Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני אוטומטית עד 30K


Tal7
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

הקליאו מאבדת ערך יותר מהר מה208 נניח

אבל זו ההשוואה שחיפשנו.

רכב שאיבד הרבה מערכו עדיין מאבד הרבה מערכו גם אפ הוא שווה עכשיו "רק" 30 אלף שח.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תודה לכל מי שלקח חלק בסבב הזה! החיפושים הסתיימו לעת עתה, נקנתה מאזדה 2 דינמיק 2016.      

אני אמנם מבין את הסיבה לעבור לאוטומט, אבל איך שלא תסתכל על כך זה יהיה שנמוך משמעותי מאוד ביחס לפיאסטה. הייתי מציע לך למתוח את התקציב קצת ולחפש משהו יותר רציני(סופר מיני לפחות). או אם התקציב

לעניות דעתי, אם כבר מדברים על אובדן ערך של רכב - זה לא רק כמה הוא מאבד באופן טבעי. אולי כדאי לקחת בחשבון גם כמה הוא מאבד במקרה של אירוע שלא תלוי בבעלי הרכב - למשל פגיעה קוסמטית ברכב בזמן חניה, במקרה שגרים\עובדים באזור בעייתי.

ברכב שאיבד ערך מהר יותר: מצד אחד אין הרבה לאן לרדת.

ברכב שלא מאבד ערך ויש לו שוק סביר+: הרכב כבר לא מציאה ויש לו הרבה יותר לאן לרדת.

זה אמנם שיקול מאוד תיאורטי, אבל עדיין משהו שיש לקחת בחשבון בעיני.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהתקציב פה נשאר קשיח, ומה שישתנה זה השנתון בהתאם לירידת הערך

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עשיתי היום סיבוב לראות כמה אקזמפלרים (פיקנטו, i10 - שניהם 2017), מבין שתיהן אהבתי יותר הפיקנטו, אבל אני עדיין לא שלם שמיני תתאים לאופי הנסיעות שלי כרגע. למרות הציפיות הנמוכות שהגעתי איתן - מנוע 1.25 למרות המשקל הנמוך של הפיקנטו מרגיש לי חלש מדי. יכול להיות שזה סתם רושם ראשוני אחרי לא מעט זמן על מכוניות גדולות יותר, אבל כרגע אני מרגיש שאם כבר העלתי תקציב - שווה לי להשקיע עוד יום יומיים חיפושים ולמצות אפשרויות של סופר מיני/משפחתית האצ'בק לפני שאני ממהר לקנות אחת מהנ"ל. 

 

שורה תחתונה, אשמח לשמוע עוד כיוונים לבדיקה (בינתיים חשבתי על סיוויק האצ'בק 2014-15),

כמו שכתבתי למעלה - מעדיף מנוע חזק יותר, ועדיפות גבוהה לדגם סחיר למכירה עתידית.

תקציב נשאר 35-45K עם חריגה ל50K אם יהיה משהו ששווה את זה.

 

תודה למייעצים ואחלה שבוע!

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיוויק שומרת על ערכה יפה, חסכונית בדלק באופן מפתיע (בנסועה כמו שלך תהיה עדיפה על המיני בהרבה)

חלפים קצת יקרים.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיוויק זה בהחלט אחלה בחירה, אבל צריך לציין שלא כזאת חסוכנית בכלל, היא יחסית מיושנת(המכלולים אמינים)

יכול להיות שתצליח להוציא ממנה 1:12-13 אבל סביר להניח שפחות

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף מנסיוני לגבי שמירת ערך - הבן שלי קנה לפני קרוב לשלוש שנים יונדאי I10 מהדגם המאובזר SUPERME 1.25.

האוטו היה מודל 2016 פרטי ללא תאונות , מטופלת ובאחריות יצרן , ק"מ לא גבוה.

הבן החזיק אותה שנתיים ושמונה חודשים ומכר לאחרונה .

אין תאונות , טיפל בה כמו שצריך (בהשגחתי ...) ולא נסע הרבה.

ההפרש בין הקנייה למכירה היה בסה"כ 8000 שקל .

זו בעיני שמירת ערך מעולה ויתכן שזה יותר חשוב למישהו מאשר -+ 1 ק"מ לליטר

בטוח שפיז'ו 208 היתה יורדת הרבה יותר

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, ik3 כתב:

הסיוויק זה בהחלט אחלה בחירה, אבל צריך לציין שלא כזאת חסוכנית בכלל, היא יחסית מיושנת(המכלולים אמינים)

יכול להיות שתצליח להוציא ממנה 1:12-13 אבל סביר להניח שפחות

 

בדיוק באתי לעדכן כאן שעדיין לא נפלה החלטה. 

 

את הסיוויק אני מכיר טוב, הייתה לנו כזאת במשפחה לא מעט זמן.צריכת הדלק שלה סבירה כשהיא על מצב Eco, והיא אכן מיושנת. 

