Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 27.11.2022 בשעה 21:33, FiS כתב:

אין כפתור כזה במצלמה וזה פיצ'ר חסר, שלחתי להם מייל עם הצעה לשנות\לאפשר שינוי של כפתור Lock שמכבה או מדליק את המסך או של כפתור המיוט לכפתור חירום שנועל סרטון מלהימחק כמו שיש בVIOFO, ממתין לתשובה מהם.

לעניות דעתי זה פוסל את המצלמה, עם כל האטרקטיביות שיש כרגע במחיר שלה לעומת VIOFO. כפתור ייעודי לשמירת קובץ ספציפי זה Must במצלמות דאש, לא מבין איך הם חשבו שאפשר לוותר על זה.

  • אהבתי 1
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 5 שעות, FiS כתב:

ענו, המצלמה האחורית של הגרסה הרגילה של A139 תתאים גם לגרסת הPro.

לגבי הרזולוציות והfps:

-POB94HKRR9dZbnArYLaU1SI3neAR--M_Q.png.59fbc0b00589e9173d08a6759a8d0593.png

הרזולוציה שתאפשר צילום ב30fps היא 3840x1600p.

ו 60FPS יש בצילום 2k?

פורסם
לפני כשעה, Liquidator כתב:

ו 60FPS יש בצילום 2k?

אם לא רשום אז אין אפשרות לפי דעתי.

אבל סתם שאלה, למה לך 60fps? זה תופס פי הרבה יותר זיכרון והתועלת לא כזאת משמעותית.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 24 דקות, FiS כתב:

אם לא רשום אז אין אפשרות לפי דעתי.

אבל סתם שאלה, למה לך 60fps? זה תופס פי הרבה יותר זיכרון והתועלת לא כזאת משמעותית.

30FPS זה פחות איכותי שלא נדבר על 2k 30FPS.

פורסם
לפני שעתיים, Liquidator כתב:

30FPS זה פחות איכותי שלא נדבר על 2k 30FPS.

תבדוק רק שהצילומים בחושך יוצאים ברורים, בצילום 60fps הצילום יכול לצאת כהה יותר מאשר ב-30fps.

--

יש מבצע על ה-VIOFO A129 Plus במחיר הכי זול שהיה עד כה - $116.13

למי שחיפש אלטרנטיבה לZ40, מציעה מפרט טכני זהה
קופון BFITEM24 מוזיל 24$

https://s.click.aliexpress.com/e/_DdUCkWJ

 

 

image.thumb.png.9b3a463275f0380d375dc1b4067ee1a8.png

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 14 שעות, FiS כתב:

תבדוק רק שהצילומים בחושך יוצאים ברורים, בצילום 60fps הצילום יכול לצאת כהה יותר מאשר ב-30fps.

--

יש מבצע על ה-VIOFO A129 Plus במחיר הכי זול שהיה עד כה - $116.13

למי שחיפש אלטרנטיבה לZ40, מציעה מפרט טכני זהה
קופון BFITEM24 מוזיל 24$

https://s.click.aliexpress.com/e/_DdUCkWJ

 

 

image.thumb.png.9b3a463275f0380d375dc1b4067ee1a8.png

שמתי את המצלמה על מצב חנייה, נוסע זה אומר שזה מקליט בודק קבצים, אין הקלטות כאילו זה לא מקליט.

פורסם

שלומות למומחי ה-DVR,

 

אמא שלי רכשה לאחרונה רכב משומש שנשארה בו מצלמה לא מזוהה. היא יושבת על מסילה אלגנטית מאחורי המראה המרכזית, כוללת כרטיס זכרון שמראה הקלטות מהשבועות האחרונים (למרות שהתאריך לא מדוייק), אך לא ברור לנו כיצד מפעילים אותה ומה עושים הכפתורים. האם מישהו מזהה את היצרן או הדגם ע"מ שנוכל לחפש לו הוראות הפעלה?

 

רצ"ב כמה תמונות, מודה לכם מראש.

 

dvrc.jpg

 

dvra.jpg

 

dvrb.jpg

 

פורסם

מצלמה גנרית כלשהי,

הכי דומה מבחינת תושבת שהצלחתי למצוא

https://a.aliexpress.com/_Ev2HTAB

נעזרתי בgoogle lens.

 

שווה לחבר אותה למחשב ולנסות לבדוק במאפיינים אם שם הדגם מופיע שם ואז יהיה אפשר למצוא מדריך ברשת.

 

 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 שעות, FiS כתב:

מצלמה גנרית כלשהי,

הכי דומה מבחינת תושבת שהצלחתי למצוא

https://a.aliexpress.com/_Ev2HTAB

נעזרתי בgoogle lens.

 

שווה לחבר אותה למחשב ולנסות לבדוק במאפיינים אם שם הדגם מופיע שם ואז יהיה אפשר למצוא מדריך ברשת.

 

 

רציתי לעדכן שקניתי בהמלצתך את ה Z40, התרשמתי ממש מהאיכות ביחס למחיר, תודה!

נ.ב - המצלמה לא עבדה עם כרטיס של סן דיסק (Class 10) ולאחר חיטוט בפורומים הבנתי שעדיף להשתמש בכרטיס זיכרון של סמסונג/ קינגסטון,קניתי את הכרטיס הזה ומאז המצלמה התחילה לעבוד: 

https://www.samsung.com/us/computing/memory-storage/memory-cards/evo-plus---adapter-microsdxc-128gb-mb-mc128ka-am/

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 שעות, FiS כתב:

מצלמה גנרית כלשהי

 

הגוגל לנז הזה מפחיד אותי... לא רק שמדובר במצלמה דומה מאד, אלא היא גם 'יעודית' לסקודה, שזה אכן היצרן של הרכב המדובר. מעניין מה עושה אותה מתאימה לדגם רכב כזה או אחר.

 

חיבור למחשב לא מתאפשר לצערי משום שאין לה כניסת USB, אבל אחרי קצת חיפוש בעקבות הקישור שלך הבנתי שהשליטה והתכנות שלה מתבצעים דרך אפליקציית צד ג'. ננסה בקרוב.

 

פורסם
בתאריך 7.12.2022 בשעה 16:20, FiS כתב:

3.5 מטר אורך למצלמה הקדמית והאחורית.

 

תשתמש בקופון 12DEC9, מוזיל 9$ בקנייה מעל 80$, סה"כ אמור לצאת $72.59 לדו כיוונית

https://s.click.aliexpress.com/e/_DmBwV2j

אפשר לרכוש מהם גם את הכרטיס זיכרון

 

תודה. אני לא כל כך צריך גם מצלמה אחורית.

יש אפשרות לרכוש בלי?

 

פורסם

הי, אני רוצה להתיעץ בקשר למצלמה שמותקנת אצלי באוטו. קניתי את  האוטו עם המצלמה מסוג סמסוניקס שמחוברת אליה גם מצלמה אחורית. אתמול המסך לא נדלק ואני לא מצליח לתפעל אותה למרות שהלד האדום דולק. ניסיתי את כפתור הריסט וזה לא עזר. 

חשבתי להחליף אותה באחת חדשה, אבל לא בא לי לסלול מחדש את החיווט של המצלמה האחורית. 

האם אתם יכולים להמליץ על מצלמה שיש לה חיבור מיני USB למתח ומיקרו USB למצלמה אחורית?

 

 

 

WhatsApp Image 2022-12-15 at 15.46.28.jpeg

WhatsApp Image 2022-12-15 at 15.46.59.jpeg

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...