Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קצת ארוך....

אני לקראת קניית הרכב הראשון שלי, אני פחות מבינה בנושא ונעזרת באחי.

תוך כדי פגישה של רכב מסוים, אחי מתקשר אל חבר שלו להתייעץ איתו, החבר שולל את הרכב שכרגע ראינו ומספר לו שבמקרה קנה כרגע מאדם מבוגר טויוטה אוריס 2012 היבריד יד 1 עם 127,000.

אחי נשמע נלהב מההישג של החבר וביקש ממנו להביא את הרכב שהוא ייראה אותו ואולי זה יתאים לי במקום משהו אחר, מציינת שעוד לא נעשתה העברת בעלות בין המבוגר לחבר של אחי.

כבר באותו היום החבר של אחי מביא את הרכב, הוא נראה שמור מאוד, בקטנה שריטות כאלה (כאילו הצבע גורד) על החלק האחורי של הרכב.

מצד שני החבר של אחי היה ממש לחוץ על "אם אני רוצה את הרכב, אז זה כאן ועכשיו".

אני אומנם לא מבינה בקניית רכבים, אבל יודעת שלפני שקונים רכב צריך לקחת לבדיקה במוסך וכו'. התירוץ של אותו חבר זה, כשהוא בעצמו רכש את הרכב הוא לקח אותו לחבר אחר שמבין ברכבים ונאמר לו שהרכב מציאה, במצב טוב והמחיר מעולה. 

בדקתי את המחירים של אותו הרכב, ואני חייבת להודות שהמחיר שאני רוכשת בו את הרכב הוא כלום לעומת מה שאני רואה ביד 2 או שכלול מחירון וכו'.

אותו החבר אומר שאם אני רוצה לקחת לבדיקה וכו' אין בעיה אבל שנתחיל במחיר מחירון ומשם נתקדם, מה שאומר שאני צריכה להוסיף עוד כסף.

מצד שני אחי מאוד סומך על אותו חבר (לא יודעת אם זה קריטי אבל שניהם עובדים באותה העבודה- ממשלתית ומכירים שנים אותו החבר אמר שאין לו לאן לברוח ושאם חלילה יש משהו אחי יודע איפה הוא נמצא תמיד)

ואני לחוצה כי אחרי הכל זה רכב היברידי, זה רכב ראשון שלי (נהגתי פעם או פעמיים על רכב היברידי של מישהו מהמשפחה) אבל אני חוששת מההתעסקויות שיכולות להיות איתו, סוללה וכו'.

מישהו שיכול לייעץ ולעזור? 

אשמח ממש.

עריכה אחרונה על ידי TIB
פורסם

לא קונים רכב תחת לחץ.

לא קונים רכב בלי בדיקה.

זה שהמחיר עולה אם את דורשת לבצע בדיקה לרכב, בעיני סוג של נבזות מצד המוכר - במיוחד שהוא מכיר אותך (חבר של אחיך).

יותר מדי נורות אדומות יש כאן, אני הייתי מדלג.

  • רעיון טוב! 4

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ממליץ לרכוש את הרכב משנת 2013 כי מדובר על דגם חדש, שגם  נראה יותר טוב

יש לו מערכת מולטימדיה, מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות', נפח תא מטען מעט יותר גדול ועוד.

ההפרש לא ממש גדול.

 

כמובן חובה רצף ביטוח על סוללה. (חידוש כל שנה)

פורסם

שוב כפי שצויין כאן קחי את הרכב לבדיקה, תוודאי בעלויות וסליקה בחברת הביטוח,

רק אחרי כן  ושתדעי את נתוני הרכב במידה ומתאים לך להתקדם לרכישה.

פורסם

הייתי מוותר. לא אוהב לקנות רכב בלחץ והגישה של המוכר מחשידה.
לפי התיאור נראה שיש מוקש. גם קנה אותו עכשיו וגם לא מוכן שיבדקו אותו?
לדעתי הוא גילה משהו על הרכב לאחר הקניה והוא מסתיר את זה.

קחי בחשבון שאת לא תהיי יד שניה. את תהיי יד שלישית.
לא כזאת מציאה.

שורה תחתונה- הייתי מחפש רכב אחר.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 2
פורסם

הגישה של המוכר/חבר היא כשל... סוחר.

(הביא את הרכב של מישהו אחר, שעדיין לא העביר בעלות עליו ? - גם לא יעביר).

בהמשך לדברי @shugiflex - יש האומרים גם שלא רוכשים רכב מחבר.

עברו הלאה - זו דעתי.

 

ציינו תקציב ואיזה סוג רכב מחפשים.

שימושים + כמות נסיעה.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

מצטרף להמלצות שלפניי - כל הסיפור נשמע חשוד מאוד. אני לא הייתי קונה בתנאים כאלה.

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אל תקני. נקודה. עובדים עלייך.

אם את צריכה עזרה, בשביל זה אנחנו כאן. תספרי קצת מי ייסע ברכב, תקציב, כמה ק"מ בערך בשנה, מה חשוב לך ומה לא. יש המו ןהיצע בשוק ובמחירים מצוינים, אנחנו נעזור לך

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

תודה לכל המייעצים, מעריכה ממש!

מעדכנת שכרגע הבחור מוכן להגיע למכון לבדיקת הרכב ולהשאיר את המחיר שאמר לי מראש, אבל אני כבר לא מעוניינת לרכוש את הרכב.

אחי לעומת זאת נאמן לו ומשום מה לא משחרר מהרכב, אבל זה כבר שלו, אני מנסה לשכנע אותו לרדת מזה. מאוד מאמינה בגישה של "מה שלא צריך להיות שלי, לא שלי".

 

בכל אופן מחפשת רכב ראשון לעצמי, לנסיעות יומיות של כ30 ק"מ ביום (מקווה שהחישוב נכון) 

נסיעה יומית מעפולה לק.טבעון (בצפון למי שמכיר). אני סטודנטית אז זה נסיעות למכללה וחזרה לעפולה לעבודה. פעם בחודש נסיעות למרכז (למשפחה).

רק אוטומט!

חשוב לי שהרכב יהיה כמה שיותר בטיחותי (מסיעה את אחיינים שלי לפעמים), לא כל כך מזהם, ועד תקציב של כ30k בגג, לא שקל יותר.

אם יש פחות, ועם אותם נתונים, גם טוב.

עד עכשיו הסתכלתי על רכבים משנת 2010-2012 מסוג:

יונדאי i20, סוזוקי אלטו/סוויפט, הונדה ג'אז וטויוטה יאריס/אוריס.

ק"מ לא בשמיים (עד 150k).

תודה לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי TIB
פורסם

קבלי כמה דוגמאות:

https://www.yad2.co.il/s/c/d2r9z7l2

https://www.yad2.co.il/s/c/4mt67ll8

https://www.yad2.co.il/s/c/7abtey

 

לקנות רק אחרי בדיקה במכון שאת בוחרת, תתרחקי קצת ממקום המגורים שלך אם צריך וחפשי רכב מטופל עם קבלות על טיפולים בזמן. קמ נמוך עדיף. יד 00 או 01 עדיף. יש המון היצע בשוק, ואנשים מתגמשים למחיר שלך.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...