Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הרכבים של MG כל כך זולים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רציתי לשאול איך זה הגיוני שרכב MG שנת 2015-2016 עולה 30,000 שקל?

מאזדה 3 בגרסה הכי בסיסית עולה כפול. אפילו יותר מכפול.

 

יש סיבה מסוימת לזה?

פורסם

רכבים שמלכתחילה נמכרו בזול (MG3 סביב 50-60 כחדשה), ביקוש נמוך, היצע של כמה חתיכות שהיו ליבואן, מותג שניסו ומנסים להכניס חזרה לשוק, כל זה מביא מחיר נמוך יחסית שמושך קונים פה ושם.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני יודע מה זה היצע וביקוש.

השאלה למה אין ביקוש? יש משהו ברכבים האלה שהופך אותם לפחות טובים מאשר רכבים אחרים?

פורסם
אני יודע מה זה היצע וביקוש.

השאלה למה אין ביקוש? יש משהו ברכבים האלה שהופך אותם לפחות טובים מאשר רכבים אחרים?

 

תראה אני גם הייתי בהתלבטות עכשיו ומצד אחד זה מאוד מפתה. בתקציב ממש נמוך, למשל 25K אתה יכול למצוא MG G3 ידנית שנת 2017 שלצורך ההשוואה פיג'ו 208 ידנית 2014 במצב טוב, או רנו קליאו ידנית נמכרות במחיר הזה (מדבר על רכב שמור יד ראשונה ק"מ נמוך מ 50K מטופל בחברה).

 

אז כן, זה מפתה. אממה, יש פחד מזה שמוסכים לא יודעים לטפל בהן, וגם זמינות של חלקי חילוף. כמעט סגרתי על MG כזו 2017 ידנית עם 31 אלף ק"מ ב 28K. אבל אז דיברתי עם איזה אחד שהייתה לו MG כזו והוא סיפר לי שהחליפו מנוע באחריות כי התפוצץ לו הרדיאטור, ולקח כמה חודשים עד שהביאו מנוע כזה מחו"ל...אז האמת פחדתי ולכן ויתרתי על ה MG.

פורסם
תראה אני גם הייתי בהתלבטות עכשיו ומצד אחד זה מאוד מפתה. בתקציב ממש נמוך, למשל 25K אתה יכול למצוא MG G3 ידנית שנת 2017 שלצורך ההשוואה פיג'ו 208 ידנית 2014 במצב טוב, או רנו קליאו ידנית נמכרות במחיר הזה (מדבר על רכב שמור יד ראשונה ק"מ נמוך מ 50K מטופל בחברה).

 

אז כן, זה מפתה. אממה, יש פחד מזה שמוסכים לא יודעים לטפל בהן, וגם זמינות של חלקי חילוף. כמעט סגרתי על MG כזו 2017 ידנית עם 31 אלף ק"מ ב 28K. אבל אז דיברתי עם איזה אחד שהייתה לו MG כזו והוא סיפר לי שהחליפו מנוע באחריות כי התפוצץ לו הרדיאטור, ולקח כמה חודשים עד שהביאו מנוע כזה מחו"ל...אז האמת פחדתי ולכן ויתרתי על ה MG.

 

בשביל לטפל ב MG צריך התמחות מיוחדת?

ואם האוטו לא היה באחריות אז היה מחליף מנוע מהכיס שלו בגלל בעיה ברדיאטור?

פורסם

בטח התכוונת שמבקשים 30.

 

3 משקף ירידה של 40% ל 4 שנים. קשה לי להאמין שמישהו יקנה אותם במחיר הזה או אפילו ב 25.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כאן יש את תרבות העדר. לא משנה הרכב משנה המותג פעם היו סובארו ומאזדה היום קיה טויוטה ויונדאי. במה פיקנטו טובה שהיא עולה 820000 ש"ח רכב לא נוח עצל ולא חסכוני. אם הישראלים מחפשים אמינות מוחלטת שיבקשו מסובארו לחדש את ייצור הליאונה.

  • אחראי פורום
פורסם

זה מותג לא מוכר ובנוסף סיני. שום הילת אמינות או סחירות לא יכולה לצאת מכאן גם אם האוטו בסדר.

אבל מה, זה תהליך. מישהו זוכר את החשש והלעג בשנות ה-90 כשקיה ויונדאי עשו עליה? אותו דבר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אחרונות ה-MG3 נמכרו כחדשות במסגרת מבצע "חבר" במרץ 2018 ב-46900 ש"ח עם אחריות ל-5 שנים. לאור זה המחיר בשוק המשומשות בהחלט סביר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה מותג לא מוכר ובנוסף סיני. שום הילת אמינות או סחירות לא יכולה לצאת מכאן גם אם האוטו בסדר.

אבל מה, זה תהליך. מישהו זוכר את החשש והלעג בשנות ה-90 כשקיה ויונדאי עשו עליה? אותו דבר.

 

או דייהו עליה השלום, או הסיבוב השני של דאצ'יה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

השוואה נכונה תהיה לסופר מיני ידנית דוגמת אופל קורסה או פיג'ו 208 שכחדשות עלו אלפי שקלים בודדים יותר מה-MG3 כ-10-15% הפרש.

 

ועכשיו ההפרש גדל ל-30-40% ויותר (כמשומש)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
או דייהו עליה השלום, או הסיבוב השני של דאצ'יה

 

אני חושב שהסיבוב השני של דאצ׳יה היא אחת ההוכחות לזה שאפשר לשקם מותג שנפגע בארץ.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...