Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כשבודקים תקינות לחצים במערכת המיזוג מאבדים כמות מסוימת של קרר?


super-man
שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההיגיון (שלי) אומר שזה כמו לבדוק לחץ אוויר בצמיג. ברגע שחיברת את מדיד הלחץ - אתה מאבד מעט לחץ.

האם זה נכון? 

האם ברגע שחיברנו את הציוד הנדרש

(אני לא בקיע בשם, ראיתי חבר פורום בעבר משתמש בכזה, 2 צינורות עם שעון לחץ שמתברגים על 2 צינורות בתא המנוע)

בזמן הזה איבדנו כמות מסוימת של קרר? 

למיטב הבנתי ישנה כמות מדויקת (במשקל אם אני לא טועה) של קרר שאמורה להימצא במערכת המיזוג (במדחס אם אני לא טועה). 

כלומר, רוצה לשאול, האם אחרי בדיקת לחצים שכזאת (או מספר בדיקות שכאלה) צריך למלא קרר כי איבדנו כמות משמעותית? 

זו בעצם השאלה שלי.

 

אשמח ללמוד - תודה מראש

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...