Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי טיפול שערוריתיים במוסכי רנו


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

המחיר הכי זול שקיבלתי במורשה עד כה הוא 1284 ש״ח! הטיפול הראשון היה זהה רק ללא פלאגים ועלה לי הכי זול 870 ש״ח.

 

זה פשוט הזוי בעיני, יש לי חבר עם מאזדה 3 מ 2018 שעולה כמעט פי 2 כחדשה והוא משלם הרבה פחות ברמה של 40% פחות.

 

בלי פירוט והשוואה אחד מול השני, אתה יודע למה זה שווה.

 

קרסו לא מל"ו צדיקים, אבל הם לא חריגים במיוחד בעלויות טיפולים, 100-200 ש"ח לפה או לשם בשנה זה מה שנקרא קקי של ג'וקים ביחס לשאר העלויות. תבדוק בכמה מתמחרים יבואנים אחרים החלפה של כל מיני סמיצ'יקים שעולים שקל וחצי, אולי תקבל קצת יותר פרספקטיבה.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אל תקנה חלפים לבד ותלך למוסך מורשה. זה לא ייתן כלום.

או שתטפל עם חלקים מקוריים במוסך כללי או שתטפל במוסך מורשה.

ההפרש ייצא זניח ואם תהיה תקלה לא תצטרך להוכיח שאין לך אחות.

 

טיפול 1 לקליאו 1.2 עלה כ-1000 ש"ח - כלל פילטר מזגן גם.

רפידות קדמיות עוד 700 ש"ח.

 

אכן לא זול.

כל עוד באחריות הייתי נשאר שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפידות וצלחות אין שום היגיון להחליף במורשה. במחיר של רפידות בלבד אתה מחליף במוסך כללי רפידות פלוס צלחות של יצרן נחשב מאוד ונשאר עם עודף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב עוד קטע מוזר, מצאתי מוסך מורשה שמבקש 200 ש"ח פחות מהמוסך הזול ביותר שמצאתי אבל הביקורות גוגל שלו לא מזהירות ומוסך מורשה רנו אחר שדיברתי איתו אמר שמבחינתו זה לא מוסך לגיטימי והוא ישווה מחיר עם כל הצעה אחרת שאקבל חוץ מהמוסך הזה והוא לא רוצה להוסיף מעבר לזה.

 

מצד שני זה כולה טיפול, במה המוסך הזה כבר יכול לפשל שם שאני צריך לחשוש?

 

סיפור שקרה לפני מספר שנים.

היה מוסך מורשה שלא נזכיר את שמו, של יבואן שלא נזכיר את שמו.

יום אחד הגיע לשם עובד של אותו היבואן לטיפול ברכבו הפרטי, כשקיבל את החשבונית שם לב שמחיר של חלק מקורי כלשהו היה ממש זול, כמה זול? פחות ממה שחלק מקורי עולה ליבואן (במקרה אותו העובד, נמצא באגף החלפים)

לאחר השלמת הטיפול הרכב נכנס למוסך יבואן, החלק פורק והתגלה כסיני שהוצג ללקוח בתור מקורי.

משם כמובן שהיבואן שלח עוד מספר לקוחות סמויים למוסך על מנת לבנות את ה"קייס" שלו והסיפור התגלגל לבית משפט.

היום המוסך כבר אינו מורשה יבואן.

 

ייתכן וגם בסיפור שלך מדובר במשהו דומה והעניין עדיין נמצא בתהליכים פנימיים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קיבלתי הצעת מחיר על טיפול זהה של פותש ובלי פלאגים...תחזיקו חזק....1600 ש"ח מג.ג.ג של צ'מפיון

מהר ברחתי והלכתי לרון - 800 שקל.

עריכה אחרונה על ידי shachar187
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מורשה זה משחק מילים.

כל מוסך מורשה משרד התחבורה הוא משרד מורשה והחברה תהיה חייבת לכבד את האחריות כל עוד הטיפולים התבצעו בזמן.

 

לא רואה סיבה לשלם על שלט גדול של רנו עוד מאוד שקלים בעיקר שמדובר בטיפול דיי פשוט.

