Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימוש ב Auto hold - סקודה סופרב


ORI24
שימו לב! השרשור הזה בן 1617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאני שם את האפשרות הזו לחוצה אז לעתים שאני שם גז אז האוטו ממש קופץ,זה היה מהיום ששחררתי את האוטו מהחברה.

 

ששאלתי בהתחלה בחברה אמרו ככה זה,היום בטיפול גם אמרו שככה זה אבל ניסו בכל זאת לפתור זאת בעזרת עדכון מחשב אבל גם לא הסתדר.

 

האם זה באמת בכל הסקודות החדשות? כמו כן נאמר לי במוסך שעדיף לנסוע בלי זה למה זה שוחק חזק את הבלמים האחוריים ועדיף לנסוע כאשר מגיעים לרמזור אז ללחוץ רגיל על הבלמים ולהפעיל את הauto start, האם זה באמת עדיף?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך גיר רובוטי . תעזוב את הכפתור הזה לנפשו ותלחץ דוושת ברקס כרגיל. למה אתה צריך auto-stop ?! לזינוק בעליה ? לא ממש.

זה יותר שימושי בגיר ידני .

כן , זה מגיע עכשיו בכל הליין של VW .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך גיר רובוטי . תעזוב את הכפתור הזה לנפשו ותלחץ דוושת ברקס כרגיל. למה אתה צריך auto-stop ?! לזינוק בעליה ? לא ממש.

זה יותר שימושי בגיר ידני .

כן , זה מגיע עכשיו בכל הליין של VW .

 

זה דיי נוח שאתה מגיע לרמזור ארוך ואז עוזב את הרגליים מהבלמים.

 

האם לחיצה על הבלמים אבל שמגיעים לרמזור וauto start מופעל (האוטו נכבה גם) לא שוחקת גם את הבלמים מהר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחיצה על הבלם ברמזור לא גומרת רפידות. אולי הן יתקררו טיפה לאט יותר , גם זה בספק. תזכור שלבלם רגל יש תגבור הידראולי. הלחיצה שלך זה לא כמו בטנק מרכבה סימן 4 , שם דוחפים עם כל הגב , רגלים ישרות וזה בקושי עוצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחיצה על הבלם ברמזור לא גומרת רפידות. אולי הן יתקררו טיפה לאט יותר , גם זה בספק. תזכור שלבלם רגל יש תגבור הידראולי. הלחיצה שלך זה לא כמו בטנק מרכבה סימן 4 , שם דוחפים עם כל הגב , רגלים ישרות וזה בקושי עוצר.

 

סבבה, האם עדיף ברמזור ארוך להפעיל את בלם היד החשמלי (כדי להרפות את הרגליים מהבלמים) ואז שמתחלף הרמזור לנסוע רגיל? הבלם יד החשמלי הרי משתחרר אוטו' ששמים גז. כל זה כמובן שמצב auto hold מנוטרל, תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר "לפתור" את זה כי אין מה לפתור, ככה עובדת המערכת והיא גורמת לקפיצה לא נעימה בכל אוטו שזה קיים בה.

הסיבה היא שאם האוטו הולד והכיבוי מנוע פועלים, המנוע מונע, אתה כבר עם גז לחוץ, הבלמים משתחררים, וכשהבלמים משתחררים סופית כבר מוזרק דלק במידה שגורמת לקפיצה.

כשאתה לא משתמש באוטו הולד, המנוע מונע כשאתה משחרר את הבלם ועד שאתה עובר לגז הוא כבר מונע ואין שום דבר שמחזיק אותו במקום, אז תחילת הנסיעה יותר חלקה.

 

תבחר מה אתה מעדיף, לפנות את הרגל או להתחיל נסיעה בצורה חלקה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר "לפתור" את זה כי אין מה לפתור, ככה עובדת המערכת והיא גורמת לקפיצה לא נעימה בכל אוטו שזה קיים בה.

הסיבה היא שאם האוטו הולד והכיבוי מנוע פועלים, המנוע מונע, אתה כבר עם גז לחוץ, הבלמים משתחררים, וכשהבלמים משתחררים סופית כבר מוזרק דלק במידה שגורמת לקפיצה.

כשאתה לא משתמש באוטו הולד, המנוע מונע כשאתה משחרר את הבלם ועד שאתה עובר לגז הוא כבר מונע ואין שום דבר שמחזיק אותו במקום, אז תחילת הנסיעה יותר חלקה.

