Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

חוץ מטיימינג שאם מוותרים על המורשה עולה סכום סביר,מה עוד עלה לך הרבה?

אמנם מכרנו את שלנו כשהיא הייתה בת 8 עם 200,000 ק"מ,אבל חוץ ממנוע חלון נהג לא היו תקלות בכלל.

 

לפני שחשבת על הדודג' עלתה אינפינטי על הפרק,לאן היא נעלמה מהתחשיב?

 

לא עשיתי טיימינג לDS - זה משהו שאני מכין את עצמי לכך שיתכן ואצטרך לעשות במוקדם או במאוחר. 

 

למעט הקניה השקעתי 2800 שקלים ביישור קו שביחס למה שנעשה באותו זה היה ממש מחיר טוב. 

ועוד כ2400 נוספים על רביעיית צמיגים חדשה. 

והשבוע שילמתי עוד כ135+40 שקלים על פילטר מזגן מקורי של PSA + ברכת גומל + חתכים בידיים + גב תפוס 

 

הרגע הזה ששמתי אלכוג'ל... 

 

לגבי האינפיניטי - יצא לי לנהוג על אחת 8 שעות בארה"ב ויצא לי לעשות סיבוב רציני ביותר על הCTS המשופרת דור שני שהיתה בבעלותו של בן דוד של אשתי - ותשמע, המהירות ברכבים האלה זה לא היה מה שדיבר אליי - הכוח בהם לא מורגש ממש לפני שאתה הרבה מעבר לנקודה שבה הרישיון שלך יכול להשלל. דווקא מהדברים שדיברו אלי ברכבים האלה - לDS יש את זה ב"יותר". 

 

המטרה היתה או לסחוב עוד כמעט שנה ואז לעבור לוולבו עם מנוע T5 

 

או שבמקרה ראיתי DS ונגנב לי המוח. 

 

לפני כשעה, Ahbarony כתב:

כבר יומיים אני קורא את השרשור ומחייך. עולה בי זיכרון של המפגש שלי עם DS 3 שלי. באותו הרגע אמרתי לעצמי: לא מעניין אותי איך הדבר הזה נוסע, לא מעניין אותי כמה תקלות יהיו לי. אני רוצה את הבן זונה אצלי בחניון! גם אם הוא יהיה פסל סביבתי, אני רוצה אותו.

 

איזו תגובה יפה רוני! תודה! 

אכן אני יכול להבין את המחשבה על פסל סביבתי - גם רשמתי שברגע שאמרו לי שאני מקבל מחירון על הדודג' מבחינתי אני קונה את הDS גם אם היא לא מניעה. 

 

היתה להם במגרש DS3 שנת 2016 או 17 בצבע סגול מטאלי ובזמנו לא רציתי בה בגלל שהמושבים היו מבד ובאמת שאני לא מבין כל כך למה אבל ממש רציתי סלון עור - וגם זה משהו שבעקרון הוא נגד העקרונות הבסיסיים שלי אבל שמתי לב שהחטאים שלנו הרבה פעמים זורקים את העקרונות האלו לפח - אני כבר לא איש של עקרונות כמו שהייתי פעם ואיכשהוא אני מבין שזה גם קשור ליכולת כלכלית יותר טובה מהזמנים בהם אמרתי שאני לעולם לא אעשה את הדברים האלו - לא אקנה רכב עם מנוע זללן, לא אעז לשבת בסלון עור וכך הלאה - כמה מכל זה עף ישר לפח כשהיכולת לרכוש היתה בנמצא. מדאיג! 

 

היום - אחרי ששמתי כל כך הרבה "וי" על כמה מאותם דברים - הייתי חוטף את הDS3 ההיא במחשבה לאחור בו ברגע, במקום! 

 

לפני 34 דקות, איציק נ. כתב:

עוד לא שמת לב שזה קטן עליו ? :-)

הבן אדם קנה את הניטרו לפני שנה וחצי ב 44K שח.

קיבל עכשיו מחירון 20K ש"ח והיה מאושר עד הגג.

בדרך הוציא אלפי שקלים על תוספות + יישור קו + תקלות קטנות\גדולות  (מנגנוני חלון, קפיצי הגבהה, צמיגים, פן קלאץ', נגד מהירויות, החלפות שמנים וכו' וכו' וכו') ואתה חושב שאם תעוף לו בוכנה או ילך מנוע זה קריטי ?
רק בדצמבר האחרון שם צמיגים ב 2400 שח, טסט 1500, במוסך השאיר עוד 4500 ש"ח וזה לפני שדיברנו על דברים אחרים... הערכתי שנשפכו פה 15-20K ש"ח מעבר ל 44K ש"ח של ההתחלה.
 

