Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אדום - רק לנשים או גם לגברים?  

119 הצבעות

  1. 1. אדום - רק לנשים או גם לגברים?

    • לנשים בלבד.
    • לגברים ונשים ללא הבדל.
    • אפשר לגברים אבל עדיף להימנע אם ניתן
    • אפשר לגברים אבל רק במכוניות ספורט


פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור שנפתח כאן בנושא הספארק אדומה, התפתח דיון מלא אמוציות בקרב חלק ממנהלי הפורום בנושא.

למען האמת - אף אחד לא טען שהצבע האדום מיועד לבחורות בלבד.

באופן אישי אני מאוד אוהב מכוניות אדומות, וגם רכשתי כזו בשנת 95' - פיג'ו 306 1.8 ידנית.

כאשר רכשתי את הריו, רציתי אותה באדום, אבל אישתי שמה ווטו "צבע של בנות", וכך נרכשה לצערי ריו כחולה.

כאשר באתי לרכוש את הקקטוס, שוב רציתי קקטוס אדום, ושוב הגיע ברקס מהאישה. "צבע של בנות". וכך הוזמנה קקטוס לבנה. למען האמת, האדום של הקקטוס לא לטעמי, כך שלא היה ויכוח.

גם אין עוררין שאף אחד לא יפקפק בגבריותכם אם תסעו בפרארי אדומה.

הבוקר, עשיתי ניסוי קצר, ספרתי מכוניות אדומות, רק כאלה שיכולתי בוודאות לזהות את מין הנהג/ת.

לא נספרו משאיות קוקה קולה, ברלינגו של דואר ישראל, ונהגי הקטר ברכבת ישראל.

27 מכוניות אדומות, 9 מתוכן נהוגות על ידי גברים.

רק האחרונה, בחניה של העבודה, היתה ספארק אדומה, נהוגה על ידי בחורה. חייב לומר שהרכב שאינו מצטיין ביופי מהמם נראה ממש טוב בצבע האדום.

 

מה דעתכם?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא רואה בזה בעיה.

עד לא מזמן נהגתי ברכב שבארץ משום מה מאוד מזוהה עם המין הנשי (פיאט 500).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

צבע אדום פונה יותר לקהל נשי, אבל לא רק.

ישנם רכבים באדום מיטלי שנראים ממש טוב ונרכשים גם על ידי גברים.

מאזדה 3, מיצו אקליפס, פיג'ו 3008 הם רק חלק.

אישית, נמנעתי עד היום למרות שהאישה ממש רוצה רכב אדום.

בהחלפה הקרובה היא תצטרך להתמודד גם עם בננו הבכור, שאמור להוציא רשיון בשנה הקרובה, ולא מוכן לנהוג ברכב אדום!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הקורבט שלי, הלוטוס סתם חנתה מחוץ לסופר.

 

אני מתכנן על הקורבט החדשה באותו הצבע.

 

אישית אין לי גם בעיה עם צבע ורוד.bde03024b97b6f95b3d9f6c855c0b5a2.jpgfd0a10489290de433f617e3212a12918.jpg

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

היה פעם מחקר שניסה לבחון השפעה של צבע הרכב על המחיר בו נסגרות עסקאות בשוק המשומשות. הרכבים הלבנים הובילו עם המחיר הגבוה ביותר, האדומים סגרו את הרשימה עם המחיר הנמוך ביותר.

יום טוב גם לך

פורסם

השאלה לאיזה גוון של אדום אתה מתכוון.

גברים יכולים להבחין בהרבה פחות גווני אדום מאשר נשים.

 

אבולוציונית- נשים היו צריכות ללקט. הן היו צריכות להבדיל בין גווני האדום ברמה שפיתחה אצלן יכולות כאלו.

 

לא קשור כ"כ לדיון אבל היה בא לי.

 

ולעניין- האופנוע ספורט האחרון שהיה ברשותי היה R1 אדום (בורדו). 180 כ"ס על 180 קילו. האם היה ברשותי אופנוע נשי?:shock:

פורסם

הצבע האדום מסמל אהבה, תשוקה, כוח ולהט! בקבלה הוא מסמל גבורה.

