Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מגבר שיגביר זוג רמקולים 6על9 וזוג קומפוננטים.

אני לא מעונין בעוצמות מטורפת, אני מחפש משהו קטן טוב ואיכותי.

אין שום כוונה להגביר סאב או משהו כזה.

 

אז הכוונה שלי היא על משהו איכותי אמין ובמחיר מתאים.

 

כמו כן למי שיש משהו להציע אפשר בה"פ.

 

המון תודה לכם!

-עידו.

פורסם

המחיר הוא לא בהתאם למוצר, הוא בהתאם לתקציב שאתה מוכן להשקיע בו....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שמע אחי *** עריכה - נהוג לומר שמע ישראל ***בתקציב כזה אני לא חושב שמישהו פה יכול להביא לך מגבר איכותי אמין וכו'... 4 ערוצים גם לא בעוצמה נמוכה וגם לא 2 ערוצים במחיר כזה

תעלה את התקציב קצת וחפש ביד שנייה

בהצלחה

פורסם

פותח הדיון- אל תקשיב לאף אחד שאומר לך שלא תוכל למצוא משהו חמוד, השמיים הם הגבול אז תתחיל לחפור ולחפש מציאה טובה . אני מאמין שתימצא משהו חמוד שיענה לדרישותיך באופן חלקי עד מלא.

מה שכן אמינות ואיכות זה קצת גדול על 30 שקל .. אבל אתה יכול למצוא משהו שיעשה עבודה כמו גדול.

 

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אחי *** אחי, ד"ש לדודה נחמה ***אל תקשיב פה לאף אחד, אפשר להביא אחלה מגברים.

אני ראיתי באיזה אתר לא זוכר איזה, במחיר הזה, מגבר 4 יציאות של

פרוסאונד בעוצמה מטורפת של 900 וואט !!

פורסם

חחחח הבחור שמעלי כרגע הרג אותי מצחוק... לא להיתקרב למגברים האילו זה בדיחה . הגברה מהרדיו דיסק של 45 יותר יעילה. זה לא מגבר [למרות שאני בעד זבל סיני.] אבל זה בהחלט לא ראוי להיקרא מגבר.

 

300 שקל חפש יד שניה :

בוס [זיוף] 1000 4 יציאות.

פלטינום אודיו 1000/1200 4 יציאות.

קליפוניה בום 1000 4 יציאות.

אילו מגברים חמודים ביותר לסכום שכזה מיד שניה.

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

shazevel, תעשה חיפוש בפורום לגבי המגבר שאתה כל כך ממליץ לו עליו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

האמת ראיתי את הפרוסאונד הזה מגביר סאב של סוני 200RMS ורמקולים אחוריים בלי להיתפוצץ בכלל....כמובן שהוא ניבדק בסביבה בטוחה...

פורסם

לא אחי *** זה כבר האח השלישי בשרשור. כמה אתם ? ***ברצינות אני ממש היתפלאתי המגבר עבד לא רעה בכלל....אולי זה בגלל שרק התקינו אותו ..לך תידע אולי עכשיו הוא היתפוצץ איפה שהוא....

פורסם

אדי ידידי, דווקא שמדובר באמת בזבל אורגני אתה לא אומר את הדיעה הנחרצת שלך..אני עדין בשוק שאתה טוען ששמעת אותו ואת הרכיבי שהוא לטענתך הרים וזאת מבלי לומר שהוא לא ראוי להיקרא מגבר. כי אני שמעתי אותו ואם כל הכבוד לזבל סיני זול [שאני אוהב] הוא ממש על הפנים. סידרתי אחד כזה לחבר שלי ב100 שקל וששמעתי אותו מחובר לאלמטנים פשוט ניחרדתי למישמע אוזניי. המגבר בדיחה [ממש לא מצחיקה] קטן מאד בגודלו וביחס פי 4 גם ככה קטן בביצועיו.ופעם שניה שהיה בתיקון. שורה תחתונה -זה באמת לא מגבר.אני עדין בשוק שאתה אומר שהוא הרים את הסאב..כי אצל חבר שלי הסאב הרים אותו[המבין יבין]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ידידי המעודד זבל סיני ובעד מעמד הפועלים יאאא להרוג את כול הסוציאליסטים:-P סססתתם!

אמרתי שרק ראיתי אותו עובד....בעניין השמיע הוא נישמע רעה מאוד......

פורסם

או עכשיו הכל ברור. לראות שהוא עובד אני איתך . גם אני ראיתי אצל חבר שלי שהוא עובד [למשך 5 דקות בלי להידפק ] לגבי טיבו וביצועיו אני שמח שיש בנינו הסכמה.[ושוב זאת למרות שאני מעודד זבל סיני בישראל] אבל זה מתחת לקו האדום .

הקופסאת גפרורים האדומה הזו=> השלך לפח וחסל.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...