיספר..

 

שום הדגמה שום כלום איציק בריל קיבל את האוו השניה הגיע לארץ אחרי מיספר חודשים הוא עשה טוטאלוסט עם האוו מהתמונה ממאקס ועכשיו הוא קיבל עוד אחת חדשה ריפודי עור וקיט של 320 FQ

אוקיי קיבלתי... למרות שאפשר להבין למה הרבה התבלבלו כאן אם ההבדל הוא בספרה אחת בלבד

:???:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

לידע כללי יש 20 איבולושן 8 בארץ

מעניין כמה מהם הזמינו את הקיט המדובר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עוד פרטים: מישהו פה כתב על זה שמכרו את כל המכוניות תצוגה, אז זה כנראה נכון, לפני כשבוע או שבועיים הEVO הצהובה שהיתה בתצוגה ברחוב המסגר נעלמה משם..

 

 

עכשיו זה דיי ברור למה..

פורסם
הרכב נימדד על דינמומטר ומבצע מעמידה למאה ב4.3 שניות

חשבת על זה שבדינו אין לך התנגדות אויר?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חשבת על זה שבדינו אין לך התנגדות אויר?

יניב

זה לא דבר שלוקחים בחשבון כשבודקים את זה? אין איזו דרך לחשב את ההתנגדות ולפי זה לדייק יותר?

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אל תתעצבן, עזריאל, בסה"כ ציינתי שזה נתון פיקטיבי שלא נותן שום דבר.

 

בערך כמו לציין שהיא עושה 0-300 קמ"ש ב 4 שניות אם זורקים אותה ממטוס.

 

על הכביש, היא תעשה יותר, מן הסתם.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע אם שמתם לב, אבל במקס-טיונינג כתוב שהאיבו FQ מגיעה ל160 ב15 שניות.

זה אומר שיש לה בערך 10.5 שניות להגיע מ100 ל160

זה לא קצת איטי מידי לרכב כזה...?


×
×
  • תוכן חדש...