Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איש מכירות בסוכנות יבואן אמר לי שאין משמעות לנתון תאוצה מ 0 ל 100. הוא צודק או מחרטט אותי?


אופיר36
 שיתוף

פוסטים מומלצים

תקנה קליאו 1.33 - סוגר לך את כל הפינות. גם את הידיות בדלתות.

 

אבל גם תפנים עם עצמך טוב טוב, שלכל הרכבים האלה אין שום קשר לספורט. ספורטיבי, ספורטיביות, לא משנה מה כתוב בקטלוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמעט 100%, אם לרמת הגימור של הרכב קוראים "ספורט", זו כנראה הגרסה הכי זולה או דגם מקביל וקטן יותר (זה יותר פופולרי בארה"ב).

  

לפני 12 שעות, אופיר36 כתב:

היית קרוב.  מיקרה ספורט.  

 

שים לב, שקוראים לגרסה הזו N ספורט. או בעברית, אין ספורט. 

מכונית סבירה במקרה הטוב, אבל אלא אם כן נותנים לך הנחה מאוד גדולה, אני אישית - אחרי שנהגתי בה כמה מאות קילומטרים - לא רואה שום סיבה לקנות אותה. אצל אותו יבואן, אולי אפילו באותו אולם, עומדת קליאו ש"לא רואה אותה" בשום פרמטר. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Nakamichi כתב:

תקנה קליאו 1.33 - סוגר לך את כל הפינות. גם את הידיות בדלתות.

 

אבל גם תפנים עם עצמך טוב טוב, שלכל הרכבים האלה אין שום קשר לספורט. ספורטיבי, ספורטיביות, לא משנה מה כתוב בקטלוג.

הקליאו בהחלט באה בחשבון.  

כן - לגבי ה "ספורט" כבר הבנתי שזה רק מראה או קצת יותר אבזור ולא באמת שינוי משמעותי במנוע.  

לפני שעתיים, פבל כתב:

בכמעט 100%, אם לרמת הגימור של הרכב קוראים "ספורט", זו כנראה הגרסה הכי זולה או דגם מקביל וקטן יותר (זה יותר פופולרי בארה"ב).

  

שים לב, שקוראים לגרסה הזו N ספורט. או בעברית, אין ספורט. 

מכונית סבירה במקרה הטוב, אבל אלא אם כן נותנים לך הנחה מאוד גדולה, אני אישית - אחרי שנהגתי בה כמה מאות קילומטרים - לא רואה שום סיבה לקנות אותה. אצל אותו יבואן, אולי אפילו באותו אולם, עומדת קליאו ש"לא רואה אותה" בשום פרמטר. 

אין ספורט חחח אהבתי (:

נותנים עליה הנחה של כמה אלפי שקלים.  

אבל מבחינתי אחד היתרונות - היא זמינה במלאי.  אני כרגע בלי רכב (נגנב לצערי) ויש ממש מעט דגמים שקיימים במלאי.  בחלק מהסוכנויות אמרו לי שהאספקה היא באוגוסט או אפילו אוקטובר.  

אז זה גם שיקול שאני צריך לקחת בחשבון.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הולך להשקיע סכום גדול על  רכב, אני מבין את החוסר נוחות ללא רכב.

אך אם יש אפשרות לחכות ולקחת רכבים טובים יותר, זה שווה את זה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, yulianx כתב:

אתה הולך להשקיע סכום גדול על  רכב, אני מבין את החוסר נוחות ללא רכב.

אך אם יש אפשרות לחכות ולקחת רכבים טובים יותר, זה שווה את זה.

הבאסה שלא מצאתי את הסופר מיני "המושלם".  לכל אחד מהדגמים שבדקתי יש יתרונות וחסרונות. 

קיה ריו - יתרונות: מחיר, אחריות (4+3), צריכת דלק, בטיחות.   חסרונות: שנת השקה, ביצועים, נפח תא מטען, מראה חיצוני ופנימי, זמינות מלאי (סוף יולי). 

מיקרה N - יתרונות: מראה חיצוני ופנימי, זמינות מלאי (מיידי).   חסרונות: שנת השקה, ביצועים, נפח תא מטען, בטיחות. 

איביזה 1.5  FR -  יתרונות: ביצועים, נפח תא מטען, מראה חיצוני ופנימי, זמינות מלאי (מיידי).     חסרונות: בטיחות. 

