Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, robertf כתב:

הגיוני מאוד.
מה רצית להראות בתמונות?

שמעבר לאיכויות הנהיגה/נסיעה שלה,הרכב נראה פשוט טוב,מאד טוב.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

התפרסמו המחירים של טסלה, והמודל 3 אם זה יהיה באמת המחיר (180-200 כולל מיסים).. אז נראה לי שהוא לוקח את כולם 😬

פורסם
לפני 11 שעות, Ramich כתב:

התפרסמו המחירים של טסלה, והמודל 3 אם זה יהיה באמת המחיר (180-200 כולל מיסים).. אז נראה לי שהוא לוקח את כולם 😬

 

אני באמת לא מבין למה כולם מתלהבים מהטסלה ? מה מיוחד בה ? היא מאוד יקרה ואני חושב שאי אפשר להסתדר עם הרכב הזה כרכב יחיד במשפחה 

פורסם
לפני 12 שעות, robertf כתב:

טוב זב ברור. יופי זה כמובן עניין של טעם אבל אין הרבה אנשים שלא יסכימו שהרכב מהמם.

0378a9fa8aaec1f37a1bb1169617f7aa.jpg

כן, אבל לא בלבן 😆ברוב הרכבים לבן הולך יפה דווקא כאן פחות

פורסם

אז אני דווקא לא בן אדם של רכבים לבנים אבל לדעתי יושבת יפה על ה-508.

 
אני באמת לא מבין למה כולם מתלהבים מהטסלה ? מה מיוחד בה ? היא מאוד יקרה ואני חושב שאי אפשר להסתדר עם הרכב הזה כרכב יחיד במשפחה 

אי אפשר להסתדר מאיזו בחינה?
פורסם
לפני כשעה, robertf כתב:

אז אני דווקא לא בן אדם של רכבים לבנים אבל לדעתי יושבת יפה על ה-508.


אי אפשר להסתדר מאיזו בחינה?

מהבחינה שאנחנו מדינת עולם שלישי בכל מה שקשור לרכבים חשמליים אז במקרה הטוב יש לך טעינה של הרכב בחנייה של הבית . לאן תוכל להגיע ? אתה גר במרכז ובא לך לנסוע לצפון הרחוק עם חברים לאיזה צימר ... מה עושים אז?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 3.2.2021 בשעה 00:11, liberfarb כתב:

לאן תוכל להגיע ? אתה גר במרכז ובא לך לנסוע לצפון הרחוק עם חברים לאיזה צימר ... מה עושים אז?

 

לטסלה 3 טווח אמיתי (ממבחני דרך) של 200 עד 240 מייל, שהם 320-380 ק"מ, כלומר מספיק בהחלט לנסיעה מתל אביב לחרמון או מתל אביב לאילת, עם מקסימום תדלוק קצר בדרך (לא עד טעינה מלאה) ואז טעינה במהלך הלילה בצימר.

 

דווקא בישראל על גודלה הזעיר הפוטנציאל לרכבים חשמליים הוא הגדול ביותר במינימום השקעה מצד הממשלה וכולי תקווה שכניסת טסלה לארץ תדחוף בכיוון הזה. אצלנו, חלק גדול מהאוכלוסיה שעובד וגר קרוב זה לזה, יכולים להסתפק בלהטעין פעם בכמה ימים בבית או בעבודה. בארה"ב האתגר לספק תשתית הטענה מספקת לאימוץ רחב של רכבים חשמליים, הרבה יותר גדול.

  • מעניין 1

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
לפני 6 שעות, Mr. MAG כתב:

 

לטסלה 3 טווח אמיתי (ממבחני דרך) של 200 עד 240 מייל, שהם 320-380 ק"מ, כלומר מספיק בהחלט לנסיעה מתל אביב לחרמון או מתל אביב לאילת, עם מקסימום תדלוק קצר בדרך (לא עד טעינה מלאה) ואז טעינה במהלך הלילה בצימר.

 

דווקא בישראל על גודלה הזעיר הפוטנציאל לרכבים חשמליים הוא הגדול ביותר במינימום השקעה מצד הממשלה וכולי תקווה שכניסת טסלה לארץ תדחוף בכיוון הזה. אצלנו, חלק גדול מהאוכלוסיה שעובד וגר קרוב זה לזה, יכולים להסתפק בלהטעין פעם בכמה ימים בבית או בעבודה. בארה"ב האתגר לספק תשתית הטענה מספקת לאימוץ רחב של רכבים חשמליים, הרבה יותר גדול.

טסלה ברמת גימור הכי פשוטה עולה 180 אלף שח . כמה דלק אתה כבר חוסך אחרי מספר שנים ? עם הזמן הטווח של הסוללה פוחת ... אם אתה אחד שנוסע רוב הזמן מחוץ לעיר על 100 קמ"ש האם עדין מתאים רכב חשמלי ? מה תיהיה ירידת הערך ? כל השאלות האלה צצות לי בראש כי לא ברור בכלל איך זה הולך לעבוד .

יש לציין שהתקנת מונה נוסף בחניה עולה 3000 והכנת התשתית עוד כמה אלפים 

×
×
  • תוכן חדש...