 

תבחר מה אתה מעדיף, לפנות את הרגל או להתחיל נסיעה בצורה חלקה.

 

תודה על ההסבר המלומד,אשאל גם אותך,מבחינת שחיקת בלמים,עדיף באמת לנטרל את הauto hold וללחוץ על הבלמים ברמזור או לחילופין להפעיל את הבלם יד החשמלי (בשביל להרפות את הרגל) שהauto hold מנוטרל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום הבדל. כשהרכב בעצירה הבלמים לא נשחקים. השחיקה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה השבריר שניה בתחילת הנסיעה כשהם משתחררים, אבל גם פה לא אמור להיות הבדל בין אוטו הולד לבין בלם יד כי שניהם משתחררים בדיוק באותו צורה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום הבדל. כשהרכב בעצירה הבלמים לא נשחקים. השחיקה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה השבריר שניה בתחילת הנסיעה כשהם משתחררים, אבל גם פה לא אמור להיות הבדל בין אוטו הולד לבין בלם יד כי שניהם משתחררים בדיוק באותו צורה.

 

כי במוסך המורשה אמרו לי היום בטיפול 2 אנשים שהauto hold פשוט גומר מהר את הבלמים האחוריים ועדיף להמנע מזה בכלל ולכן שאלתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מאוד מוזר מה שאמרו לך במוסך; עד כמה שאני יודע auto hold "רוכב" על מערכת הבלמים העיקרית (בדיוק כמו hill hold) ולא על מערכת בלם החניה.

 

בכל אופן, אינטואיטיבית אני מעריך שמערכת בלם החניה החשמלי מתוכננת ל- duty cycle נמוך בהרבה משל מערכת הבלמים העיקרית, ולכן אם תתחיל להשתמש בבלם החניה 20 פעם ביום יש סיכוי שתגרום לבלאי של המערכת ולכשל שלה מוקדם מהצפוי. אז אני אישית הייתי נמנע מזה לפחות עד בירור הנושא (קרא בספר הרכב; יש מצב שיש שם התייחסות בנדון).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב.

 

אני משתמש באופציה זו באתקה כבר למעלה משנה וחושב שזה מאוד נוח.

לפני תחילת נסיעה אני לוחץ על דוושת הגז לחיצה עדינה מאוד שמשחררת את הנעילה אך אינה מזניקה את הרכב

ולאחר מכן מתחיל בנסיעה, ע"י זה אין את הקפיצה הלא נעימה.

 

יום נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מאוד מוזר מה שאמרו לך במוסך; עד כמה שאני יודע auto hold "רוכב" על מערכת הבלמים העיקרית (בדיוק כמו hill hold) ולא על מערכת בלם החניה.

 

בכל אופן, אינטואיטיבית אני מעריך שמערכת בלם החניה החשמלי מתוכננת ל- duty cycle נמוך בהרבה משל מערכת הבלמים העיקרית, ולכן אם תתחיל להשתמש בבלם החניה 20 פעם ביום יש סיכוי שתגרום לבלאי של המערכת ולכשל שלה מוקדם מהצפוי. אז אני אישית הייתי נמנע מזה לפחות עד בירור הנושא (קרא בספר הרכב; יש מצב שיש שם התייחסות בנדון).

 

יצאתי כבר מבולבל, כן במוסך השירות נאמר לי פעמיים שauto hold שוחק במיוחד את הבלמים האחוריים.

 

לגבי הבלם יד חשמלי, במאזדה 6 הקודמת,השתמשתי באופציה הזו המון פעמים כאשר הייתי מגיע לרמזור כדי להרפות את הרגליים ולא חוויתי שום שחיקה,היה לי את האוטו במשך שנתיים והכל היה תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב.

 

אני משתמש באופציה זו באתקה כבר למעלה משנה וחושב שזה מאוד נוח.

לפני תחילת נסיעה אני לוחץ על דוושת הגז לחיצה עדינה מאוד שמשחררת את הנעילה אך אינה מזניקה את הרכב

ולאחר מכן מתחיל בנסיעה, ע"י זה אין את הקפיצה הלא נעימה.

 

יום נעים.

אכן נגיעה קלה לא יוצרת את הקפיצה המעצבנת אבל אחרי שנאמר לי במרכז שירות שעדיף לא להשתמש בזה כי זה יוצר שחיקה מוגברת של הרפידות אז הורדתי את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...