Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני אוטומטית עד 30K


Tal7
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

לפני 49 דקות, Tal7 כתב:

אופציה מעניינת - איביזה שנתון 2013-14 עם ה1.2 (מזכיר, DSG :)) מה דעתכם?

אם עבר החלפת קלאצ'ים לאחרונה ואתה לא נוסע הרבה בפקקים, לא הייתי פוסל.

הרבה יותר רכב מספייס סטאר\i10\פיקנטו.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אמנם מבין את הסיבה לעבור לאוטומט, אבל איך שלא תסתכל על כך זה יהיה שנמוך משמעותי מאוד ביחס לפיאסטה. הייתי מציע לך למתוח את התקציב קצת ולחפש משהו יותר רציני(סופר מיני לפחות). או אם התקציב

החלפת קלאטצים זאת רק בעיה אחת, בנוסף יש את נושא המח גיר ששלא זול לתיקון.
והמנוע 1.2 TSI עד 2014 הוא כנראה עדיין הEA111 שסבל בעבר מבעיית שרשרת הטיימינג שנפתרת עם החלפה למשודרגת (צריך לבדוק שהשרשרת הוחלפה לריוויזיה העדכנית) אך לפי הרושם שאני קיבלתי עדיין זה מנוע עם כמה כשלים תכנוניים בפורומים נוטים להתלונן על צורך בניקוי שסטומים לא זול וסלנואיד של הטורבו שנוטה להתקלקל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי לא רע שרכב כזה עבר החלפת מכטרוניקס גם כן.

לא הייתי פוסל בכל אופן, בהנחה שעבר את הריקול וכו'.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן המבחר של כאלה בלוח לא גבוה בכלל, יש אולי שתיים. 

 

ממקד את החיפושים בספייס סטאר/i10 1.2.

דברים ספציפיים לבדוק בשתיהן?
 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין משהו מיוחד לבדוק ברכבים הללו.

קח בחשבון כול 4 שנים או 80 אלף לספיי יש החלפת שמן גיר יקרה, ביבואן עלה לי באזור ה 900 שקל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה נמכרה.

לוקח את הסופ״ש לחפש אופציות ששווה למתוח בשבילן את התקציב לאיזור ה40K עם חריגה קלה אפשרית, 
מתוך מחשבה שאם אמצא רכב עם שמירת ערך טובה, יכול להיות שבמכירה עתידית שלו ההפסד יהיה שווה/קטן מההפסד במכירה חוזרת של אחד מהנ״ל (i10, ספייס סטאר 2014-15).

 

אשמח להמלצות על דגמים שלדעתכם יכולים להתאים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני רכב עם שמירת ערך טובה יהיה ישן יותר.

במחיר הזה בקטגורית המיני אם תוכל לעלות לכיוון 45 אלף, אפשר יהיה לחפש שברולט ספארק, ברמות אבסור הגבוהות יותר lt+ או הבכירה ltz.

מדובר על המיני החזקה בקטגוריה, אבזור טוב, שקטה מהספייס סטאר אך פחות מרווחת ובעלת תא מטען קטן יותר.

לדעתי המיני הטובה שיש.

מצרף לך את המבחן שביצעתי לרכב:

ספארק

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אז תאבד לך מעטטטט מאוד במהלך השנים.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, yulianx כתב:

מצד שני רכב עם שמירת ערך טובה יהיה ישן יותר.

במחיר הזה בקטגורית המיני אם תוכל לעלות לכיוון 45 אלף, אפשר יהיה לחפש שברולט ספארק, ברמות אבסור הגבוהות יותר lt+ או הבכירה ltz.

מדובר על המיני החזקה בקטגוריה, אבזור טוב, שקטה מהספייס סטאר אך פחות מרווחת ובעלת תא מטען קטן יותר.

לדעתי המיני הטובה שיש.

מצרף לך את המבחן שביצעתי לרכב:

ספארק

 

 

שכחתי לכתוב - אני מעדיף לעלות לסופר מיני (גם מיני עדיין באה בחשבון) , אבל הספארק אופציה טובה, בדקתי ואמשיך לבדוק.

