Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הרמקולים שלי "עשו את שלהם"?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום באמצע משחק הבחנתי שהסאונד של הרמקולים השתנה, הבאס נהיה חזק פתאום.

לא שיניתי כלום, לא היה עדכון של וינדוס.

 

זה ממש נשמע כאילו הגבירו את הבאס דרך הסאב, אבל הוא מכוון על המינימום כרגיל.

ניסיתי לכבות ולהדליק, לנתק מהחשמל, לשחק עם הווליום, לחבר דרך שקעים אחרים.

אפילו חיברתי אותם לשני סטים של ממיר\מגבר חיצוניים כדי לוודא שזה לא משהו תוכנתי.

 

מה שמוביל אותי להשערה שמשהו פיזית התקלקל, אבל בדרך כלל רמקולים פשוט מפיסיקים לעבוד לגמרי או שיש דיסטורשן, אף פעם לא שמעתי על זה שהבאס פתאום נהיה חזק.

הרמקולים הם Logitech X-230 שנמצאים אצלי כבר הרבה שנים, לדעתי משהו כמו 10 שנים, ככה שיכול מאוד להיות שהם פשוט זקנים.

 

הבעיה היא שאני לא יודע איך לוודא את זה מעבר למה שעשיתי, כי הייתי שמח להישאר איתם ולחסוך את הכסף של רמקולים חדשים.

במצב שלהם כרגע הם בלתי נסבלים, אולי אחפש איזו תוכנה של EQ לבנתיים.

 

למישהו יש ניסיון עם משהו כזה? :)

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

לדעתי פשוט עבדת איתו בצורה לא נכונה בווליום שלא מתאים לו ולכן הלך הבאס. לך לטכנאי, זה בר תיקון
באולמות אירועים כל חודשיים שלוש הולך רמקול חופה בדיוק מהסיבות האלה

 

רק עכשיו ראיתי באיזה רמקול מדובר..

זרוק לפח

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 49 דקות, Transporter כתב:

לדעתי פשוט עבדת איתו בצורה לא נכונה בווליום שלא מתאים לו ולכן הלך הבאס. לך לטכנאי, זה בר תיקון
באולמות אירועים כל חודשיים שלוש הולך רמקול חופה בדיוק מהסיבות האלה

 

רק עכשיו ראיתי באיזה רמקול מדובר..

זרוק לפח

 

הבאס תמיד היה מכוון על מינימום, עוצמה על משהו כמו רבע ובוינדוס היה מכוון על משהו כמו 20-30%.

הווליום היה מאוד נמוך, זה לא קשור לאופן שימוש.

 

לפני 39 דקות, Potato כתב:

10 שנים לרמקולים שמההתחלה לא היו יקרים מידי.

שחרר אותם לדרכם ותתחדש בחדשים.

 

 

ניסיתי להימנע מלקנות חדשים.

 

אני אתחיל לבדוק קצת מה יש מעניין בשוק.

ממה שאני מכיר במחירים של 300-400 שקל זה בעיקר לוג'יטק ודומיו בתצורה של 2.1, אולי הפעם צריך להשקיע 🤔

They are trying to ban me...

פורסם

בווליום נמוך אפשר להחזיק רמקולי מחשב גם 15 שנה ויותר.

לי יש 5 סטים של ALTEC LANSING כל מיני דגמים (אגב, סט אחד VS2621  מכרתי לחבר פורום לא מזמן) עובדים בלי בעיה.

אצלי בפינת מחשב למשל יש את הרמקולים המיתולוגיים של החברה -ATP3. עוד סט אחד במחסן (VS4121) כי עברנו לרמקולים מוניטוריים של JBL. (באחד החדרים)

 

נסה לפתוח את הסאב לראות את מצב הרמקול והחיבורים. במידה ואתה רוצה לרכוש חדשים והם עבור מוזיקה?  רכוש רק זוג רמקולים ללא סאב.

יש חברות איכותיות בתחום. (לכסף שהם עולים) שרשור רלוונטי על בחירת רמקולים נכונים.

