Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייב לציין אישית שהרבה יותר נוח לי עם קסדה מאשר עם כובע. חם יותר, נעים יותר במהירות. בגלל שאני משקפופר, אז גוגלס מתלבשים הרבה פחות נוח לי, כי כל פעם המשקפים נתקעים בפנים וצריך לדוג אותם וכ״ו. סתם מעצבן.

 

קניתי קסדה עם וויזור, וזה פשוט תענוג. בתנועה קלה יורד הוויזור ואפשר לגלוש. סיימת לגלוש ובהרמה אחת המשקף למעלה, והמשקפיים במקום על האף. תענוג. ומצטיר שאת הקסדה הראשונה שלי לא קניתי עם זה. למי שיש משקפיים, ממליץ מאוד על קסדה עם וויזור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טעות. 3% מכלל הפגיעות הן פגיעות ראש רציניות- בהינתן ו- 84% (על פי המחקר) מהגולשים חובשים קסדה. אם אתה לא חובש קסדה, ה- 3% לא רלוונטי לגביך.

 

 

מי אמר שאני לא ממליץ עליהם? הדיון הנוכחי מתמקד בקסדות. חוץ מזה שקסדה, כמו חגורת בטיחות, היא אמצעי בטיחות שיש לגביו קונצנזוס ויש אתרים שמחייבים חבישת קסדה.

 

 

בבנסקו הוא בהחלט יגיע לכחולים.

 

 

הרוב המוחלט של אוכלוסיית הגולשים דה פקטו לא מסכימה איתך, ויש אתרים שמחייבים קסדות מתחת לגיל 18. אולי יותר סביר להניח שיש לך דיסוננס קוגנטיבי?

 

 

אז אתה גולש רק מסלולים כחולים באיזי? ואיך החלטת שפות"ש הוא כמוך?

 

 

הסטטיסטיקה היא פר שנה, לא פר מקלחת/יום גלישה.

 

הסיכון בגלישה או במקלחת הוא לא תלוי זמן (תקופה) הוא תלוי פעילות.

אתה מתקלח מעל 300 פעמים בשנה. נוסע ברכב גם.

 

לכן השאלה היא, האם אתה קונה קסדה בשביל ארבעה ימי פעילות, לצמצם סיכון שסטטיסטית הסיכוי שהוא יתממש הוא באלפיות האחוז

 

מה רב 'אוכלוסית הגולשים' (גולשים זה 'אוכלוסיה?!) מאמינה או לא מאמינה בו, לא מעניין. יש חוק בישראל שאסור לדבר בסלולרי בתחנת דלק, שמבוסס על סיכון לא קיים.

אז?!

 

בהולנד, מדינה מס' 1 לתחבורה על אופניים, לא חובשים קסדות להתניידות יומיומית

אז?!

 

עניין הקסדה בסקי זו הנפצה לא רציונלית שיצאה מפרופורציה, פשוט כי אנשים ישימו קסדה אבל לך תמכור להם מגיני ברכיים.

 

עכשיו, רב האנשים, נוח להם עם קסדה. על הכיפאק לא מזיק, רק יועיל.

אבל לקנות קסדה ייעודית בשביל ארבעה ימים במסלול של מתחילים?

לא נחוץ.

 

לגבי מסלולים כחולים או לא, יש לך טעות בקונספציה. מסלול שחור הוא פשוט יותר תלול. אם הטכניקה שלך סבירה והכושר שלך מספק, הוא לא יותר מסוכן ממסלול כחול, פשןט צוברים בו מהירות יותר מהר.

במסלול שחור פשוט תפנה יותר ו/או תאט יותר בכל פנייה. כן, זה דורש יותר מאמץ.

 

אז אני גולש באיזי, בכל מקום, בלי קשר לאיזו מהירות אפשר לפתח, ולא דוחף מעבר למגבלות שלי.

 

ולכל גולש שאוהב לקחת סיכונים, אז כן, קסדה ןמגן גב וציוד ברמה הכי גבוהה ובטח לא במדינה מתפתחת, עם שירותי רפואה ברמה לא ברורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעיני מסלולים שחורים עדיפים על כחולים, גם לאנשים שהם לא מאוד מתקדמים. מסלולים כחולים ואדומים נהרסים לקראת סוף היום. מסלולים שחורים הרבה פחות - פשוט בגלל שיש עליהם הרבה פחות תנועה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מצב המסלולים בסוף יום תלוי בכמות השלג, תחזוקה, טמפ' וכו'.

 

גם שחורים יש סתם תלולים ויש כאלו שהמפלסות לא עולות עליהן או כאלו שיוצרים עליהם 'מוגולים' בכוונה.

 

כוונתי היתה שכל זמן שאתה בתחום מוסדר, לא הטופוגרפיה יוצרת את הסיכון (כל זמן שיש לך טכניקה סבירה). במקסימום היא יוצרת קושי.

 

והסטטיסטיקה מראה את זה, רב התאונות הקטלניות הן במסלולים בקושי בינוני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הסיכון בגלישה או במקלחת הוא לא תלוי זמן (תקופה) הוא תלוי פעילות.

אתה מתקלח מעל 300 פעמים בשנה. נוסע ברכב גם.

כדי לעשות השוואה צריך מכנה משותף, במקרה הזה מצאנו מה הסטטיסטיקה השנתית של כל פעולה כדי שיהיה ניתן להשוות את שיעור התאונות/סיכוי לתאונה.

 

לכן השאלה היא, האם אתה קונה קסדה בשביל ארבעה ימי פעילות, לצמצם סיכון שסטטיסטית הסיכוי שהוא יתממש הוא באלפיות האחוז

אבל הוא לא אלפיות האחוז. הסיכוי להיפצע בחופשה של 6 ימי גלישה שעושים פעם בשנה הוא בין 1.2% ל- 2.4%. מה הסיכוי הספציפי לקבל מכה בראש? לא ברור, כי הסטטיסטיקה הקיימת היא בהינתן ו- 84% מהגולשים עם קסדות.

 

עניין הקסדה בסקי זו הנפצה לא רציונלית שיצאה מפרופורציה

הצהרה שלא מגובה בכלום.

 

לגבי מסלולים כחולים או לא, יש לך טעות בקונספציה. מסלול שחור הוא פשוט יותר תלול. אם הטכניקה שלך סבירה והכושר שלך מספק, הוא לא יותר מסוכן ממסלול כחול, פשןט צוברים בו מהירות יותר מהר.

במסלול שחור פשוט תפנה יותר ו/או תאט יותר בכל פנייה. כן, זה דורש יותר מאמץ.

תסכים איתי שבמציאות גם הסיכוי ליפול וגם חומרת הנפילה יגדלו ככל שהמסלול תלול יותר (מספיק קטע קרחי קטן שלא שמת לב אליו- במסלול כחול תאבד קצת שיווי משקל, בשחור זה יכול להביא לנפילה כואבת).


×
×
  • תוכן חדש...