 

סיבה אחת בלבד (מלבד יתרון במכירה) : אחריות של רצון טוב. צריך לזכור שזו צרפתיה. במידה ומשהו ישתבש קצת אחרי תקופת האחריות ,למשל חלק במחיר אסטרונומי יתקלקל בנסיבות לא סבירות (לדוגמא : גיר הלך ברכב בן 5.5 עם 20 אלף ק"מ על השעון בלבד)- הסיכוי להשתתפות / כיסוי מלא הופך להיות אפס אם לא טיפלת ברכב כל חייו בחברה. והם לא חייבים לך כלום. אז בשביל זה הייתי משלם עוד כמה מאות שקלים בשנה .

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טיעון מצחיק. לא חסרים פה סיפורים על מחשב הגיר הידוע לשמצה של רנו . אז זה הולך ככה : האוטו מחוץ לאחריות אז שלם ₪6000 וקבל מחשב גיר חדש מהניילון (₪2000 אחרי צעקות ואיומים)

לחלופין, בקניית הרכב קנה אחריות ל 60 חודשים במחיר צנוע של ₪100 לחודש בכפוף לטיפול ברשת. מה עדיף ?

רמז: תביעה ייצוגית .

 

מלכודת הדבש של רצון טוב סוחטת את הישראלי עד דק... גאונים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבה אחת בלבד (מלבד יתרון במכירה) : אחריות של רצון טוב. צריך לזכור שזו צרפתיה. במידה ומשהו ישתבש קצת אחרי תקופת האחריות ,למשל חלק במחיר אסטרונומי יתקלקל בנסיבות לא סבירות (לדוגמא : גיר הלך ברכב בן 5.5 עם 20 אלף ק"מ על השעון בלבד)- הסיכוי להשתתפות / כיסוי מלא הופך להיות אפס אם לא טיפלת ברכב כל חייו בחברה. והם לא חייבים לך כלום. אז בשביל זה הייתי משלם עוד כמה מאות שקלים בשנה .

 

כבר פעמיים בנושא הזה אתה מדגיש שזו צרפתייה, לא הבנתי, בוולוו ובפולקסווגן אין את אותם החששות שאתה מתאר? לא יכולים להשתבש שם דברים בסוף תקופת האחריות?

 

תודה לכל שאר המגיבים, אני אולי אנסה להעלות לפה מאוחר יותר את הטיפול במאזדה להשוואה.

 

וכן אני אלך כנראה לטפל לפי הספר במוסך מורשה יבואן בשביל שלא יעשו לי בעיות, וגם לא אלך למוסך מורשה היבואן הזול ביותר מחשש לסיפורי אימה כמו שתוארו פה, בקיצור, אני צרכן ישראלי מאולף ושבוי בדיוק כמו שהיבואן אוהב.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שנה חלפה וטיפול שני בפתח, עושה בירור לגבי מה הוא כולל, נשמע שהוא בגדר טיפול קטן +, זאת אומרת מדובר בטיפול קטן רק שיש צורך גם להחליף פלאגים בנוסף לטיפול הרגיל הבסיסי. הרכב הוא רנו קליאו 0.9 ידנית דור 4 שכחדש עלה בסכ״ה 70K.

מה הקשר בין מחיר הרכב לטיפול ?

מחיר הטיפול נקבע בהתאם לשעתון היצרן (קרי: זמן הפירוק וההרכבה לחלק, שמשתנה בין מנוע למנוע ובין דגם לדגם של מכונית) ולעלות החלפים.

 

המפרט הוא: החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר מזגן, פילטר אוויר, פלאגים. זהו, בלי תוסף דלק ובלי שטויות.

 

המחיר הכי זול שקיבלתי במורשה עד כה הוא 1284 ש״ח! הטיפול הראשון היה זהה רק ללא פלאגים ועלה לי הכי זול 870 ש״ח.

טיפול שכולל פלאגים ופילטר אויר זה כבר טיפול גדול או לפחות "בינוני".

לא מבין מה אתה רוצה, 1284 שח זה פחות או יותר המחיר של טיפול כזה במוסך, על מה אתה מלין ?

 

זה פשוט הזוי בעיני, יש לי חבר עם מאזדה 3 מ 2018 שעולה כמעט פי 2 כחדשה והוא משלם הרבה פחות ברמה של 40% פחות.

שוב, לא מבין מה הקשר בין מחיר הרכב לעלות הטיפול.

לכל יצרן יש את עלות החלפים שלו, שעתון עבודה וכמובן תקן השמן המומלץ לשימוש במנוע.

