Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חדשה פה לגמרי, ראיתי מלא נושאים ותגובות וזה עוזר. ואתם אחלה של ממליצים. אז סומכת על הידע הרב הצבור פה.

 

אנחנו זוג שמחפש רכב רציני [יחסית] כרכב ראשי בבית, השני זה סיריון, עושה את העבודה.

בקיצור הדרישות הן כאלה:

תקציב עד 50 אלף. עדיפות לפחות

אמינות- חשוב ממש

חסכונית

ומבחינת נהיגה שתהיה סבבה. לא טירוף אבל גם לא קופסה.

אופי הנהיגה הוא משולב בינעירוני ועירוני, יומיומי, איזור ה60 קמ ביום. הרוב בינעירוני.

 

חיפשנו 308 בנרות, אין משהו שקורץ. בדקנו גם סוכנויות וגם פרטיים. איפשהו אני לא סומכת על הסוכנויות האלה.

 

חשבנו על הונדה גאז, אבל הבנתי שהיא מתקשה.

 

קיה ריו בתקציב הזה זה רק שנתון 2013. כמה זה נורא?

יונדאי 30 האצבק גם קשה למצוא בתקציב. או בכלל.

 

יש משהו שאולי לא נחשפתי אליו?

וכמה רנו/סיטרואן החדשות אמינות ואפשר לסמוך עליהן?

 

מלא תודה מראש

וכמובן אשמח גם לדגמים נוספים שנראים לכם מתאימים. מה אני מבינה 😕

 

 

 

פורסם

אם 308 באה בחשבון אני לא רואה סיבה לפסול C4 עם אותו מנוע וגיר למשל.

בסופו של דבר סיטרואן ופג'ו חולקות המון במשותף, תחת אותו קונצרן (PSA).

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

מה זאת אומרת רכב רציני? מראה סולידי? גודל מרשים?

 

אני לא כול כך מצליח להבין את הדרישות שלכם גאז ו308 אלו שתי עולמות שונים ה308 צעירה זריזה מהנה לנהיגה הגאז מצד שני מרווחת פרקטית ובעלת תדמית אמינות בלטי מעורערת.

 

אגב 308 קשה למצוא במצב טוב הסוכנויות ליסינג לא בדיוק מטפלים בהם טוב אלא רק בטרייד מוביל אפשר אולי למצוא רכב שמור כי אלו רכבים פרטיים.

והפרטיים שרואים כבר תקופה ביד2 גם אני בדקתי אותן רכבים לא בדיוק שמורים עד שמצאתי אחת שמורה קניתי אותה יום אחרי שהמוכר פרסם אותה לכן צריך לשבת קצת על הלוחות ולהמתין.

בכול מקרה אני הייתי ממליץ לחפש רק מפרטי.

 

הונדה סיוויק דיי קרובה מבחינת האופי שלה ל308 היא גם קטנה וכייפית לנהיגה אבל היא מאוד מבוקשת מה שאומר שאתם יכולים להיכנס עכשיו לתהליך חיפוש של חצי שנה 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

האמת שגאז יכולה להתאים, אמינה וחסכונית, מרווחת מאוד מאחור.

אמנם אין לה מנוע טורבו אך הביצועים צריכים להיות מספקים.

 

רנו קליאו למשל מעוצבת יותר, משמעותית חזקה יותר  מושבים לדעתי נוחים יותר אך פחות מרווחת. יש תלונות לגבי הגיר.

 

פיגו 208 אופציה זוחה וזריזה, כדי לחפש ברמת אבזור אקטיב. לרכב יש מחלה בדמות רצועת טיימינג שיכולה להתפורר, לכן כדי לבדוק האם הוחלפה, במידה ולא שווה לבדוק את מצבה ולהחליפה.

 

הריו מרווחת אך לא ממש חסכונית או זריזה, מצד שני תהיה זולה יותר מאשר הגאז לאותו שנתון.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

מה זאת אומרת רכב רציני? מראה סולידי? גודל מרשים?

