Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הרכב שלך הגיב בשרב?


fanman
שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

DS5 2014 THP155 - 

 

בעיקר יצאו ממני צווחות עם כל מיני צלילים מעוררי רחמים בכל פעם שנגעתי בטעות בידית הילוכים או בידיות של ההגה שעשויות מאלומיניום יצוק - כל השאר, הרכב סחב נהדר והמזגן קירר והיה מוי קליאנטה! כלומר דוז פוואה! מה ווי - מרד אלור!

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבוע של השרב יצא לי לסוע ב108. אחרי שהרכב עמד בשמש כמה שעות טובות, המוביילי כרגיל ניתק את עצמו בדקות הראשונות של הנסיע, המערכת המקורית לא התחברה לבלוטוס במשך איזה 10 דקות עד שהרכב התקרר.
חוץ מזה חווית הנסיע הייתה כרגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולו שחורה בציר 2013,  חם חם חם ושוב פעם חם אבל חוץ מזה שנהיגה בדקות הראשונות הייתה באמצעות ליטוף קל של ההגה בסדר.. דאגתי להשאיר חלונות פתוחים קצת וסוכך שמש 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, היו זמני בומבה כתב:

אקח את זה לקיצון כדי שהנקודה תובן:

אני לא זוכר בדיוק את טמפרטורת המקסימום למנוע, אבל בוא נגיד שזה 120 מעלות. אז מובן שב 120 מעלות שופ וונטה לא תעזור (כי האוויר בחוץ חם כמו המנוע) ולא הוא יתחמם.

בפועל הטמפרטורה המקסימלית של האוויר שעדיין תקרר את המנוע תלויה גם במהירות הנסיעה של הרכב. לכן כשהרכב עומד יש הכי פחות רוח ולכן הטמפרטורה בו הוא כבר לא יכול לקרר את עצמו (ע"י הוונטה) תהיה הכי נמוכה. אז אני תוהה מהי הטמפרטורה הזאת (*בערך*)

השאלה שלך עדיין לא מובנת

אם לרכב אין אפשרות לקרר את עצמו באמצעות מערכת הקירור והונטות, יש בעיה... במעברי מים, בתרמוסטט, במשאבת מים, ברדיאטור, במאוורר.

מכאן הוא יכול פשוט מאוד להתחמם ולהגיע לטמפ גבוהה ולהתעוות או שחלקים ישברו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק 2016 האצ'בק, נדלק החיישן של הבלימה האוטונומית במהירות עירונית, הוא כתב שחם לו...

הסתדר אחרי כמה דקות, מסתבר שהוא נמצא על השמשה הקדמית וחניתי בשמש, אז הוא התחמם ממש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

השאלה שלך עדיין לא מובנת

אם לרכב אין אפשרות לקרר את עצמו באמצעות מערכת הקירור והונטות, יש בעיה... במעברי מים, בתרמוסטט, במשאבת מים, ברדיאטור, במאוורר.

מכאן הוא יכול פשוט מאוד להתחמם ולהגיע לטמפ גבוהה ולהתעוות או שחלקים ישברו.

אנסה פעם נוספת :) (ותודה על המאמץ)

בוא נניח שהטמפרטורה של האוויר בחוץ היא 120 מעלות. אתה מסכים שבמצב כזה המנוע בוודאות יתחמם תוך רגע? כי כדי לקרר משהו בטמפרטורה של 120 מעלות (המנוע), צריך אוויר עם טמפרטורה *נמוכה* מזו של המנוע.

אם הסכמנו על זה:

בוא נסתכל שניה על מה קורה כשהטמפרטורה של האוויר בחוץ היא 110 מעלות. מובן שזה די גבולי כי הפרש הטמפרטורות די נמוך, וכנראה שבזמן נסיעה מהירות הרוח תעשה את שלה (יעילות העברת חום בהסעה תלויה במהירות המדיום - האוויר במקרה שלנו), אבל בעמידה הוונטה לא תצליח לקרר עם אוויר כזה חם (מה שהיא מצליחה יופי כשהטמפרטורה בחוץ היא 20 מעלות).

אז אם יש הבנה על האישיו, השאלה שלי היא: מהי הטמפרטורה הכי נמוכה, שבה הוונטה לבד לא תצליח לקרר את המנוע והוא פשוט יתחמם מלעמוד מונע? (תהיתי אם זה מספר גבוהה כמו 80-90, או אולי טמפרטורה שסביר שהמזג אוויר יגיע אליה, למשל 45-50)

שוב תודה 🙂

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, אתה מדבר על טמפ האוויר..

משער שאיפשהו ב55-60 מעלות, כמובן שזה תלוי בסוג המנוע וברכיבים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

הבנתי, אתה מדבר על טמפ האוויר..

משער שאיפשהו ב55-60 מעלות, כמובן שזה תלוי בסוג המנוע וברכיבים שלו.

בדיוק :)
תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראפיד העדכנית עם ה"רגיל" בחרטום - 1.0

לא הורגשה סחיבה או מאמץ כלשהו מעבר לרגיל, הרכב יחסית זריז באופן כללי לטעמי. 

הוא לא נלקח לנס הרים בימים הללו אך בנסיעה הנורמטיבית הרגילה על כביש 4, בואך פריפריה, היה רגיל

בשרשור אחר ציינתי כי המזגן לא רע אחרי זמן פעילות מסוים, אך בתחילה לוקח לו מעט זמן להתאפס על עצמו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי קרוסאובר 1600. התנהגות רגילה, אני קפאתי תוך דקה או שתיים מההתנעה. במפתיע אפילו המובילאיי לא התלונן בשנים קודמות היו מספר ארועים בהם המובילאיי הראה סמלים מוזרים בדקות הראשונות, אבל לא בשנתיים האחרונות, כולל השרב הקשה האחרון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...