Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב עד 40 אלף שח. קטן, אמין וחסכוני.


אברהם סבג
שימו לב! השרשור הזה בן 1432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המאזדה דמיו 2002 שבקה חיים ללא תסמינים מקדימים. פשוט רעש של תקתוק מקדימה, ולאחר כמה ד' הגז לא מגיב. חום מנוע לא עלה. עצרתי בצד ועשן לבן שיצא מהמנוע. המוסכניק אמר ראש מנוע.

 

 

על כל פנים,

מחפש רכב קטן וחסכוני, שישרת אותי כל יום נוסע 80 ק''מ בכביש בין עירוני, לא קריטי ידני או אוטומט, אבל עדיפות לאוטומט.

 

חשוב שבור יהיה אמין, ולא משהו שרואה מוסך באופן תדיר.

 

חשבתי על מיצובישי ספייס סטאר, טויוטה יאריס, וניסן מיקרה.

לאחרונה התחלתי לחשוב גם על סוזוקי אלטו.

 

אשמח לשמוע את דעתכם. כל עצה תתקבל בשמחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, levy כתב:

סוזוקי אלטו לדעתי רכב קטן מדי.

בכמה קילומטראז' המזדה 2 שבקה חיים?

לא מאזדה 2

מאזדה דמיו 2002... עשתה 313k.

 

 

מה יותר חסכוני ספארק מנוע 1.0 או מנוע 1.4?

בכללי... מה יותר חסכוני הרכבי מנוע אלף או 1400 לדןגמא...

לא ברור לי.

 

מציין כי הנסיעה היא יומיומית 80 קמ ביום. בינעירוני. רובה מישורית אל יש גם לא מעט עליות/ירידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

80 ק"מ יומי זה 23000 בשנה לא מעט לרכב מיני בנזין עם מנוע קטן כמו הספלאש או האלטו בנוסף בעתיד לרכב שלך יהיה הרבה יותר קילומטראז מאשר לאופציות האחרות בלוח לכן יהיה קשה יותר למכור אותו.

 

אני חושב ש208 דיזל תתאים לדרישות שלך בצורה מעולה היא גם מאוד חסכונית גם מאוד אמינה (מנוע ה1.6 דיזל של פיגו מותקן בכול הפרטנרים וברלינגו למיניהן מנוע עבודה מאוד אמין) ותהיה הרבה יותר נעימה לנסיעה מאשר אלטו או ספלאש בזכות כך שמדובר ברכב מודרני יותר שמשלב נוחות יותר טובה (משמעותית) בידוד רעשים יותר טוב ויש גם בונוס בדמות בקרת שיוט.

גם כן קילומטראז גבוה לרכב דיזל זה עניין לא יוצא דופן לכן לדעתי יהיה לך קל יותר למכור אותה.

אתה יכול לבחון גם את הקקטוס (c4) דיזל אך זה רכב מיוחד שצריך להתחבר אליו.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Gavrik כתב:

80 ק"מ יומי זה 23000 בשנה לא מעט לרכב מיני בנזין עם מנוע קטן כמו הספלאש או האלטו בנוסף בעתיד לרכב שלך יהיה הרבה יותר קילומטראז מאשר לאופציות האחרות בלוח לכן יהיה קשה יותר למכור אותו.

 

אני חושב ש208 דיזל תתאים לדרישות שלך בצורה מעולה היא גם מאוד חסכונית גם מאוד אמינה (מנוע ה1.6 דיזל של פיגו מותקן בכול הפרטנרים וברלינגו למיניהן מנוע עבודה מאוד אמין) ותהיה הרבה יותר נעימה לנסיעה מאשר אלטו או ספלאש בזכות כך שמדובר ברכב מודרני יותר שמשלב נוחות יותר טובה (משמעותית) בידוד רעשים יותר טוב ויש גם בונוס בדמות בקרת שיוט.

גם כן קילומטראז גבוה לרכב דיזל זה עניין לא יוצא דופן לכן לדעתי יהיה לך קל יותר למכור אותה.

אתה יכול לבחון גם את הקקטוס (c4) דיזל אך זה רכב מיוחד שצריך להתחבר אליו.

 

 חשיפת אותי למשהו שלא חשבתי עליו. סיטרואן ופיג'ו... בראש שלי זה תמרור ' לא להתקרב'... מעניין מה שאתה אומר.. אברר על ה' 208.