קליאו RS - יתרונות: שנת השקה, ביצועים, תא מטען, בטיחות.   חסרונות: מראה חיצוני ופנימי, זמינות מלאי (אוגוסט).  

208 GT - יתרונות: השקה, ביצועים, צריכת דלק, מולטימדיה, בטיחות.   חסרונות: מחיר, מראה פנימי, זמינות מלאי (יולי). 

אבל אני מקווה לדעת יותר אחרי נסיעות מבחן.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי האיביזה לא מגיעה מצוידת בכול מערכות הבטיחות שיש לשאר, אבל מבחינת מבחן ריסוק היא צלחה אותו בצורה טובה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, wildlands2019 כתב:

למה לא שקלתה אופל קורסה GS LINE, אותם תכונות של ה208 ואותם בעלים בחבילה קצת שונה.

יש גם יונדאי i20 החדשה, לדעתי נראת מצויין

האמת שאת הקורסה לא בדקתי.  אני אבדוק. תודה.  

היונדאי I20 - תהיה זמינה במלאי רק באוקטובר.  בגלל שאני בלי רכב - יהיה לי קשה לחכות 3 חודשים וגם בינתיים לשכור רכב ל 3 חודשים זה לא מעט כסף.  

לפני 51 דקות, yulianx כתב:

אולי האיביזה לא מגיעה מצוידת בכול מערכות הבטיחות שיש לשאר, אבל מבחינת מבחן ריסוק היא צלחה אותו בצורה טובה.

מלבד פיג'ו שקיבלה במבחן הריסוק 4 כוכבים - לכל האחרות יש 5 כוכבים.  

לגבי מערכות הבטיחות שאין לאיביזה ויש לרוב האחרות ( בקרת סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים) זה לא עד כדי כך קריטי וזה לא דיל ברייקר מבחינתי. זה סתם מרגיז לקנות רכב חדש שחסרים בו כמה פיצ'רים שיש כבר היום למתחרים ושבטוח יהיו גם לו בשנה-שנתיים הבאות.  

נגיד בקרת סטיה מנתיב - יש את זה לרוב הסופר מיני האחרים (אם לא לכולם), אם זה ברמת התרעה או ברמת היגוי אקטיבי.  אז למה סיאט לא עשו גם? רבאק אתם כבר מוציאים לשוק רכב עם מנוע חזק וביצועים טובים (בהשוואה לסופר מיני האחרים) עם נפח טוב, עם מולטימדיה טובה, אז תדאגו גם לעמוד לפחות בסטנדרט הבטיחות של האחרים ולא להיות מתחת להם.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, אופיר36 כתב:

נגיד בקרת סטיה מנתיב - יש את זה לרוב הסופר מיני האחרים (אם לא לכולם), אם זה ברמת התרעה או ברמת היגוי אקטיבי.  אז למה סיאט לא עשו גם? רבאק אתם כבר מוציאים לשוק רכב עם מנוע חזק וביצועים טובים (בהשוואה לסופר מיני האחרים) עם נפח טוב, עם מולטימדיה טובה, אז תדאגו גם לעמוד לפחות בסטנדרט הבטיחות של האחרים ולא להיות מתחת להם.  

כי האיביזה הושקה לפני כ-4 שנים (קצת פחות למען האמת) ואז היא נחשבה מאובזרת.

בכל אופן, במתיחת הפנים יפתרו את הבעיות האלו.

 

אם אתה רוצה וואגית שלא מחסירה אבזור בטיחות ולהישאר בטווח מחירים דומה, אתה יכול לרכוש סקודה סקאלה, פולקסווגן פולו או סקודה קאמיק.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dorsht כתב:

כי האיביזה הושקה לפני כ-4 שנים (קצת פחות למען האמת) ואז היא נחשבה מאובזרת.

בכל אופן, במתיחת הפנים יפתרו את הבעיות האלו.

 

אם אתה רוצה וואגית שלא מחסירה אבזור בטיחות ולהישאר בטווח מחירים דומה, אתה יכול לרכוש סקודה סקאלה, פולקסווגן פולו או סקודה קאמיק.

בסוכנות של סיאט אמרו לי שהמתיחת פנים זה רק לגרסה של 1.0L וזאת של ה 1.5L היא כבר הגרסה החדשה.  אבל אני כבר לא יודע אם להאמין להם או לא.....

סקודה קאמיק - זה קרוסאובר. גדול לי מדי. יקר לי מדי (145,000), וגם מבחינת בטיחות חסרים לו הרבה פיצ'רים.  

