Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

שמתי לב שישנם 2 מצלמות משטרה חדשות בשכונה שלי בכביש ראשי(נווה הדרים בראשון לציון- כביש יגאל אלון שמשיק לשכונה), אחת לכל כיוון, שמתי לב ששמו עוד מצלמות כאלו בנתיב הנסיעה שלי לעבודה מראשון לרחובות.

אלו מצלמות קטנות על עמוד(לא הכתומות המוכרות), יש להם מקור מתח סולארי וצ'קלקה שאמורה להבהיר לנהגים שהם שם.

 

מישהו יודע מה הם מצלמות? מהירות? סימוס בטלפון? משהו אחר?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הסיפור באמת של הצ'קלקות על עמוד? למה זה טוב?

פורסם

התשובה שלהם נשמעת קשקוש קצת.

 

כי:

1. אף אחת מהמצלמות האלו לא קרובה לצומת עם רמזור.

2. אני בספק שהן יכולות לתפקד כמצלמת מהירות. גודלן כגודל של מצלמת אבטחה ביתית.

 

אבל נחכה ונראה.

פורסם
התשובה שלהם נשמעת קשקוש קצת.

 

כי:

1. אף אחת מהמצלמות האלו לא קרובה לצומת עם רמזור.

2. אני בספק שהן יכולות לתפקד כמצלמת מהירות. גודלן כגודל של מצלמת אבטחה ביתית.

 

אבל נחכה ונראה.

אף אחד לא אמר שזה מצלמת מהירות.

 

להבנתי, זה כמו מצלמות עירייה שפרוסות בכל העיר לצורך מעקב של המוקד, אז פה במקרה של תאונה יהיה תיעוד.

פורסם

בכתבה שאתה פרסמת.

ראיתי הרבה כאלה בראשל"צ.

התשובה פה:

http://www.be106.net/231/30648

 

אף אחד לא אמר שזה מצלמת מהירות.

 

להבנתי, זה כמו מצלמות עירייה שפרוסות בכל העיר לצורך מעקב של המוקד, אז פה במקרה של תאונה יהיה תיעוד.

 

מדובר במצלמות משותפות של מטה הבטיחות בדרכים של עיריית ראשון לציון ומשטרת ראשון לציון והן נועדו להרתיע נהגים מביצוע עבירות שונות כגון חציית צומת ברמזור אדום, חציית קו הפרדה לבן , עבירות מהירות ועוד (אך לא עבירות שימוש בסלולארי).



 

×
×
  • תוכן חדש...