 

אשמח לשמוע את דעתך לגבי ספייס סטאר, האם היא דומה בחוויה לאלטו/ספארק או יותר לכיוון ה 208.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Gavrik - 80 ק"מ יומי זה בסביבות 16,000-20,000 ק"מ בשנה. לא משהו שהסויפט\ספלאש לא יעמוד בו בכבוד. האם הרכב מספק את צרכיו ורצונותיו של פות"ש זה סיפור אחר. כקוריוז, במסגרת כסאות מוזיקליים במשפחה הסויפט של אשתי עבר לבן הבכור. בהתחלה הוא קיטר שהרכב רגוע (היה רגיל ל-SX4 שהוא רכב עם תגובה מצויינת ללחיצה) אבל כעבור שבוע שיבח את התנהגותו בתחנת הדלק. דרך אגב, אם הוזכר הספייססטאר, אותו בחור נוהג מדי פעם באטראז' הצבאית של המפקדת שלו. ממש לא אוהב את העניין.

 

פות"ש לא ציין באיזה סוג תוואים הוא יסע, יש הבדל בין מי שעושה את אותם 80 ק"מ במישור החוף לבין מי שעושה אותם בגליל. 

 

לגבי הפז'ו והסיטרואן - מישהו כאן הזכיר את הקקטוס. הכלי הזה הוא בעל ממשק משתמש מאוד לא שגרתי. אישית שתי שכירויות קצרות שלו (לא בארץ) גרמו לי לתגובות שליליות מאד. אבל אם משהו בסגנון צץ לך כדאי שתבדוק אם אתה מסתדר אתו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

לא מאזדה 2

מאזדה דמיו 2002... עשתה 313k.

 

 

מה יותר חסכוני ספארק מנוע 1.0 או מנוע 1.4?

בכללי... מה יותר חסכוני הרכבי מנוע אלף או 1400 לדןגמא...

לא ברור לי.

 

מציין כי הנסיעה היא יומיומית 80 קמ ביום. בינעירוני. רובה מישורית אל יש גם לא מעט עליות/ירידות.

 

ספארק יותר חסכוני עם מנוע 1.0, אבל זה רכב עם גיר ידני.'בנוסף, לסוג הנסיעות שלך עדיף מנוע 1.4.

אגב, ספארק מרגיש לא רע בכבישים בינעירוניים ( יותר נסבל מכמה רכבי מיני אחרים ). התקציב שלך מגרד מלמטה שנתון 2017 של ספארק מהדגם החדש , אבל בשביל רכב עם נתונים טובים צריך לשלם קצת יותר.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, sperial כתב:

@Gavrik - 80 ק"מ יומי זה בסביבות 16,000-20,000 ק"מ בשנה. לא משהו שהסויפט\ספלאש לא יעמוד בו בכבוד. האם הרכב מספק את צרכיו ורצונותיו של פות"ש זה סיפור אחר. כקוריוז, במסגרת כסאות מוזיקליים במשפחה הסויפט של אשתי עבר לבן הבכור. בהתחלה הוא קיטר שהרכב רגוע (היה רגיל ל-SX4 שהוא רכב עם תגובה מצויינת ללחיצה) אבל כעבור שבוע שיבח את התנהגותו בתחנת הדלק. דרך אגב, אם הוזכר הספייססטאר, אותו בחור נוהג מדי פעם באטראז' הצבאית של המפקדת שלו. ממש לא אוהב את העניין.

 

פות"ש לא ציין באיזה סוג תוואים הוא יסע, יש הבדל בין מי שעושה את אותם 80 ק"מ במישור החוף לבין מי שעושה אותם בגליל. 

 

לגבי הפז'ו והסיטרואן - מישהו כאן הזכיר את הקקטוס. הכלי הזה הוא בעל ממשק משתמש מאוד לא שגרתי. אישית שתי שכירויות קצרות שלו (לא בארץ) גרמו לי לתגובות שליליות מאד. אבל אם משהו בסגנון צץ לך כדאי שתבדוק אם אתה מסתדר אתו.

 

 ציינתי שמדובר בנסיעה בין-עירונית כאשר רובה מישורית, אך יש בה גם לא מעט עליות ומורדות. אזור בית ג'וברין- בית שמש -ירושלים, למי שמכיר.

הנסיעה היא לעבודה וחזרה ככה שאני אסע ברכב הזה לבדי ללא המשפחה, וזהו בעצם רכב שני לבית (הנוסף-אאוטלנדר 7 מקומות).

 

הדגש מבחינתי הוא חיסכון בדלק ובכלל , ופחות דגש על נוחות הנסיעה. אני רגיל לדמיו 2002, וכל דבר אחר יהיה טוב יותר ללא ספק...