תשאלו את החבר'ה מפרארי את הנאצים, את הקומוניסטים, את הצנחנים, את סנטה קלאוס, את קוקה קולה ועוד שבחרו בצבע האדום כצבע שלהם.

לא מבין איך צבע אדום הפך להיות מזוהה דווקא עם נשים?! מה זה השטויות האלה?!

פורסם

יש רכבים שדי נכנסים למשבצת הזאת בצבעים האלה אני אישית לא אנהג באלטו ורודה אבל זה שריטה שלי לעומת זאת שיעורי נהיגה עשיתי על בלנו אדומה,אני גם ככה חסיד של כחול/תכלת מטאלי של לאון ומאזדה 3 דור שני

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

כאשר רכשתי ב2008 את האיביזה האדומה שלי, חייב להגיד שהייתי צריך כמה זמן כדי לבלוע את הגלולה לגבי הצבע. בגלל ההערות של כל המסביב "רכב אדום זה בנות"

זאת תפיסה ישראלית כזאת כמו פג'ו לא אמינה וטויוטה לא מתקלקלת צבע כסוף קל לנקות ואין שריטות וחיישן במרצדס עולה 7500 ש"ח...

 

לא חסר כאלו

 

מאז עברו הרבה שטפונות בערי ישראל, את הרכב האחרון מהעבודה כשהייתה לי אופציה לקחתי בצבע אדום, זאת הייתה ליסינגומטית אבל נראתה טוב מאוד באדום

 

בחרתי בסקר גם וגם

Confidence In Motion

פורסם

רכב חדש לא אקנה אדום לא בגלל שזה נשי אלא בגלל שלא אוהב צבעים בולטים.

 

 

ברכב משומש אתן עדיפות ברורה למצב הרכב, אם יש רכב אדום במצב מצויין אקנה אותו בלי לחשוב פעמיים.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין כזה דבר צבע של בנות. יש צבע שאנשי שיווק החליטו שהוא מדבר יותר לבנות וזה תלוי בתקופה.

היום בנות צובעות את השיער בירוק ושמות שפתון שחור.

יש רכבים שאדום מתאים להם, יש כאלה שפחות. לנשים אין קשר לעניין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש רכבים שהצבע הזה יושב עליהם ממש טוב. פרארי דוגמא טובה מן הסתם אבל לא רק, גם 208GTI לטעמי הכי יפה באדום, זה מרגיש כמו משהו שמתאים לאופי של הרכב הספציפי הזה.

 

מבחינתי זה תלוי בסוף בעיצוב של הרכב, הוא צריך לשדר משהו שמתאים לו הצבע הזה או צבע אחר. יש רכבים שנראים מושלם דווקא בשחור, יש כאלו שלבן מביא להם מראה של רכב ליסינג ורכבים אחרים שלבן זה פצצה עליהם (מיאטה לבנה למשל)

 

בקיצור באופן כוללני ההצהרה שבכותרת שגויה, אדום יכול להראות מעולה ללא תלות במין הנהג.

פורסם

נכון שלכל אחד יש את הצבע שהוא הכי אוהב?

אז אצלי זה ורוד...

אם אדום זה נשי, תדמיין את הפרצוף של המוכרת כששאלתי אם יש את נעלי הבית עם הפרווה הוורודה במידה 43.

ועם כל זה, מאוד בטוח בגבריות שלי ובנטיה המינית הסטרייטית. אפילו שאני נוהג באוטו עם מדבקת הלו קיטי

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני לא מוכן להיות בעלים של רכב אדום מסיבות אידאולוגיות (כדורגל), אני אוהד מכבי, מדובר על צבע מוקצה מבחינתי ומבחינתי אין כל חשיבות אם הוא נחשב נשי או גברי.

זה בדיוק כמו שאין לי אף פריט לבוש אדום בארון כולל הלבשה תחתונה.

הרכב האדום היחידי שאשכרה שילמתי כדי לנהוג בו רבע שעה זה פרארי 458 איטליה במהלך ביקור במראנלו וגם זה כי ה 458 הצהובה של הסוכנות בדיוק יצאה למסלול עם איזה סיני עשיר שהקדים אותי.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

23e2c4893bac2638338202008151bc1c.jpg

 

אני אשלח קקי בשקית הביתה למי שיגיד שזה לא ראוי לגברים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...