Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

המזגן מקרר לסירוגין ולפעמים מפסיק תוך כדי נסיעה (המנוע לא התחמם).

בדיקה עם שעונים מראה שיש מספיק גז, אבל השעונים לא מגיבים כאשר לוחצים על הגז.

כמה שאלות: 

1. לא הצלחתי למצוא את הריליי של המזגן, יש עוד מקום חוץ מקופסת הפיוזים?

2. זה מדחס עם מצמד או בלי? לא כל כך מצליח להבין, זה תמיד מסתובב גם כשהמזגן לא עובד...

3. יש מה לנסות להחליף את המתג לחץ?

4.  מה עוד הייתם ממליצים לבדוק?

 

תודה.

 

image.thumb.png.008e406a5db9394f2eb52dd90272cee5.png

 

image.thumb.png.f703281f2fcb80dbdd34208931f9edf5.png

עריכה אחרונה על ידי oleg1988
פורסם

 

האם מדובר על מערכת מיזוג עם בקרת אקלים אלקטרונית ? במידה וכן צלם את פנל הבקרה בתא הנוסעים בבקשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ללא בקרת אקלים...

בדקתי כמות גז - מלא. כמו כן אין תקלות בסורק.

זה נראה שהמצמד נעול, לא מצליח להזיז אותו עם היד כאשר המנוע כבוי, והוא מסתובב תמיד כאשר המנוע עובד.

זה הקופסת פיוזים, איפה אני מפספס את הריליי של המזגן?

 

image.thumb.png.2c4efe3ff135342d3525d6818a5142fe.png

 

image.thumb.png.fb9640e3f2afe012230abcbc77907486.png

פורסם (נערך)

אצלך זה קצת שונה. אולי מתחת לכיסוי עם המדבקה הצהובה. בכול מקרה בדוק בקובץ המצורף.

 

בדיקת לחצים אינה תחליף למדידת כמו הגז על-ידי ריקון הגז הקיים בעזרת מכונת מיחזור.

SM_4.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אתה לא מצליח לסובב את הליבה של גלגלת המדחס כאשר המנוע כבוי, אז זה מדחס ללא מצמד ואין לך מה לחפש ממסר הפעלה.

מה שכן יש לחפש זה את השסתום בקרת ספיקה ומה שמפעיל אותו, וכמובן את החיישן טמפרטורת מעבה.

מה הלחצים  שראית בשעונים? 

באיזה תנאים מפסיק לעבוד?  

×
×
  • תוכן חדש...