 

כשקניתי את הדודג' אל תשכח שזו היתה רכישה סופר אמוציונאלית אבל כשהיא נרכשה אני שקלתי אם להוציא תקציב של 50K או של 100-120K 

 

והסיבה שהחלטתי ללכת על אמריקאית מזדקנת היתה בגלל שהתקציב היה כזה שאפשר לי עוד 50K לתקלות ושיפורים - והייתי ממש לא רחוק משם! 

אבל זה גם היה ניסוי - לראות אם שטח זה בכלל משהו שהוא רלוונטי עבורי - וכן נורא נהניתי מהמעט שכן עשיתי - אבל זה לא רלוונטי עבורי בסופו של דבר.

התקלות התערמו, הדלק לא שפוי 

 

אז הגיע הזמן לעצור את זה - אמנם התכנית היתה בעלות לתקופה של שלוש שנים - אבל הבנתי שזה פשוט מיצה את עצמו כבר כאן ואני מעדיף להשקיע כרגע את היכולת הכלכלית שנשארה לי - במשהו שהוא יותר מתאים ונכון עבורי אבל עדיין - לא רוצה לוותר על חלומות מוטוריים. 

 

לא באתי לעולם הזה בשביל להגיד "אוף, חבל" אני אולי שועל אבל לא חטפני. 

 

ואתה מוזמן לא רק לסיבוב על הרכב - אלא גם לשכב מתחתיו ולעזור לי להבין איך מטפלים בדבר הזה וכל זה אחרי כוס קפה, עוגה או על האש אצלי במרפסת - ברגע שיסירו את ההגבלות האלו פשוט בוא, עם האשה והילדים. 

 

אה ועוד משהו - התכנית שלי נכון לעכשיו היא להחזיק את הDS ל5 שנים ואת הסובארו לפחות לעוד 5 שנים - אבל בוא לא נספר על התכניות שלנו לאתה יודע מי\מה

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

 

לא עשיתי טיימינג לDS - זה משהו שאני מכין את עצמי לכך שיתכן ואצטרך לעשות במוקדם או במאוחר. 

 

 

תמתין עם הטיימיניג!

העליתי בחקתי מסמך מסכם של כל הכשלים של מנועי THP יורו 4/5 (אעלה פוסט בטכני מאוחר יותר). לפי המידע שמופיע שם, היצרן עדכן מספר פעמים את השרשרת, המותחן והמובילים והעדכון האחרון (וכנראה המוצלח) היה בפברואר 2013. מתי יוצרה הקרוקומבוש?

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחתי לבינתיים לגלות מתי עלתה לכביש וזה בינואר 2014 - הייצור הוא איפשהו ב2013 אנסה לבדוק לפי הVIN 

 

מרסי ביאן! 

 

ד'אקור מרד אלור!

 

טוף ברישיון רשום עליה לכביש ינואר 2014 ובאפליקציה שפותחה כאן ע"י חבר פורום רשום שנת ייצור 2014 אבל לפי הVIN רק רשום 2013 אבל לא מוצא תאריך מדויק אבל אני די אופטימי שאם היא עלתה לכביש בינואר 2014 סיכוי מאוד גבוה שיוצרה אחרי פברואר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, menir1 כתב:

 

תמתין עם הטיימיניג!

העליתי בחקתי מסמך מסכם של כל הכשלים של מנועי THP יורו 4/5 (אעלה פוסט בטכני מאוחר יותר). לפי המידע שמופיע שם, היצרן עדכן מספר פעמים את השרשרת, המותחן והמובילים והעדכון האחרון (וכנראה המוצלח) היה בפברואר 2013. מתי יוצרה הקרוקומבוש?

הפוסט על מנוע הפרינס על גרסאותיו ובעיותיו עלה בטכני: 

 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבינתיים יש לי קרוקומבוש בהתנעה קרה 😃

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, lanosforce כתב:

ואתה מוזמן לא רק לסיבוב על הרכב - אלא גם לשכב מתחתיו ולעזור לי להבין איך מטפלים בדבר הזה וכל זה אחרי כוס קפה, עוגה או על האש אצלי במרפסת - ברגע שיסירו את ההגבלות האלו פשוט בוא, עם האשה והילדים. 

ראשית - עניין הפילטר למזגן:

הפילטר שלי דומה\זהה לשלך. אותו הפטנט. לדעתי מדובר במערכת חימום+מיזוג שהיא דיי דומה\זהה לכל המודלים החדשים שמשתמשים באותה הפלטפורמה\שילדה. קיללתי כמוך ויצאתי עם סימנים קשים בידיים.
מזל שצריך להחליך אותו רק פעם בשנה, ובנסועה שלי אולי אפילו פעם בשנתיים.

השם ירחם.
 

