Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב הוכנס היום לטיפול 90K בחברה והוחלפו: שמן+מסנן שמן,מצתים,נוזל בלמים (יש קופון חינם מאוטו סנטר).

המוסך מצידו מצד אחד נתן תוסף דלק ונוזל שמשות על חשבונו ושילמתי על מחיר פילטר מזגן אבל מה שעצבן אותי היה ניסיון ה"אלמנט".

כאשר הגעתי אל הרכב,שאל המכונאי היכן הבוקסת נעילה (למזלי שכחתי אותה בבית) וככשאלתי למה הוא טען,שלאחר מדידה (איך מדדו אם לא פירקו גלגלים) חייב להחליף רפידות בלם אחוריות.

כאן כבר התעצבנתי לחלוטין- הרפידות הללו הוחלפו ע"י חבר טוב ליד העיניים שלי לפני 6,700 ק"מ ואמרתי למתאם השירות שזה אחד ההזויים וכמובן שלא אישרתי את ההחלפה.

השאלה כאן היא האם באמת לאחר 6,700 ק"מ רפידות אחוריות לא מקוריות הולכות (אין שום רעש חריקה מהבלמים ונראה שיש עוד הרבה בשר על הרפידה) או שפשוט בגלל שמדובר בטיפול חינם פשוט באמת חיפשו את האלמנט ולא הצליחו ?

ד"א טיפול כזה בחברה ללא בלמים וללא מסנן מזגן עולה 2,250 ש"ח כולל מע"מ כאשר מחיר שעת עבודה הינו 310 ש"ח לפני מע"מ.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בס"ד

 

רפידות אחוריות יחזיקו גם 40 אלף ללא החלפה.

שיטה ידועה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

רפידות אחוריות יחזיקו גם 40 אלף ללא החלפה.

שיטה ידועה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

ממש לא, בטח לא בדגמי הונדה.

פורסם
ממש לא, בטח לא בדגמי הונדה.

מקס,נתקלת ברפידות אחוריות לא מקוריות שמחזיקות פחות מ 10K ק"מ ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה הבעיה? תוריד גלגל ותבדוק. אפילו אפשר לראות דרך הג'אנט לפחות את הרפידה החיצונית.

נראית בסדר גמור לפחות ויזואלית.

אם הרכב היה נוסע 7000 ק"מ ברוורס אולי הייתי מאמין אבל ברור שזה לא קורה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מקס,נתקלת ברפידות אחוריות לא מקוריות שמחזיקות פחות מ 10K ק"מ ?

 

נתקלתי במקוריות שמחזיקות פחות .

 

בטח תלוי תוואי נהיגה, ובטח תלוי נהג .

פורסם
ממש לא, בטח לא בדגמי הונדה.
בס"ד

 

ממש כן, אצלי, הקדמיים (316 מ"מ), מחזיקים 40, אני לא מאמין שהונדה "אוכלת" רפידות אחוריות בפחות מזה, בייחוד שרוב הבלימה היא מקדימה ולא מאחורה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מניין לך איפה רוב הבלימה בהונדה? ומה היחס בין הרפידות הקדמיות או האחוריות? והאם יש מערכת לחלוקת עומסי בלימה או לא?

פורסם

בס"ד

 

עם כל הכבוד, הונדה לא המציאה את גלגל.

רוב הבלימה ב כ ל המכוניות, היא מקדימה.

אם רוב הבלימה הייתה מאחורה, היית נועל גלגלים על ימין ועל שמאל.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

ואם רוב הבלימה היא מקדימה ביחס 70/30 .

 

ועובי הרפידות מאחורה הוא ביחס 30/70 .

מה אז קורה?

 

עזוב אנלוגיות, ברוב הרכבים גם משאבת מים קשורה לטיימינג ובואגיות לא .

 

זה המצב בהונדה .

אולי לא קיצוני כמו שפותח שרשור כתב-אבל קיצוני בהחלט לרעה.

פורסם
ואם רוב הבלימה היא מקדימה ביחס 70/30 .

 

ועובי הרפידות מאחורה הוא ביחס 30/70 .

מה אז קורה?

 

עזוב אנלוגיות, ברוב הרכבים גם משאבת מים קשורה לטיימינג ובואגיות לא .

 

זה המצב בהונדה .

אולי לא קיצוני כמו שפותח שרשור כתב-אבל קיצוני בהחלט לרעה.

בס"ד

 

יצא לך לראות צלחות/רפידות בהונדה, אני מאמין שכן.

עובי הרפידות הוא דומה, רק ששטח החתך מקדימה הוא תמיד אבל תמיד יותר גדול מאחורה ולא לחינם.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)
ממש כן ןאפילו הרבה יותר

 

כשמכונאי של הונדה מדבר -אני שותק .

 

חבל על ההטעייה בפורום ציבורי.

 

זה פשוט עוול.

אאוטלנדר 2019 - כל 20k 4 רפידות .

כנ"ל שאר דגמי מיצובישי .

 

קורולה 2019 כנ"ל , כל 15-20 רפידות אחוריות+ קדמיות .

עריכה אחרונה על ידי Max.M

×
×
  • תוכן חדש...