Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קיבלתי הזמנה לתירונות 02 עתודאים בחודש הבא .יש לי מספר שאלות שאשמח אם טענו עליהם:

 

1)כמה זמן נמשכת התירונות ?

 

2)האם ניתן להגיע לשם ברכב(האם יהיה אפשר להכניס לשם אם הרכב ) ההזמנה היא לבקום בתל השומר ומי שם כנראה מעבירים אותנו למקום אחר אז כנראה שלא יצא להגיע אם הרכב האם אני מבין נכון את המצב

 

3)האם מאוחר יותר לאחר שכבר אני ידע אם מיקום הקבוע של התירונות האם יהיה ניתן להגיע לשם אם הרכב. ולהשאיר אותו בתוך הבסיס.

 

4)הבנתי שה יש תירונות 02 גם בחודש ספטמבר האם ניתן לדחות את טירונות לחודש ספטמבר?

אם כן כיצד? אני מעונייין לטוס לחול לבקר קרובי משפחה לפני השירות הצבאי

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאוד מצטער על מה שאני עומד לכתוב

באמת , באמת מצטער

 

אבל

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , צעירות! :lol:

 

 

 

 

אחמ , כן , סליחה.

 

 

1)חודש (כמו אצל כל הטירונויות הכלל צהליות שבזיקים/ניצנים/מחנה 80 - של בנים)

2)אל תביא רכב , אל תביא רכב , אל תביא רכב , אל תביא רכב (רק בסדיר תתחיל לחשוב בכיוון)

3)לא ממש יהיה מאוחר יותר , כי אתה סוגר שתי שבתות (מתוך 4) :wink:

ובלי קשר , אל תביא רכב! :roll:

4)סביר להניח שאי אפשר לדחות כי הצבא תיכנן שתירשם לקורס בזמן מסוים , אבל מכיוון שזה כלל צהלי , אתה לא יכול להיות בטוח...

תתקשר לתל השומר ותתפלל שלא יענה לך דפ"ר , ושמי שעונה לך יענה לשאלה שלך :wink:

 

 

 

מקווה שעזרתי , פחחחחח

צעירות :-P

וואלק אתתתתה

פורסם

בנימה קצת יותר רצינית...

 

1. טירונות 02 נמשכת כחודש. חשוב להדגיש שהטירונות נמשכת בערך חודש, כי יש מקרים בהם "מושכים" עוד שבוע או שבועיים עם הטירונים, מסיבות שונות ומשונות.

 

2. בתל השומר תעבור את שרשרת הגיוס, ומשם תועבר לאחד מבסיסי הטירונות.

לא כדאי להגיע לתל השומר עם הרכב שלך.. לא תוכל להכניס אותו לתל השומר, ולא תוכל להגיע לבסיס הטירונות ברכבך הפרטי. מומלץ כי קרוב משפחה יקפיץ אותך עם הרכב לתל השומר, ויחזיר את עצמו עם הרכב הביתה.

 

3. להכניס את הרכב לבסיס הטירונות לא תוכל.

לא מכיר את רוב בסיסי הטירונות, אבל אני מאמין שברובם תוכל למצוא מקום נחמד לחנות את הרכב בכניסה לבסיס. משם זה כבר יהיה עניין של כמה דקות בודדות של הליכה.

בניגוד לקודמי, אני דווקא כן ממליץ להגיע עם הרכב הפרטי לבסיס הטירונות, במידת האפשר. אחרי שבועיים של קריעת תחת, תרצה להגיע הביתה מהר ככל האפשר. אם יש רכב, ואתה חוסך לעצמך כמה שעות של עמידה באוטובוס צפוף ומסריח - מה טוב.

 

4. יתכן ואפשרי.

האם אתה עושה טירונות וחוזר לדח"ש? אם כן, אז אפשרי לדחות את הטירונות למתישהו בהמשך הדח"ש שלך.. לא מומלץ במיוחד, אבל אפשרי.

האם אתה מממשיך לשרת מיד לאחר הטירונות? כי אם כן, הסיכויים קלושים, אבל עדיין קיימים. בכל מקרה, ממליץ לך לפנות למדור עתודה בתל השומר ולברר את הנושא.

 

וטיפ קטן, שעזר לי מאוד -

אם אתה מתגייס באותו היום עם חברים מהעתודה, שתרצה לעבור איתם את הטירונות, דאגו להיות צמודים אחד לתחת של השני לאורך כל שרשרת הגיוס. רבים הסיכויים שתפלו בסוף באותו האוהל.