בנוגע לטיפולים - האוטו חדש כך שאין ממש עם מה להתעסק. ב"ה אין מה לעשות חוץ מטיפולים שגרתיים (שמן+פילטר, סננים, מצתים וכד'). אף אחד מהם (למעט הפילטר מזגן) עוד לא עשיתי. קניתי את האוטו בדיוק היום לפני 7 חודשים עם 37K ק"מ, היום עם 42K ק"מ.
באופן כללי הטיפול ברכבים חדשים לא תמיד קלים או נוחים כמו במכוניות ישנות: הכל עטוף פלסטיקה מכל הכיוונים, יורו 5/6 מכתיבים שפע של אלקטרוניקה בכל חור - ובשביל להגיע למשהו לפעמים צריך לפרק הרבה. תוסיף לזה את הגימיקים העיצוביים שיש היום במכוניות חדשות (תא נוסעים גדול על חשבון אף קצר) וקיבלת תא מנוע עם גישה של תיבת דואר. מה שכן, תזכור שהפעם הראשונה היא בד"כ הכי קשה - אבל בפעמים הבאות אתה כבר יודע את הדרך וזה משמעותית יותר קל. הפילטר שמן נמצא גם במקום מחורבן להחריד אבל זה עניין של מיומנות נטו, תתעודד.
כשתיגמר סאגת ה COVID19 אנחנו כבר נדבר על מה יהיה בתפריט וניפגש :-D 

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בפילטר שלך: שהנוהל המלא אומר לפרק דלת תא כפפות. אבל כולנו מתעצלים אז דוחפים את הזרוע בתנועת בורג משולש מאחור כדי להגיע לחור של הפילטר הצרפתי ואחר כך שמים יוד.

ועוד הגדילו לעשות ומפאת מקום צריך שני פילטרים.

 

דרך אגב פעם הבאה תזמין פילטר מזגן מהפולני. זה רק 60 זלוטי (₪52) לפילטר מקורי . ניתן להזמין גם תחליפי. עושה משלוחים לארץ. ₪20.

 ₪135 זה פשוט גזל וניצול המצב.

 

 בכלל כל חלק למנוע THP156 שווה לבדוק אצלו. גם חלפים נדירים שאין למצוא בארץ.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה אבל "הפולני" בפורום הזה יש רק אחד!!! וזה אני - טוב אפשר לינק בהודעה פרטית אולי למוכרן שאתה מדבר עליו? 

 

שכנוס - ראיתי איך מחליפים ברכב הזה פילטר שמן אכן לא נעים במיוחד - אבל כאן - זה פחות גרוע ממה שהיה בדודג', הרבה פחות גרוע. 

 

גם פילטר מנוע לא כזה נוראה - נראה לי שהגישה למצבר אבל דורשת פירוק של כיסוי הווישרים וראיתי שבכדי להחליף וישרים צריך להעביר אותם למצב שירות - אללה יוסטור ואחותו בסמי בורקס עם בקבוק של שוקו! (מתגעגע לימים האלה בשדרות ירושלים ביפו) 

 

אבל עשו ברכב עכשיו את כל הטיפולים האלו אז אני כל כך מקווה שאני בשקט לשנה הקרובה - רק פילטר מזגן "שכחו" - עאלק שכחו, פיתחו זיכרון סלקטבי! 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבדת אותי ב-3 סאנרופים. פחד אלוהים. נשבעתי לעצמי שלא אקנה רכב עם סאנרוף שוב לעולם אחרי מרורים שאכלתי מאחד. פה יש 3 ועוד צרפתי ועוד THP לקינוח.

 

נשמע כמו אדם עם 30 מחלות רקע אם נהיה קצת מחוברים למה שקורה היום.

 

 

מה שכן הרכב מרשים/יפה/מפנק אני מקווה שרק תהנה ממנו כולל ברגעים הקשים.

 

מעניין מאוד איזה תוצאה תתקבל לאחר התקנת המערכת, על פניו רכב ם בידוד איכותי. מעניין גם כמה קללות בצרפתית תלמד במהלך ההתקנה.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה רץ להחליף מכלולים ולהפיל בוכטות, שלח הודעה פרטית. גם לי הייתה שריקה בה נעה קרה וכמעט הזמנתי מהפולני את סט הטיימינג. בסוף זה היה קשור לאיזה מכסה שלא סגרו טוב. למעשה ב5 שנים חוץ ממשאבת דלק לחץ גבוה שטחנתי בעצמי עם נסיעה על אדים לא היו לי בעיות מיוחדות טפו, טפו. החלפת שמנים פעם ב7 וחצי אלף וזהו.
מה שכן את הניקוי פיח הו אתי מהחברה באחריות ב42 אלף קילומטר. אולי אעשה עוד אחד בסביבות 120. היום אני על 91.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרב שריקה בהנעה מצביעה על צורך להחליף מכסה שסתומים. עוד אחת מהבעיות הידועות של המנוע הזה.

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...