Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני מחפש סט של 2.1 או 2 של רמקולים פשוטים וזולים למחשב, לא מחפש איכות בשמיים, לטלויזיה מחוברים Microlab c7 שעושים עבודה טובה אבל לא מתכוון להוציא סכום כזה.

 

המסך שיש לי הוא LG 29 UltraWide 21:9, אמנם מגיעים עם רמקולים נחמדים מובנים אבל חלשים ולא מספיקים.

צריך שיפור קל.

יש המלצות מעניינות עד טווח ה 150 ש"ח+-?

Opel Adam S 2017

פורסם

כשלא מתחשק לי לשים את האוזניות, Logitech Z200 עושים את העבודה בהוצאת סאונד מהמחשב אל חלל החדר. התיאור הכי מדוייק שאני יכול לתת עליהם. לא חושב שתמצא הרבה הבדלים ברמקולים בטווחי מחירים הללו.

במשרד בעבודה יש את הZ120, קטנים וחמודים יותר, גם עושים את העבודה בצורה טובה בהתחשב שעלו איזה 70 שקל, מה שנחמד בהם זה שהם מקבלים את מקור המתח שלהם מהUSB, ז"א שאין צורך לחבר אותם לשקע חשמל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

תודה!

1. ה Z120 נראים ללא באס בגלל הגודל, אז אני מתאר לעצמי שהוא דיי חלש.

2. ה Z200 נראים אחלה, איך הבאס שלהם באמת?

 

נ.ב חוו"ד בזאפ עכשיו ראיתי על ה Z200 לא משהו בכלל, עד כמה הם פוגעים?

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

עדיף לא לקנות רמקולים מאשר לקנות רמקולים ב 150 שח

לא מבין איך רמקול במחיר כזה יכול לספק לך תמורה כלשהי 

לפני המון שנים קניתי ב 400 שח סט של  הרמן קרדון והיה במחיר דומה סט של JBL כולל סאב

אחלה רמקולים לחדר, עושים עבודה טובה

אני בטוח שיש גם היום דברים דומים

 

רמקולים קטנים מספקים את הסחורה כשאתה רוצה לשמוע הודעה קולית, לראות סרטון בפייסבוק, לא מעבר

  • אהבתי 1
פורסם

מצטרף להמלצה של eyali23 על ה-Edifier 1280T.

אני משתמש בהם כשנה והם מעולים.

כאן תוכל לקרוא סקירה מפורטת עליהם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

את האדיפייר יש לאחי, בזמנו מצאתי את הדיל שהיה ב 50 דולר באמזון ואחי קנה אבל יש לי כרגע את ה SOLO C7, ואין לי מקום על השולחן בשביל רמקולים גדולים לכן אני מחפש כאלו קטנים..

 

לפני 9 שעות, Transporter כתב:

עדיף לא לקנות רמקולים מאשר לקנות רמקולים ב 150 שח

לא מבין איך רמקול במחיר כזה יכול לספק לך תמורה כלשהי 

לפני המון שנים קניתי ב 400 שח סט של  הרמן קרדון והיה במחיר דומה סט של JBL כולל סאב

אחלה רמקולים לחדר, עושים עבודה טובה

אני בטוח שיש גם היום דברים דומים

 

רמקולים קטנים מספקים את הסחורה כשאתה רוצה לשמוע הודעה קולית, לראות סרטון בפייסבוק, לא מעבר

 

 

אני מתאר לעצמי שכל רמקול פשוט יהיה נחמד יותר מהרמקולים build-in של המסך, מדובר על ה lg 29um69g.

 

  

לפני 16 שעות, ChemGuy85 כתב:

למה זולים? תשקיע! מדובר באחת ההשקעות הטובות בשדרוג חווית השימוש במחשב. 

 

הפינת מחשב קטנה יחסית ואין לי מקום לרמקולים גדולים ממש.

thumbnail_IMG_20200504_201530.jpg

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

אם הבעיה היא גודל ולא תקציב, חפש את ה-edifier e25HD luna eclipse (בעיקר אם אתה מעדיף באס על פירוט).

 

חוץ מזה הייתי מוריד את המחשב לרצפה, (עכשיו, לפני שזה יקרה באופן פחות מתוכנן) אבל זה כבר עניין אחר.

  • מצחיק 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

בעיקר גודל אבל לא מחפש להתפזר עם התקציב כבר הוצאתי יותר מדי על כל המסביב 😛 

האמת אלו הרמקולים הראשונים שראיתי, אחרי זה ראיתי את המחיר ואז ירדתי מהם.

 

כל הרמקולים עד איזור ה 200+- עד כדי כך גרועים?!

 

נ.ב המחשב היה בד"כ לרוחב צמוד לקיר, ייתכן ואחזיר בצורה הזו שוב.

על הרצפה האמת דיי מפחיד אותי, לא יתמלא ביותר מדי אבק?

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

אף פעם לא הבנתי למה אנשים שמים את המחשב על השולחן.

תופס כל כך הרבה מקום וגם מאוד תקוע בשדה ראיה.

 

אבק הוא יתפוס בכל מקרה, פשוט תעבוא עליו עם לחץ אוויר פעם בחצי שנה - שנה, לפי כמות האבק.

ככה יהיה לך מקום גם לרמקולים.

 

חגבי המלצה ספציפית, לא יודע לומר, קניתי את ה X230 שלי לפני יותר מעשר שנים ומאז לא הרגשתי צורך לשדרג.

את האזנות הרציניות למוזיקה \ משחקי FPS אני עושה עם אוזניות.

They are trying to ban me...

פורסם

אפשר לשאול מה המטרה של זה?
אני אוהב לראות סרטים עם סאונד טוב
גם משחקי מחשב

אם אתה לא עושה את שני הדברים האלה אין טעם להשקיע ברמקולים

סתם בשביל סרטונים ביוטיוב והודעות קוליות לא צריך. להשקיע בסאונד

 

אצלי במקרה המחשב הוא חלק מאולפן אז יש מוניטורים איכותיים וחדר מטופל אקוסטית. נראה לי מוזר פתאום לשבת בחדר אחר

אבל גם ב 400 שקל אתה יכול לקנות אחלה סט של מותג גמו JBL הרמן קרדון וכו

 

פורסם

אסף - לא מצאתי את ה Edifier האלו לצערי וממה שאני רואה אמזון עדיין לא שולחים לארץ.

 

HYBRID- במקרה של עכשיו השולחן פשוט הורכב אתמול, לפני כן היה שולחן של 1.60/75 כרגע זה 1.20/60, דיי קיצצתי את המקום לאחר שלקח לי נתח גדול לכן החלפתי אותו.

למה המארז על השולחן? לא יודע הורגלתי מאז ומתמיד..

ננסה להוריד לרצפה ואולי ככה יהיה עדיפות לרמקולים טובים יותר. מזל שאין ילדים בבית שיכולים לבעוט בזה בטעות

אסף - לא מצאתי את ה Edifier האלו לצערי וממה שאני רואה אמזון עדיין לא שולחים לארץ.

 

המשלח - המחשב עצמו לסרטים / משחקים כבדים / לימודים ועבודה מדי פעם.

בעקרון הרמקולים הם לאיזור קטן של 3*3 מטר ולרוב יעבדו רק כשאני מולם.

 

 

יצא לי לשמוע אצל חבר את MicroLab FC330 שהפתיעו אותי למדי אגב.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...