 

התדמית הצרפתית היא גם ככה לא במיטבה, במקום באמת לרכך את המצב, לפתות עם אחזקה זולה, עם שירות ברמה גבוהה, לקיחת אחריות (פה מדבר ספציפית על לובינסקי עם הרצועות אבל גם קרסו בעצם מוציאים את המיץ עד שעוזרים לכל נפגעי הגיר הרובוטי שלהם) והם רק מקשים יותר ויותר לקנות ולהצדיק רכבים מהתוצרת הזאת בארץ. מתסכל ברמות.

אתה רוצה אוטו טוב (קטן, זריז, מנוע טורבו, חסכוני וכד') במחיר זול, עם אחזקה הכי זולה ושירות ברמה הכי גבוהה וגם לקיחת אחריות חופשי-על-הבר ?

תגיד אתה אמיתי ?

 

הרכב שלי סיים אחריות לפני יום-יומיים ובחודש שעבר (דצמבר 2019) נכנסתי לטיפול פיצפון, לא קטן, פיצפון של החלפת שמן+מסנן שמן מנוע ויצאתי בחשבון של 584 ש"ח וזה אחרי 20% הנחה ! אתה קולט ?

237 ש"ח שמן מנוע, 84 שח פילטר שמן מנוע, 4 שח פקק לבורג ריקון, 300 שח שעת עבודה במוסך... (שזה מסתכם ב 625+מעמ = 731 ש"ח -> אחרי 20% הנחה -> 584 ש"ח)

על הטיפול ה"רגיל" שהיה צריך לכלול סנן אויר למזגן (שעלותו 176+מעמ, אבל רכשתי בחו"ל חלק מקורי בשליש מחיר והרכבתי לבד), הצעת המחיר הראשונית (לפני הנחה) היתה 832+מעמ (973 ש"ח כולל מעמ) רק על פילטר למזגן ושמן+פילטר שמן.

 

ההצעת מחיר שקיבלת הכוללת גם פלאגים, וסנן אויר למנוע וגם סנן אויר למזגן ב 1284 שח כולל מעמ זה מחיר טוב מאוד, רק צריך לדעת איך להסתכל על זה.

 

אצלי אם תיקח את ההצעת מחיר הראשונית עם הסנן אויר למזגן (973ש"ח כולל מעמ) תוסיף סנן אויר למנוע (בטח באיזור ה 100-200 שח) ופלאגים (שעולים בארץ באיזור ה 300 שח כי אלו מצתי אירידיום [והמחיר עוד ירד, זה היה עולה כפול...]), תוסיף עבודה ומעמ ואתה מגרד בקלות 1800 שח בטיפול כזה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק , מה שמצחיק, אצל הפולני פילטר שמן צרפתי , 1109AL כ ₪20 ( מקורי וכולל מע''מ פולני 23%). בארץ: ₪80 לפני מעמ. זה הגורם למחיר הטיפול בארץ. לא העבודה .

 

 

אבל זה דיון אחר ונפוץ פה בפורום.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא הרגשתי צורך להוציא 200 שקל על חתיכת נייר שמסננת את האוויר לתוך הקבינה.

גם פילטר ב30 שקל יעשה את העבודה וההחלפה שלו פשוטה מאוד ברוב הרכבים.

 

לגבי מכירה,אני לא חושב שזה קריטי,כל עוד יש תיעוד טיפולים לרוב האנשים זה יספיק.

תמיד יש טרחנים,אבל איתם גם לא תרצה להתעסק ולדעתי הם לא שווים את הבערך 1000 שקל בשנה שתשאיר במורשה יבואן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי פעם את מחיר פילטר המזגןלמכוניות שלי - המחיר במוסך היבואן זהה למחיר שמצאתי במרשתת.

 

לגבי אותם 1000 ש"ח - העלית שאלה מעניינת. כיוון שדחיה של חודש במכירת רכב בשוק הקשה של ימינו, שנובעת מחוסר תעוד טיפולים במוסך יבואן, תעלה לך יותר מ-1000 ש"ח (ירידת ערך חודשית + רישוי וביטוח לחודש). נקודת האיזון לא לגמרי ברורה ולמעשה לא ניתנת לחיזוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעיתי. בדקתי קבלות שוב. פילטר שמן צרפתי אצל לובינסקי: ₪80.58 לפני מעמ. אצל הפולני : ₪20 אחרי מע''מ . תוסיף ₪20 שילוח דואר אויר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...