Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפי הקודים התקלות בחיישנים שציינתי.

אחד יושב אחרי הפילטר אוויר והשני על האגזוז.

הכי נכון לגשת למוסך ולסדר את התקלה.

עריכה אחרונה על ידי trademark
פורסם

Maf על הפילטר אויר, החישן למדה על האגזוז.

יש חוט להט מיוחד שמעלה את הטמפרטורה של החיישן לסביבות 230 מעלות כדי לאפשר לו לבצע את העבודה שלו (הסבר מדוייק על הפעולה נמצא פה בפורום איפשהו) לפעמים החוט תופס לכלוך ושאריות שמן ואז החימום לא מתבצע כמו שצריך והחישן מזייף.

יש רכבים שהחישן נמצא עם צנרת היניקה ולא על בית הפילטר ואז יש סיכוי גבוה יותר שיתפוס שאריות פיח ושמן בגלל מעבר של אדי שמן משסתום הpcv.

שווה לבדוק גם אותו בזמן התיקון.

יש חומרים מיוחדים לניקוי החישנים האלו אז אם אתה עושה זאת לבד תשתמש רק בהם ולא בשום wd40 או איזו הנפצה אחרת ותזהר לא לגעת בחוט הלהט.

יש ביו טיוב סרטונים שמסבירים איך לעשות את זה.

פורסם

אמור להיות בחלק העליון של המנוע ככול הנראה על מכסה השסתומים, (יכול להיות מעל אחד) הוא מחובר לצינור גומי שחור שמתחבר לצינור יניקצ האויר.

המטרה שלו היא שחרור הלחץ המצטבר בקרטר ובחלק התחתון של המנוע בגלל התנועה של הבוכנות.

השסתום משחרר את הלחץ הזה לתוך צנרת היניקה.

אם תצלם את המנוע מלמעלה אולי נוכל לעזור לך לזהות אותו בהנחה והוא לא מתחת לכל הפלסטיקה שמכסה את המנועים המודרניים.

פורסם (נערך)

השסתום יכול להיות מובנה בתוך מכסה השסתומים לכן אתה לא רואה אותו.

בצד שמאל, בפינה התחתונה יוצא צינור שחור שמתחבר לצינור היניקה בין הפילטר והטורבו, זה הנשם שדרכו הpcv משחרר לחץ מהמנוע.

בדגמי ה 1.4 השסתום היה חלק ממכסה השסתומים שהיה עשוי מפלסטיק והיה צורך להחליף את כל המכסה כולל השסתום.

במקרה שלך המכסה מאלומיניום לכן השסתום חלק נפרד ממנו.

בכל מקרה יהיה צורך לפתוח את מכסה השסתומים כדי לגשת לpcv.

בנוסף מה שצילמת זה הסעפת יניקה, האינטרקולר יושב בחזית לפני הרדיאטור ותפקידו לקרר את האוויר שנכנס למנוע שמתחמם בעת דחיסת האוויר של הטורבו.

והvvt יש לך 2 אחד לכל גל זיזים.

עריכה אחרונה על ידי trademark
פורסם

אם הוא מובנה, זה אומר שבשביל להחליף, צריך להחליף את כל המכסה שסתומים? איזה טירוף..
בכל אופן, אצלי המכסה מאלומיניום, מה זה אומר לגבי המיקום והאפשרות להחליף אותו? לא הבנתי..

פורסם

איזה הזוי הפער בין הפשטות במיקום החלק ברכבי יונדאי לבין הרכב הזה.
תודה רבה על העזרה. יש טעם לנסות ולנקות אותו או שאם כבר משקיעים כל כך הרבה זמן בפתיחת כל המכסה כבר עדיף להחליף חדש? אתה יודע עלות משוערת של החלק?

×
×
  • תוכן חדש...