Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אז כמו שהבנתם מהכותרת, אני מעוניין לרכוש אחד מהנ"ל ואני מעוניין בהמלצה מכם מה עדיף.

מדובר ברכב פרטי משפחתי בעל מימדים רגילים לחלוטין ומטרת השימוש היא pre-wash.

אשתף איתכם את הבנותיי:

 

יתרונות FM10:

- זול יותר (סביבות 210 ש"ח אל מול 380 ש"ח של אחיו הגדול)

- קטן יותר ולכן כנראה יותר נוח בעבודה איתו (1 ליטר תערובת מים-סבון אל מול 3 ליטר של אחיו הגדול)

 

יתרונות FM30:

- לא צריך להצטייד בליטר נוסף של מים ולמלא שוב על מנת שיספיק להקציף את כל הרכב בלי "להתקמצן" (3 ליטר אל מול 1 ליטר)

- אינטרוול עבודה ארוך יותר עד שצריך לפמפם את ידית הלחץ  

 

ראיתי פה כמה שרשורים, גם מהעת האחרונה וגם מהעבר היותר רחוק לגבי מקציפים, ראיתי דעות לכאן ולכאן וסה"כ קיבלתי הרושם שהFM10 הוא המקציף היותר נפוץ בקרב הקהל הרחב ושהוא סבבה.

עם זאת, הייתי שמח לשמוע כיום, ממי שהתנסה לפחות עם אחד מהם, על מה הוא ממליץ מביניהם אילו היה צריך כעת לרכוש אחד מהם.

 

תודה מראש.

פורסם

לדעתי- תקנה את FM30.

כמו שאמרת, נפח יותר גדול ונפח לחץ אוויר שיכול להיכנס למיכל שימנע ממך לפמפם כל שניה.

יש לי את אחיו הגדול המקצועי- FM50 (אני לא משתמש בו בגלל שעברתי לגרניק נטען)

הייתי ממלא אותו 3 ליטר מי קצף, מפמפם עד 3BAR, ומכסה את כל הרכב בקצף ללא פמפום חוזר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...