 

הבעיה העיקרית שלי איתה היא שאני עדיין לא שלם עם מעבר לרכב גדול (יחסית). מעבר לזה היא מרגישה לי אוברקיל רציני לצרכים שלי כרגע, למרות כל הנסיעות הבין עירוניות. היא אמנם חזקה, נוחה ואיכותית בהרבה מהפיקנטו - אבל כנראה לא מספיק כדי לשכנע אותי ללכת על אחת. 

 

מה גם שיש סיכוי שהדעה שלי על הפיקנטו/i10 הייתה נחרצת מדי.

 

מנסה לחפש בימים האחרונים מאזדה 2, איביזה 16/17. לא נראה שיש הרבה אקזמפלרים ששווים את המחיר, ואני מתחיל להיות קצת לחוץ בזמן. 

 

מה כבר ביקשתי? סופר מיני/משפחתית קומפקטית חזקה יחסית, אמינה, עם שמירת ערך טובה, נתונים טובים ב45-50K? :)

 

  

לפני 7 דקות, zvigolden כתב:

אוסיף מנסיוני לגבי שמירת ערך - הבן שלי קנה לפני קרוב לשלוש שנים יונדאי I10 מהדגם המאובזר SUPERME 1.25.

האוטו היה מודל 2016 פרטי ללא תאונות , מטופלת ובאחריות יצרן , ק"מ לא גבוה.

הבן החזיק אותה שנתיים ושמונה חודשים ומכר לאחרונה .

אין תאונות , טיפל בה כמו שצריך (בהשגחתי ...) ולא נסע הרבה.

ההפרש בין הקנייה למכירה היה בסה"כ 8000 שקל .

זו בעיני שמירת ערך מעולה ויתכן שזה יותר חשוב למישהו מאשר -+ 1 ק"מ לליטר

בטוח שפיז'ו 208 היתה יורדת הרבה יותר

 

 

תודה זיו! נראה שהפיקנטו וה-i10 שומרות על ערך לא רע בכלל. דעתי עליהן היא כמו על הפיקנטו. חמודות, פרקטיות, לא חוויה גדולה מחוץ לעיר, והשנתונים הגבוהים מגיעים למחיר שכבר מגרד להשתדרג למשהו גדול יותר.

 

אני רק מנסה להבין עם עצמי מה יותר חשוב לי ומה יותר נכון כרגע - שמירת ערך או להנות כשאני עולה על הרכב. סיפור חיינו :) 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 28.4.2021 בשעה 20:29, EliC25 כתב:

הקליאו מאבדת ערך יותר מהר מה208 נניח

אבל זו ההשוואה שחיפשנו.

רכב שאיבד הרבה מערכו עדיין מאבד הרבה מערכו גם אפ הוא שווה עכשיו "רק" 30 אלף שח.

 

ירידת ערך זה לא נתון לינארי והיא תלויה בהרבה גורמים.

 

לדוגמא יש רכבים שאיבדו בשנים הראשונות שלהם יותר מ50% מערך הרכב אך לאחר מכן ירידת הערך שלהם התמתנה לאחוזים בודדים בשנה בגלל הירידה הראשונית החזקה.

 

למשל ה208 הידניות כשאני קניתי את שלי לפני 4 שנים המחירים היו +-30 אלף שקל כיום המחירים לאקזמפלרים דומים עדיין נמצא בגזרת ה+-25 אלף שקל וזה בערך המחיר בו מכרתי את שלי אז הירידת עקך הייתה בערך 1000-2000 שקל בשנה.

מצד שני כשהרכב היה חדש הוא נקנה ב+-90 אלף שקל ותוך 4-5 איבד משהו כמו 60 אלף מערכו שזה בערך 10,000 שקל כל שנה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי היום בגלל דקה עיכוב מאזדה 2 עם נתונים אדירים, אבל מה שכן הרווחתי מזה - זה שהבנתי שאני מעדיף להשאר באיזור הסופר מיני ולא ללכת על סיוויק כרגע. 

 

אני אמשיך לעקוב אחרי מאזדה 2, למרות שהזמן לא לטובתי וההיצע נמוך, חשבתי גם על סוויפט 2014-2016. מה דעתכם? מהנסיון הקצר שלי עליה היא אפילו קצת מהנה, איך צריכת הדלק והאחזקה שלה? גם ההיצע שלהן נמוך, אבל יותר ריאלי.

 

עריכה אחרונה על ידי Tal7
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק מעולה, רכב פשוט יחסית מכאנית אז אין תקלות כמעט בכלל (כשמצערת מתלכלכת אז יש נורת ESP)

 

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח להמלצה למכון בדיקה באיזור רעננה/הוד השרון. 

 

אחלה שבוע! 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך את דינמומטר ברעננה

ובהוד השרון... אותי 😛

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל מי שלקח חלק בסבב הזה! החיפושים הסתיימו לעת עתה, נקנתה מאזדה 2 דינמיק 2016.

 

 

 

  • אהבתי 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...