Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונה של הברנדה


maier
שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי מאיר

למה אתה מחפש גנטים, שלך לא בסדר או שאתה מחפש מגנזיום ?

אם אתה צריך כל חלק לאוטו אני מכיר בפ"ת מיגרש שיש לו כזו לחלקים.

או אחד שימכור לך אחת שלימה לחלקים.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי אופיר

 

האמת היא שאני מחפש ג'אנטים מגנזיום כמו הצמונה של הברנדה .(או כל מגנזיום אחר)

או האפשרות השניה את הג'אנטים כמו של הקורטינה .

באם אני לא ימצא משהוא יפה אני ישאיר את הקיימים

חג שמח וכשר לכל חברי הפורום

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס

 

הנה התמונה של ברנדה עם מגנזיום

ואת התמונה של הקורטינה לא מצליח להעלות ,

אז ניתן ליראות תמונה של הקורטינה של לירון (הקורטינה הצהובה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה רוצה מגנזיום 1:1?

 

לאור העבודה שהברנדה לא בורכה בסוסים מיותרים (1300 סמ"ק), צמיגים מורחבים יתרמו לעייפות הרכב, לצריכת דלק מואץ, ו"זיוף" של הספידומטר.

 

אלה ג'אנטים שבאים בדר"כ על טנדרים אמריקאים וכל מיני wannabe בעלי מיצובישי או טיוטה, "סטייל אמריקה" ככה אני קורא להם. לא תהיה בעיה למצוא בכל סדנת שיפורים שמבינה עניין.

 

אני במקומך הייתי נשאר עם הג'אנט הרגיל ופקקי הפלסטיק השחורים במרכז :wink:

בכל אופן, שיהיה בהצלחה.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אחד לאחד

 

אבל רצוי מאוד, מצופה ניקל

(במחיר סביר)

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברנדה של ויויאנה אפשטיין אני קניתי אותה,לא מדובר על הברנדה בתמונה.

 

הברנדה הזו הייתה שייכת לגב' בשם ויויאנה אפשטיין?

 

כמעט וקניתי אותה, אישה נחמדה מאוד. קנית ברנדה במצב נדיר!

שמרנו על קשר גם אחרי שמכרה אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שהרסקורט שלך שנת 76 לפי הפגושים מניקל...

משנת 77 הן הגיעו עם פגושים שחורים.

ככלל,כמעט ולא בוצעו שינויים באסקורט MK2 מיום הצגתה עד סיום הייצור בשנת 80.

בארץ הן נימכרו גם בשנת 81 במקביל לאסקורט MK3,פשוט בגלל שנותרו במיפעל ערכות שעדיין לא הורכבו.בארץ הן הורכבו ונימכרו עם מנועיי 1.1 חלש להחריד ו 1.3 סביר יותר,עם אופצייה לגיר אוטומטי החל משנת 77.היו גירסאות רגילות והיתה גירסת L שהיתה מאובזרת יותר(ניקלים במיסגרות החלונות,מושבים קדמיים מיתכווננים להטייה,מפשיר אדים אחורי).בשנת 79 בוצעה באסקורט מתיחת פנים קלה שכללה החלפת הפנסים הקדמיים מעגולים לרבועים,החלפת קפיציי העלים לעלה בודד והחלפת גלגל ההגה.גירסת ה 1.1 הוצאה מהמבחר.בשנת 81 הוחלפה האסקורט במכונית חדשה לגמרי,שהיתה בליגה לגמרי אחרת,והיוותה שיפור אדיר לעומת הברנדה,ואז גם הופסק ייצורה בארץ,לא בגלל שהיא היתה מסובכת להרכבה כפי שרבים נטו לחשוב,אלה מפני שהיא היתה מיועדת להרכבה ע"י רובוטים,והרכבה ידנית היתה פשוט לא כלכלית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שהרסקורט שלך שנת 76 לפי הפגושים מניקל...

משנת 77 הן הגיעו עם פגושים שחורים.

ככלל,כמעט ולא בוצעו שינויים באסקורט MK2 מיום הצגתה עד סיום הייצור בשנת 80.

בארץ הן נימכרו גם בשנת 81 במקביל לאסקורט MK3,פשוט בגלל שנותרו במיפעל ערכות שעדיין לא הורכבו.בארץ הן הורכבו ונימכרו עם מנועיי 1.1 חלש להחריד ו 1.3 סביר יותר,עם אופצייה לגיר אוטומטי החל משנת 77.היו גירסאות רגילות והיתה גירסת L שהיתה מאובזרת יותר(ניקלים במיסגרות החלונות,מושבים קדמיים מיתכווננים להטייה,מפשיר אדים אחורי).בשנת 79 בוצעה באסקורט מתיחת פנים קלה שכללה החלפת הפנסים הקדמיים מעגולים לרבועים,החלפת קפיציי העלים לעלה בודד והחלפת גלגל ההגה.גירסת ה 1.1 הוצאה מהמבחר.בשנת 81 הוחלפה האסקורט במכונית חדשה לגמרי,שהיתה בליגה לגמרי אחרת,והיוותה שיפור אדיר לעומת הברנדה,ואז גם הופסק ייצורה בארץ,לא בגלל שהיא היתה מסובכת להרכבה כפי שרבים נטו לחשוב,אלה מפני שהיא היתה מיועדת להרכבה ע"י רובוטים,והרכבה ידנית היתה פשוט לא כלכלית.

 

אתה מדבר על Mk3 הידועה בכינויה אריקה (למה אריקה????), היא הורכבה בגרמניה וכבר עברה להנעה קדמית נכון?