 

אני לא כול כך מצליח להבין את הדרישות שלכם גאז ו308 אלו שתי עולמות שונים ה308 צעירה זריזה מהנה לנהיגה הגאז מצד שני מרווחת פרקטית ובעלת תדמית אמינות בלטי מעורערת.

 

אגב 308 קשה למצוא במצב טוב הסוכנויות ליסינג לא בדיוק מטפלים בהם טוב אלא רק בטרייד מוביל אפשר אולי למצוא רכב שמור כי אלו רכבים פרטיים.

והפרטיים שרואים כבר תקופה ביד2 גם אני בדקתי אותן רכבים לא בדיוק שמורים עד שמצאתי אחת שמורה קניתי אותה יום אחרי שהמוכר פרסם אותה לכן צריך לשבת קצת על הלוחות ולהמתין.

בכול מקרה אני הייתי ממליץ לחפש רק מפרטי.

 

הונדה סיוויק דיי קרובה מבחינת האופי שלה ל308 היא גם קטנה וכייפית לנהיגה אבל היא מאוד מבוקשת מה שאומר שאתם יכולים להיכנס עכשיו לתהליך חיפוש של חצי שנה 

 

רגע זה אתה שגנבת לי את ההיא מבחורה באשדוד ממש לאחרונה?

 

לגבי ההתפזרות, כן אנחנו קצת מפוזרים. יורים לכל הכיוונים כי תכלס אין לנו איזה מודל בראש. פשוט רוצים שיהיה אחלה רכב בתקציב הזה. 

אז מצד אחד מתחשק צעיר וכיפי (308) מצד שני גם יזרום יותר פרקטי.

 

על איזה שנים מדובר עם ההונדה סיוויק?

פורסם (נערך)

סיוויק אולי תצליחו למצוא שנת 2014 ב50 אלף שקל.

 

אתה מתכוון לזאת מאשדוד 2015 עם 64 אלף ק"מ?

 

אגב אם אתם רוצים משהו שיהיה גם פרקטי למה לא לבדוק את הסטיישן?

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

בס"ד

עם התקציב שלך, אני מאוד ממליץ על פורד פוקוס 2016 צפונה(למרות שהתקציב יספיק ל 2016 בלבד, כנראה), רכב אמין, עם תיבה אוטומטית ולא הרובוטית הבעייתית עם מנוע טורבו 1.5 ליטר ו 150 כ"ס, אם תרצי להתפרע, שיפור תוכנתי, יוכל להקפיץ את ההספק למעל 180 כ"ס.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

ציינתי בעבר שיש הרבה תלונות על האקובוסט 1.5 בחו"ל גם בגרמניה גם בארה"ב גם ברוסיה בעיקר על בעיה של סדק בצילינד.

בינתיים בפורום אכן אין תלונות אבל מה כמות האנשים שמחזיקים ברכבים כאלו פו?

פורסם

בס"ד

בסה"כ, המנוע מאוד אמין, לכל רכב או מנוע ישנם בעיות, השאלה היא, אחת לכמה, המנוע ללא בעיות הקירור שהיו בדגם ה-1.6, מה שכן, כמו כל מנוע הזרקה ישירה, יש חשיבות גבוהה לאיכות השמן ותדירות הטיפולים.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

באחד הפורומים עשו סקר מתוך משהו כמו 170 נשאלים יותר משליש דיווחו על כך שהם סבלו מתקלות שהם מגדירים כחמורות במנוע.

 

https://ffclub.ru/topic/440846/

 

אני מבין שזה לא מספיק כדי להעיד על סטטיסטיקה אבל כמינימום זה מעיד על כך שהבעיה קיימת ואני מתקשה להגדיר את המנוע כאמין לנוכח זה.

אגב בפורומים הגרמנים והאמריקאים המצב דומה יש לתלונות רבות על אותו אופי של תקלה ועד שלא הגענו להבנה שאנחנו יודעים מה ההסתברות של התקלה ואיך לטפל בה ולמנוע אותה במיוחד שההשלכות שלה הן הוצאה של עשרות אלפי שקלים.

לא הייתי ממליץ על הפוקוס או כול רכב אחר עם המנוע הנ"ל.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
×
×
  • תוכן חדש...