פורסם

האמת מעדיף שלא לפתוח ולהתעסק איתם, אם אני מחליף אותם הם יעברו למחשב של אבא שלי, הוא פחות רגיש לדברים האלו.

 

האמת שבשביל מוזיקה ומשחקי FPS יש לי אוזניות.

אני צריך רמקולים שיהיו סבבה ליוטיוב ושאר המשחקים.

 

 

They are trying to ban me...

פורסם

אם אין לך בעיית מקום (הם יותר גדולים מרמקולים למחשב) אני חוזר וממליץ על ה-Edifier 1280.

יש את גרסת ה-T שהיא זולה וכוללת רק חיבור אנלוגי למחשב ויש את ה-DB שכוללת חיבור, אופטי, קואקסיאלי ובלוטות'.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

חוזר לעדכן, את מי שזה מעניין 😏

 

רציתי לוודא שבאמת מדובר ברמקולים ולא משהו תוכנתי, לא אכנס יותר מדי לפרטים אבל בגדול בדקתי שכל ההגדרות כמו שהן צריכות להיות ושאין לי תוכנות מיותרות שיכולות להשפיע על הסאונד.

עדיין סאונד "מעוות" נקרא לזה.

 

אז החלטתי שאני מתקין וינדוס חדש לגמרי על כונן אחר שבמקרה היה לי פנוי, ככה אני יכול לדעת בוודאות שלא מדובר בתוכנה או בעדכון של וינדוס.

הורדתי קובץ שמשמיע 60HZ קבוע והפעלתי אותו בנגן, תוך כדי השתמשתי בפלאפון ומדדתי את עוצמת הרעש בדציבלים עם אפליקציה.

אחר כך הפעלתי את אותו הקובץ בוינדוס החדש שלא הותקן עליו כלום והאינטרנט היה מנותק, נשמע אותו דבר ויושב בדיוק באותם דציבלים.

 

מה שמוביל אותי למסקנה שזה כמעט בטוח הרמקולים, לא רואה מה עוד יכול לשחק פה תפקיד אם הוינדוס נקי לגמרי.

 

צריך לפתוח שרשור חדש עכשיו בשביל המלצות לרמקולים 😆

 

They are trying to ban me...

פורסם

אם אתה מחליט להשקיע יותר אני יכול להמליץ לך בחום על SoundStick lll 2.1 של הרמן קרדון.

לי יש דגם ישן יותר, הם מאוד מאוד איכותיים ויפים מאוד

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

כמה עבודה בשביל לבדוק שמוצר שהיה שווה לפני עשור 300 שקל אכן עשה את שלו... :)

 

כי אם זה משהו תוכנתי אז כל רמקול שאקנה יהיה בעייתי.

חוץ מזה, תקופה לא פשוטה גם ככה, מנסה להימנע מהוצאות מיותרות.

 

לפני 1 דקה, GTאי כתב:

אם אתה מחליט להשקיע יותר אני יכול להמליץ לך בחום על SoundStick lll 2.1 של הרמן קרדון.

לי יש דגם ישן יותר, הם מאוד מאוד איכותיים ויפים מאוד

 

האמת שהם בין המתמודדים, יש אפשרות להשכיב את הרמקולים? יש לי בעית מקום בגלל סט אפ של שני מסכים.

כרגע לא ראיתי יותר מדי אופציות חוץ מההרמן והZ625/3 של לוג'יטק.

They are trying to ban me...

פורסם

זה שהתקנת תוכנה חדשה זה חצי בדיקה, כי הכרטיס קול עדיין יכול להיות תקול. 

על מחשב אחר בדקת? 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

זה שהתקנת תוכנה חדשה זה חצי בדיקה, כי הכרטיס קול עדיין יכול להיות תקול. 

על מחשב אחר בדקת? 

 

לא מחשב אחר, אבל יש לי ממיר\מגבר חיצוני בשביל האוזניות ועוד אחד פשוט יותר שלא בשימוש.

חיברתי אליהם את הרמקולים וזה נשמע אותו דבר כמעט (בכל זאת, הDAC\AMP יותר איכותי מהכרטיס קול שבלוח אם).

 

 

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...