 

בהצלחה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אמ יש לי שאלה, מה היה תאריך הגיוס שלך שקיבלת ישר אחרי הצו ראשון? ומתי הודיעו לך שאתה בעתודה?
לפי מה שאני זוכר (זה לא היה מזמן) אתה צריך לשלוח טפסי הרשמה לעתודה בין החודשים אוקטובר עד פברואר של כיתה יב' (אתה נרשם בעצמך, הצבא לא שולח לך זימון או משהו), לאחר מכן יש ועדת מיון שלב א' במרץ, אם אתה עובר אתה ממשיך להיות מועמד עד הועדה הסופית שמתקיימת אחרי קבלת תוצאות הבגרות וסמוך לפתיחת סמסטר חורף...

 

אני זוכר שהשתתפתי בכמה כנסים בית ספריים של עתודה לקראת סוף יא' והיה עוד כנס של עתודה בקיץ שבין יא' ליב', אך אלה רק כנסים שבהם מספרים לך על המסלול, זה לא דבר חובה כדי להירשם לעתודה...

 

לסיכום, מה שאתה צריך לעשות זה לפנות בתחילת יב' לצבא שישלחו לך את החוברת של העתודה עם פירוט המסלולים וטפסי ההרשמה...

פורסם

מהבקו"ם נלקחים היישר לבסיס הטירונות, שבטח יהיה זיקים או ניצנים או משהו בסגנון. קודם כל, אני מציע לך לעשות את הטירונות עכשיו, זאת העונה הכי טובה. בחורף קופאים, בקיץ מתבשלים. עכשיו אביב...

 

אז רכב לבסיס לא תוכל לקחת מהבקו"ם, נשאר רק להביא אותו כשתחזור מהבית שבועיים אחרי - גם על זה אני לא ממליץ. גם כי הם לא רואים את זה בעין יפה, גם כי הרכב יהיה תקוע ליד הבסיס במשך שבועיים ללא תזוזה (תחלום שיתנו לך ללכת לראות מה קורה איתו), וגם כי מי יודע מה ישאר לך מהרכב אחרי שבועיים... פשוט סע באוטובוס כמו כולם, אל תהיה מפונק עד כדי כך. הטירונות הזאת היא בדיחה אחת גדולה ממילא (וגם כיף!)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה המסלול פחות או יותר,גדי את החוברת הם שולחים לבד לא צריך לבקש אותה.(לכל מי שיש לו קב"א מעל 52)

לפותח השרשור,איך אתה עושה טירונות בשלב כל כך מוקדם הסמסטר עדיין לא הסתיים לפי מיטב ידיעתי??

אלא אם כן עשית יג' יד' הם מסיימים בסביבות פסח.

פורסם

אם יש קב"א מעל 52 שולחים אוטומטית לכולם? ומתי זה מגיע? יש לכם מושג מה התאריך הזה אומר?

23/07/06?

אני יודע ש25/07/06 זה קרבי... אבל לא ראיתי אף פעם מישהו ב23,אולי זה תאריך זמני?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לי זה הגיע בספטמבר של יב'...

 

לגבי תאריך הגיוס, הכי טוב שתתקשר ללשכת הגיוס ותשאל אותם...

 

 

זה מזכיר לי את עצמי בתחילת הדרך, גם, מבוהל, לא מבין מה קורה, אבל עכשיו אני כבר עם פוסט דוקטורט בהנדסת חשמל והרבה נסיון...

פורסם
זה המסלול פחות או יותר,גדי את החוברת הם שולחים לבד לא צריך לבקש אותה.(לכל מי שיש לו קב"א מעל 52)

לפותח השרשור,איך אתה עושה טירונות בשלב כל כך מוקדם הסמסטר עדיין לא הסתיים לפי מיטב ידיעתי??

אלא אם כן עשית יג' יד' הם מסיימים בסביבות פסח.

אני נימצא בסיומה של כיתה יג נישאר לי להגיש פרויקט בשפת ס יי וזהו ..

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
גם אתה עתודאי לשעבר או משהו?

 

באיזה תפקיד שירתת בצבא?

 

בערך. התחלתי מסלול של עתודה אקדמית, ואז תפסתי את עצמי בידיים והבנתי שאני לא מעוניין לשרת בצבא 6 שנים, אז השהתי את הלימודים אחרי כשנה וחצי, התגייסתי, הגעתי למשרד הבטחון בתור חייל רגיל, שירתתי 3 שנים ו...זהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...