פולו - גם אצלה חסרים הרבה פיצ'רים של בטיחות.  

סקאלה - בגרסה הבסיסית שעולה 120,000 - אותו דבר.  בגרסת ספורט לא בדקתי - היא יקרה לי מדי משמעותית.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בגרסת טרום מתיחת הפנים. יש לה מובילאיי עדיין כי אין לה את מערכת ההתראה ותיקון סטייה מנתיב שהאיביזה קיבלה רק במתיחת הפנים הנ"ל. 

כנראה נפלו על מלאי במחיר מציאה מאירופה אחרי שמתיחת הפנים החלה למכר אצלם. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מתי בקרת סטייה מנתיב הפכה לעניין קריטי. בלימה אוטונומית, אני מבין. אבל, באמת, כמה נהגים פה מוצאים את עצמם לא בנתיב, ככה פתאום?

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, אופיר36 כתב:

סקודה קאמיק - זה קרוסאובר. גדול לי מדי. יקר לי מדי (145,000), וגם מבחינת בטיחות חסרים לו הרבה פיצ'רים.  

למה אתה חייב את רמת הגימור הגבוהה ומה בדיוק חסר לך מבחינת בטיחות?

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, אופיר36 כתב:

אני יודע.  עברתי טוב על המפרט הטכני שלה ושל המתחרות.  

נדמה לי שלפג'ו 208 יש הכי הרבה אבזור בטיחותי. אבל המחיר שלה גם בהתאם.  

גם למאזדה 2 יש אבל יש לה גם חסרונות - זה דגם יחסית ישן (2014) ותא מטען קצת קטן.  גם מסך רק "7 אבל זה כבר להיות קטנוני....

על מה אתה מדבר ?
על המייקרה ספורט מבקשים 115K, על 208 פרימיום מבקשים 119K ועל C3 (ה"מקבילה" של ה 208) מבקשים 106K לגרסה המאובזרת יותר (מבחינת אחריות: לניסן ולפיג'ו 3 שנות אחריות, ל-C3 יש 5 שנים אחריות מלאה עד 120K ק"מ).

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

אני לא מבין מתי בקרת סטייה מנתיב הפכה לעניין קריטי. בלימה אוטונומית, אני מבין. אבל, באמת, כמה נהגים פה מוצאים את עצמם לא בנתיב, ככה פתאום?

קודם כל - זה לא כזה עניין קריטי.  לפחות לא בשבילי.  רק אמרתי שזה קצת מבאס שיש כמה פיצ'רים שיש לאחרים ובאיביזה אין.  

דבר שני - אני דווקא חושב שזה חשוב כי מספיק שמתעסקים שניה עם הרדיו והעיניים לא על הכביש לחצי שניה - ואפשר לסטות קצת בלי לשים לב.   

 

לפני שעתיים, dorsht כתב:

למה אתה חייב את רמת הגימור הגבוהה ומה בדיוק חסר לך מבחינת בטיחות?

אני לא ממש "חייב".  נהגתי ב 10 שנים האחרונות עם קיה פורטה שלא היה לה אף אחד מהפיצ'רים הבטיחותיים האלה.  

א ב ל   אני מאלה שקונים רכב להרבה שנים, אז כשאני כבר קונה, אני מעדיף שיהיו לו את המקסימום שאפשר - במסגרת התקציב שלי כמובן.  

 

לפני שעה, איציק נ. כתב:

על מה אתה מדבר ?
על המייקרה ספורט מבקשים 115K, על 208 פרימיום מבקשים 119K ועל C3 (ה"מקבילה" של ה 208) מבקשים 106K לגרסה המאובזרת יותר (מבחינת אחריות: לניסן ולפיג'ו 3 שנות אחריות, ל-C3 יש 5 שנים אחריות מלאה עד 120K ק"מ).

אני משווה בין גרסאות "הספורט" של הסופר מיני.  

מיקרה ספורט - כמו שכתבת.  115,000

קליאו RS - עולה 117,000  - (אפשר להרחיב לה את האחריות ל 5 שנים תמורת 2400 ש"ח)

איביזה FR - מנוע 1.5  - 120,000

פיג'ו 208 GT -  עולה 128,000

C3 - נכון יש לה 5 שנים אחריות שזה יתרון גדול. והיא גם זמינה מיידית במלאי.  אבל פסלתי אותה כי אנשים שקנו את הרכב כתבו שהמיזוג אויר נשלט דרך המסך מולטימדיה וזה מאוד לא נוח.   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...