Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים , שמח להצטרף לקהילה

 

קניתי סוזוקי SX-4 סדאן🙄 וכחובב סאונד אני מתקין מערכת ברכב כולל איטום על מנת לשפר את חוסר הבאס המוגזם ברכב הזה (כיאה לרכב יפני עם דלתות מנייר) בשנים האחרונות היה לי מכוניות  של VW אז אני יודע איך במה קדמית אמורה להישמע פחות או יותר   , התקנתי יריעות איטום של סטינגר בדלתות הקדמיות (פנימי 70% וחיצוני לאטום את החורים הגדולים בעיקר) , בדיפון הדלת לא נגעתי ולא שמתי ספוג אקוסטי בכלל. המצב כרגע הוא שויברציות כמובן נעלמו אבל עדיין אין באס , ההרגשה היא שכל הבס בורח לאנשהוא .

כרגע אני עובד עם דאבל דין של פיוניר מחוברים לרמקולים די זולים , פשוט עד שלא אפתור את נושא הבס אני לא מתכנן שידרוגים רציניים...

שאלתי היא האם יש קומפוננטים יעודים לרכבים יפנים חסרי אקוסטיקה (פיוניר או רוקפורד למשל?)  כי להתקין פוקל K2P על הרכב הזה במצב הנוכחי יהיה בדיחה. בנוסף האם יש עוד שלבים שיכולים לעזור לי מבחינת האקוסטיקה אולי הספוג או איטום הדיפון וגם הטבעת ספוג המיוחדת לרמקול? או שהמצב אבוד עם הרכב הזה .. תודה רבה על העזרה😀 .

פורסם

שלום

רמקולים מתאימים לכל הרכבים,

תיבדוק אולי הרמקולים המקוריים לא יושבים צמוד למשטח הדלת, ומשם בורח הבאס,

רצוי לשים טבעות עץ במקום הפלסטיק המקורי של הרמקול.

יכול להיות שהרמקולים ישנים ומזייפים,

תיבדוק בפיוניר את הכיוונים , אולי הרמקולים קדימה חתוכים בקרוס גבוה מידי אשר מסרס להם את הבאס.

יתכן ותחליף לסט קומפוננט איכותי , תרגיש בהבדל.

×
×
  • תוכן חדש...