עריכה אחרונה על ידי אברהם סבג
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק עניין של נוחות אלא הרגשה כללית של רכב עירוני בכביש מהיר. ספארק עם מנוע 1.4 מרגישה פחות מאותגרת במובן הזה אפילו מאשר פיקנטו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את עניין ה-208 דיזל - תהיה יותר נוחה משאר האופציות שהוזכרו פה, ויותר חסכונית. רק צריך להשתחרר מהסטיגמה (ולמצוא אחת, היא די נדירה).

 

הממשק שלה הרבה פחות "דיגיטלי" מהקקטוס - יש לה מחווני מהירות וסל"ד אנאלוגיים, כמו גם כפתורים פיזיים לגמרי למזגן (אם כי לא בקרת אקלים, למצער). ההגה שלה לעומת זאת נמוך (וקטן) בכוונה - יש כאלו שלא אוהבים, לדעתי אחרי שמתרגלים במשך כמה דקות מגלים שזו הברקה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, אברהם סבג כתב:

 חשיפת אותי למשהו שלא חשבתי עליו. סיטרואן ופיג'ו... בראש שלי זה תמרור ' לא להתקרב'... מעניין מה שאתה אומר.. אברר על ה' 208.

 

אשמח לשמוע את דעתך לגבי ספייס סטאר, האם היא דומה בחוויה לאלטו/ספארק או יותר לכיוון ה 208.

 

 

לדעתי ספייס סטאר קרובה יותר לאלטו או ספארק מאשר ל208 באופי התכנון שלה.

 

ה208 זה רכב סופרמיני אירופאי פרופר שתוכנן בשביל לקחת את כתר הקטגוריה ובגדול ה208 מציעה חבילה מאוד איכותית כמעט ללא פשרות.

 

הספייס סטאר - זה רכב מיני-סופרמיני (משהו באמצע) שתוכנן בכוונת תחילה להיות רכב קטן ותקציבי עבור השוק האסייתי הוא לא רכב רע אבל באופי השימוש שלך הוא נופל מה208 כמעט בכול פרמטר אפשרי (נוחות, בידוד רעשים, יציבות, בטיחות וכו...)

 

אגב אחד ההיתרונות של הספייס סטאר בעיר זה כיול מתלים מאוד רך שהופך את הנסיעה על שיבושים קטנים במהירויות נמוכות לנעימה יותר הבעיה היא כשאתה יוצא מחוץ לעיר מתלים רכים מתחילים להתנענע ולהתנדנד מה שממש לא משרה הרגשת בטיחות במהירויות גבוהות לכן אני חושב שלאופי הנסיעה שלך היא ממש לא מתאימה.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ה208 הרבה יותר רכב מהספלאש ואם תמצא אחת דיזל ידנית תעשה עסקה לא רע בכלל,

אבל 208 רגילה אני בספק אם היא תגיע ל313K ק"מ בשקט ללא הוצאות גדולות בדרך, המנוע והגיר של הדמיו מאוד פשוטים ואמינים להפליא, הספלאש יותר מזכירה אותם.

אני גר באזור שלך והספארק מנוע 1.0 לא מומלץ מכיוון שחסר לו כח (כבר בעליה מצומתעזקה לכיוון זכריה תרגיש צורך לבחוש היטב בהילוכים.

 

למי שנוסע באופן סביר ולא משתולל הספייס סטאר לא כ"כ מתנדנדת בכביש המהיר כפי שהוזכר כאן אתה כמעט לא תרגיש את זה, החיסרון שם זה הרעשים וחוסר הבידוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שהיאריס הכי טובה מבין האופציות שהצעת,החסרון הוא שתקבל עבור סכום נתון רכב משנתון יותר נמוך. 

אם אתה כבר בקטנות תבדוק גם את הפיקנטו. 

מבחינת בטיחות הייתי מוריד מיידית את הספייס סטאר והאלטו מהמשוואה. 

 

לדעתי האישית רכב מהמרכז לירושלים יום יומי כדאי שיהיה קצת יותר חזק מהאופציות המוצעות כאן. עדיף קומפקטי ולא מיני.

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייס סטאר מאוד חסכונית, בכביש מישורי 1/18-19 וצפונה זה לא בעיה. אבל במאמץ היא רועשת, יותר מהדמיו.

מצרף לך סיכום 5 שנים עם הספייס סטאר שלנו:

סיכום 5 שנים ספייס סטאר.

בתקציב שלך אתה כמעט מגיע לספארק שהוזכרה ברמת אבזור הבסיסית lt עם מנוע 1.4, היא חזקה מהספייס ובכלל מרגישה מצוין בכביש בין עירוני מישורי או עם עליות.

מוזמן לקרןא את המבחן שלי:

מבחן שברולט ספארק.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...