 

ואם המסורת הייתה -ברנדה-אריקה- מה בא אח"כ?,אם בכלל.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על Mk3 הידועה בכינויה אריקה (למה אריקה????), היא הורכבה בגרמניה וכבר עברה להנעה קדמית נכון?

 

ואם המסורת הייתה -ברנדה-אריקה- מה בא אח"כ?,אם בכלל.

תתחיל לחפש בגוגל

Escort MK4

Escort MK5

Escort MK6

Escort MK7

 

מכוניות בינוניות ביותר שלא הצליחו לשחזר את הצלחתם של הדגמים הראשונים, ובעיקר הסתמכו על השם: Escort כדי שבשוווקים השונים (אנגליה, גרמניה, וגם ישראל, אבל לא בסד"כ שכזה) שיקנו אותם...

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל לחפש בגוגל

Escort MK4

Escort MK5

Escort MK6

Escort MK7

 

מכוניות בינוניות ביותר שלא הצליחו לשחזר את הצלחתם של הדגמים הראשונים, ובעיקר הסתמכו על השם: Escort כדי שבשוווקים השונים (אנגליה, גרמניה, וגם ישראל, אבל לא בסד"כ שכזה) שיקנו אותם...

 

אני יודע טוב מאוד מה בא אח"כ,התכוונתי לשמות שהדביקו להם אחרי ברנדה ואריקה אם בכלל המשיכו בהדבקה של שמות לדגמים המאוחרים ,ושל מי היה הרעיון הזה

יש לי מאגר בלתי נדלה ,ואני מחזיק במחשב כל קוד חלק אפשרי לאסקורט מהדגם שאני מחזיק

רציתי לדעת יותר בקשר לייצור של האסקורטים בארץ

ואין חיה כזאת Mk7 ,הייצור הופסק ב-mk6 ,זאת טעות נפוצה.

בקשר לבינוניות שלהם אני לא יודע ,לא נהגתי באסקורט מהדגמים החלשים

מאיזו בחינה הן בינוניות?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנדה ואריקה הם שמות קוד שניתנו לאבות הטיפוס בזמן פיתוחן,ולא ניקראו כך או נימכרו כך.

האסקורט MK3 יוצרה משנת 81 עד 90,כשבשנת 86 היא עברה מתיחת פנים די רצינית.

היא נחשבה לשיפור אדיר מהברנדה,מכל הבחינות,והיתה אחת הקומפקטיות הטובות בזמנה.

בשנת 90 הוצגה האסקורט MK4,שכמכונית היתה כישלון קולוסאלי,מהסיבה שפורד ניכנעו לתכתיבי מחלקת הנהלת חשבונות,שהחליטו שדי בעוד מתיחת פנים לאסקורט הוותיקה על מנת לשמור על מעמדה,מה שהתברר כטעות מרה.למרות זאת היא הצליחה מיסחרית ונמכרה היטב.פורד הפנימה היטב את הביקורת הקטלנית,ובשנת 93 הוצגה האסקורט MK5 שהציעה מנוע זטא חדש,טוב ויעיל,הגה כוח,שינויי עיצוב וכיול מיתלים,שתרם סוף סוף להתנהגות כביש נאותה.ה MK6 הוצגה בשנת 96,והיתה למעשה עוד מתיחת פנים,שהדגש הפעם היה על האובליות שאיפיינה את הפורדים של סוף שנות ה 90...בשנת 99 פינתה האסקורט את הבמה לפוקוס החדשה,שהראתה שאין לפורד שום בעייה לייצר ולתכנן את הקומפקטית הטובה ביותר(ביחד עם האלפא-סוד והפיג'ו 306)שיוצרה אי פעם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנדה ואריקה הם שמות קוד שניתנו לאבות הטיפוס בזמן פיתוחן,ולא ניקראו כך או נימכרו כך.

האסקורט MK3 יוצרה משנת 81 עד 90,כשבשנת 86 היא עברה מתיחת פנים די רצינית.

היא נחשבה לשיפור אדיר מהברנדה,מכל הבחינות,והיתה אחת הקומפקטיות הטובות בזמנה.

בשנת 90 הוצגה האסקורט MK4,שכמכונית היתה כישלון קולוסאלי,מהסיבה שפורד ניכנעו לתכתיבי מחלקת הנהלת חשבונות,שהחליטו שדי בעוד מתיחת פנים לאסקורט הוותיקה על מנת לשמור על מעמדה,מה שהתברר כטעות מרה.למרות זאת היא הצליחה מיסחרית ונמכרה היטב.פורד הפנימה היטב את הביקורת הקטלנית,ובשנת 93 הוצגה האסקורט MK5 שהציעה מנוע זטא חדש,טוב ויעיל,הגה כוח,שינויי עיצוב וכיול מיתלים,שתרם סוף סוף להתנהגות כביש נאותה.ה MK6 הוצגה בשנת 96,והיתה למעשה עוד מתיחת פנים,שהדגש הפעם היה על האובליות שאיפיינה את הפורדים של סוף שנות ה 90...בשנת 99 פינתה האסקורט את הבמה לפוקוס החדשה,שהראתה שאין לפורד שום בעייה לייצר ולתכנן את הקומפקטית הטובה ביותר(ביחד עם האלפא-סוד והפיג'ו 306)שיוצרה אי פעם.

תודה על האינפורמציה המעניינת חן.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוריון נכנסת לשרשרת כאסקורט MK3,ייצורה החל בשנת 83 כגירסת תא מטען נפרד לאסקורט,כשהמיפרט הטכני היה זהה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...