Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי גיר לידני הונדה


itayHW
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

אהלן חברה אני רוצה לשנות גיר מאוטומט לידני בסיוויק הצ׳בק 2014 עכשיו יש את אותו דגם בדיוק בידני אז רציתי לדעת אם אפשר לעשות שינוי כזה ואיך אני יכול לדעת כמה יעלה? תודה

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר קל להחליף לדגם ידני ?

יש כאלה למכירה כמעט בכל רגע נתון...

החלפת גיר דורשת שינוי ברישיונות הרכב, כוללת החלפת צמת חוטים, השתלת משאבת קלאץ ועוד כמה חלקים נוספים, לא בטוח מי יכניס את עצמו לפרוייקט כזה.

הדבר אפשרי השאלה היא אם כדאי כלכלית ומעשית.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

לא יותר קל להחליף לדגם ידני ?

יש כאלה למכירה כמעט בכל רגע נתון...

החלפת גיר דורשת שינוי ברישיונות הרכב, כוללת החלפת צמת חוטים, השתלת משאבת קלאץ ועוד כמה חלקים נוספים, לא בטוח מי יכניס את עצמו לפרוייקט כזה.

הדבר אפשרי השאלה היא אם כדאי כלכלית ומעשית.

דווקא אני לא מצליח למצוא דגמים של 2013-2016 ידני ואני כבר השקעתי באוטו די הרבה אז סתם חבל לי להחליף את כולו אחרי כולה חצי שנה 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך ההחלפה מבחינה טכנית אפשרית, כמו שאמרתי קודם תצטרך למצוא מוסך שיסכים להכנס לסרט הזה, להתעסק עם צמות חשמל ואולי שינוי או תכנות מחדש של מחשב הרכב שידע לזהות ולקבל את הגיר החדש ולא יעלה הודעת תקלת גיר. ואז יגיע הקטע הפרוצדורלי מול משרד הרישוי שבו תצטרך להוציא אישור מהמחלקה הוכנית של היבואן שמאשר את היתכנות וההתאמה של הגיר הזה לרכב שלך כדי שתוכל לעדכן זאת ברישיון הרכב, עמדה מס 1 במשרד הרישוי מבוטלת אז תוכל לעשות זאת בכל מכון רישוי מצוייד במסמכים הנכונים.

תתחיל בלחפש  מוסך שיסכים לעשות את זה במחיר שבאמת יהיה שווה לך את ההתעסקות...

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Roycohen1979 כתב:

אם כך ההחלפה מבחינה טכנית אפשרית, כמו שאמרתי קודם תצטרך למצוא מוסך שיסכים להכנס לסרט הזה, להתעסק עם צמות חשמל ואולי שינוי או תכנות מחדש של מחשב הרכב שידע לזהות ולקבל את הגיר החדש ולא יעלה הודעת תקלת גיר. ואז יגיע הקטע הפרוצדורלי מול משרד הרישוי שבו תצטרך להוציא אישור מהמחלקה הוכנית של היבואן שמאשר את היתכנות וההתאמה של הגיר הזה לרכב שלך כדי שתוכל לעדכן זאת ברישיון הרכב, עמדה מס 1 במשרד הרישוי מבוטלת אז תוכל לעשות זאת בכל מכון רישוי מצוייד במסמכים הנכונים.

תתחיל בלחפש  מוסך שיסכים לעשות את זה במחיר שבאמת יהיה שווה לך את ההתעסקות...

אין איזה משהו מורשה של הונדה ששם עושים או שזה לא משנה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומר לך את זה מכל הלב: רד מזה.

תחפש אחת ידנית (לא חסר כאלו) ובא לציון גואל. הכאב ראש הפרוצדוראלי שיגרם לך מזה הוא עצום. 

הסבלנות בסוף משתלמת ותמצא אחת ידנית.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעשה משהו כזה לפני כ-20 שנה, אני יכול להגיד לך שתצטרך, גיר, צריות, תושבת גיר, משאבת קלאץ עליונה+תחתונה, דוושות קלאץ+ברקס, ידית הילוכים+שטנגה, צינור לחץ שמן שמקשר בין המשאבה העליונה לתחתונה.
בעניין הצמות חשמל אני יכול להגיד שבמודלים הישנים (93-95) לא היה קשר בין צמת המנוע ומחשב הניהול לגיר במודלים החדשים אני לא בקיא.

במידה ואתה מחליט לעשות הסבה כזו, הייתי ממליץ לך לאתר רכב כזה מפרוק ולרכוש את כל החלפים במרוכז.
בעניין ההסבה הייתי פונה לסדנאות שמתעסקות עם הונדות, הסבה כזו פשוטה עבורם.

