Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

הבנקים הישראליים (וגם הרשויות) מיישרים קו עם הסטנדרד הזה, גם אם זה גורם לך לחוש שישראל מפגרת. לא, אלה לא הבנקים, זו המלחמה בהלבנת הון.

~

גם לפעול ע"פ נהלים אפשר באופן שונה ובמידה שונה של מקצוענות. לא חייבים למרר את חיי הלקוח רק בגלל שנוסף איזה וי שצריך לסמן בתהליך שבעיקרו פשוט למדי. אני מחזיק מספר חשבונות במספר מדינות בהן התגוררתי לאורך השנים, מעביר כסף בין חברים, קליינטים וקולגות, ואיכשהו רק בישראל אני נתקל בבעיות מטומטמות כאלה, המוחמרות ע"י פקידים שלא מחפשים לפתור אותן.

פורסם

מעצבן, אבל אף בנק בישראל לא יקח סיכון להיות מעורב בעוד פרשת הלבנת הון אחרי שהם בקושי יצאו מפרשת הלבנת הון בארה"ב.   

 

בסופו של דבר העולם הופך להיות יותר ויותר  גלובלי, חוקי הלבנת הון מחמירים בכל המדינות המתקדמות וזה מה יש. 

 

 

פורסם

ניתן לפתוח חשבון ב transferwise

להעביר לחשבון שקלים, להמיר ליורו, דולר בשערי המרה מצויינים ומשם הדרך פתוחה להעבר  בעלות מינימלית לרוב העולם.

אגב אחזקת חשבון אינה מחויבת בדמי שימוש קבועים. יכול גם לסייע בה'פ.

×
×
  • תוכן חדש...