 

למה אגב רכב עם שמירת ערך טובה יהיה ישן יותר? 
אני מניח שאתה מתכוון לעובדה שרכב ששווה יותר מאבד אחוזים דומים שמתורגמים ליותר כסף -

אבל קח לדוגמה מאזדה 2, או כל רכב עם מוניטין טוב (לפעמים בהגזמה), הם כמעט ולא מאבדים ערך אחרי הירידה הראשונית.

 

 

לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

הג'אז תאבד לך מעטטטט מאוד במהלך השנים.

 

חשבתי על ג׳אז, 

מצד שני - אני לא אוהב את איך שהיא נראית. שומר אותה כאופציה טובה לכשאתחיל להתפשר :)

 

 

בינתיים נראה שבתקציב הזה - המקסימום שאוכל להשתדרג אליו זה פיקנטו/איי10 והמקבילות משנתונים גבוהים יותר. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי רכב בעל שמירת ערך טובה ירד פחות במחיר, לכן למשל יאריס תעלה יותר באותו שנתון מאשר פיגו 208 למשל.

אתה יכול לבדוק גם סוזוקי סוויפט למשל, או פיגו 208 שתהיה נוחה וחזקה יותר, חפש ברמת אבזור הבכורה אקטיב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, yulianx כתב:

כי רכב בעל שמירת ערך טובה ירד פחות במחיר, לכן למשל יאריס תעלה יותר באותו שנתון מאשר פיגו 208 למשל.

אתה יכול לבדוק גם סוזוקי סוויפט למשל, או פיגו 208 שתהיה נוחה וחזקה יותר, חפש ברמת אבזור הבכורה אקטיב.

 

הבנתי למה התכוונת שניה אחרי שהגבתי.
התכוונתי למצוא רכב עם שמירת ערך טובה במסגרת התקציב והשנתון שאעדיף לא לרדת ממנו (2013/14). 

לגבי הפיג׳ו, אנחנו מדברים על 208 אחרי מתיחת פנים של 2015? עם מנוע 1.2 טורבו?

מכיר לגביה שצריך לבדוק את מצב שרשרת הטיימינג, הגיר בסה״כ נחשב אמין יותר מהשנים הקודמות? 
 

מהנסיון שלי הן אמורות להיות די כיפיות, מה שיכול להיות כאן דיל ברייקר זו כנראה ההתפשרות מבחינת אמינות ביחס לספייס סטאר/i10 וכו׳, וכמובן הסחירות.

עריכה אחרונה על ידי Tal7
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן 208 עם מנוע הטורבו.

הגיר נחשב לאמין.

למעט הרצועה אין משהו חריג, הספייס תהיה חסכונית יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שהרצועה משפיעה על מכלולי המנוע, מאחר וחתיכות נתקעות במעברי שמן. 

כל עוד בוצעה החלפה וניקוי טוב, לא רואה בעיה... אבל אתה חייב שיהיה תיעוד מדוייק לזה.

הייתי נשאר עם הגאז בראש, זו לא התפשרות בשום אופן, זה רכב מעולה. אמין, חסכוני, מרווח ונוח.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@EliC25 התפשרות רק מבחינת נראות כמובן. יש לי נסיון של שנתיים עם כזה במשפחה ואני לגמרי זוכר אותו לטובה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב חזר ל 35-40K עם חריגה קלה למעלה.

 

ירדה מהפרק ה-208 1.2 טורבו.

כנראה גם הוואגיות משנתונים 15-16, לא בטוח שאני מוכן לקחת את הסיכון עם הגיר/מכטרוניקס, 

במיוחד כשחברה שלי שתנהג מדי פעם נהגת לא מנוסה, ואני צופה מערכת יחסים קשה עם הDSG7.

 

נראה שנשארתי עם i10/ספייס סטאר/מאזדה 2 2015 לפני מתיחת פנים. אני מפספס עוד אופציות טובות?

 

עריכה אחרונה על ידי Tal7
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...