בהצלחה.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Roycohen1979 כתב:

אם כך ההחלפה מבחינה טכנית אפשרית, כמו שאמרתי קודם תצטרך למצוא מוסך שיסכים להכנס לסרט הזה, להתעסק עם צמות חשמל ואולי שינוי או תכנות מחדש של מחשב הרכב שידע לזהות ולקבל את הגיר החדש ולא יעלה הודעת תקלת גיר. ואז יגיע הקטע הפרוצדורלי מול משרד הרישוי שבו תצטרך להוציא אישור מהמחלקה הוכנית של היבואן שמאשר את היתכנות וההתאמה של הגיר הזה לרכב שלך כדי שתוכל לעדכן זאת ברישיון הרכב, עמדה מס 1 במשרד הרישוי מבוטלת אז תוכל לעשות זאת בכל מכון רישוי מצוייד במסמכים הנכונים.

תתחיל בלחפש  מוסך שיסכים לעשות את זה במחיר שבאמת יהיה שווה לך את ההתעסקות...

 

לפני שמתחילים בפרויקט, יש לפנות אל המח' הטכנית של היבואן לקבלת אישור התכנות והדרישות הנלוות לביצוע העבודה.

ללא אישור כזה, לא תוכל לאשר זאת רשמית במכון הרישוי.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק רפי, ההסבה שלי כללה מנוע אחר עם קומפלט עם גיר ידני ולכן לא היה לי צורך בגלגל תנופה.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב ההסבות הקיימות כיום בארץ הן של רכבים מתחת שנת 2000. בעיקר במוו הונדה. השאלה היא האם הסבה ברכב חדיש וממוחשב יותר, היא עדיין ברת ביצוע בהיבט של מחיר. 

שאלה שנייה לוותיקים יותר: בעבר לא היה מצוין סוג הגיר ברישיון. איפשהו באמצע שנות ה-90 שינו את זה לאוטומט/ידני. מישהו יכול להגיד באיזה שנה? אני שואל כי הסתכלתי על רישיונות רכב ישנים אצל קרוב משפחה, רנו 5 86' ידנית לא מצוין אם זה אוטומט/ידני וסובארו DL 91'+88' אוטומטית לא מצוין גם סוג הגיר אז אני מסיק שמתישהו הוחלט על רישום סוג גיר.

 

יכול להיות בהחלט שהסתכלתי על סוגי רישיון שבטעות לא מצוין בהם סוג הגיר.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין אחידות ברישום.

יתכנו רכבים משנת יצור מסוימת שיהיה מצוין להם תבה אוטו' ברשיון, ואילו רכבים מיצרן אחר שלא יהיה רשום.

בדומה אתה תמצא כי גם תוספות אחרות(ה"כ, ABS וכדומה) בחלק מהרכבים נרשם להם ולאחרים לו.

"בגדול" - לרכבים החל משנת היצור 2010(כמדומני) מצוין תבה אוטו' אם היא קיימת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 30.11.2020 בשעה 09:26, itayHW כתב:

אין איזה משהו מורשה של הונדה ששם עושים או שזה לא משנה?

אין כ״כ מצב שמוסך מורשה יכנס לדבר כזה.

בתאריך 30.11.2020 בשעה 09:13, itayHW כתב:

שקעתי באוטו די הרבה

מה השקעת באוטו שאי אפשר לפרק - להחזיר למקור ולמכור ? אני מהמר שלא יותר מ1000-2000 ש״ח של דברים שאתה לא יכול לפרק.

העלות שאתה מסתכל עליה רק בחלקים היא פי כמה. (הכי טוב יהיה כנראה למצא רכב קומפלט בפירוק ולהתחיל לפרק ממנו את הכל).

 

לגבי המחשב ניהול מנוע וצמה - ברכבים מודרנים כמעט הכל שונה - לפעמים אפילו עד רמת הדשבורד עצמו. זה יהיה מוי כיף.

בקיצר - תחזיר את האוטו שלך שיהיה סטוק - תמכור אותו ותקנה ידנית. כנראה לא תפסיד שום כסף פה.

האלטרנטיבה - היא שתסיים עם רכב שהיה אוטומט ועכשיו ידני - יעלה לך אלפי שקלים (הייתי מהמר שכבר יגיע למעל 10) שיהיה הרבה פחות סחיר בגלל ההחלפה לעומת ידנית מקורית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...