Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב כבר תקופה ארוכה לקנות רכב חדש או משומש חדש בתקציב של עד 80 אלף.

מתוך הבנה שרכב חדש הוא רכב שאצטרך להוציא עליו פחות בתחזוקה מוכן להשקיע עד 100 אלף

חשוב לי שיהיה אוטמטי ועם אמינות גבוהה.

פסלתי את פיג'ו 2008 וסיאט למינהן בגלל סוגיית האמון למרות שה2008 הייתה מאוד כדאית על הנייר (20 אלף הנחה על דגם הפרימיום +\-)

הנסיעות שלי הן אך ורק בין עירוניות + פעמיים בחודש נסיעה ראשל"צ-ירושלים.

נוסע בערך 40 קמ ביום, בלי פקקים, כביש 4 דרום (בשנה האחרונה נסעתי כ13 אלף קילומטר וזה לא צפוי להשתנות).

מעבר לנוחות בנסיעה בין עירונית ואמינות אין לי עוד בקשות מיוחדות מהרכב, אבל שיהיה לו מספיק כח לנסיעה בין עירונית.

 

באופן כללי נזרקתי להמון כיוונים בכדי (לנסות) לקבל כמה שיותר תמורה לכסף

1. קיה פיקנטו חדשה gtline ב"חבר" עולה פחות או יותר בתקציב ונראית משכנעת ,סוגיית הנסיעה הבין עירונית לא ברורה לי, מהביקורות ברשת ובפורום נראה שעדיף שלא.

כן מושך 7 שנים אחריות, חסכון בדלק ואובדן ערך מינימלי יחסית לרכב חדש (שוק חזק + אבזור מעניין + מחיר נמוך מלחתחילה)

2. ספארק מאובזרת - עולה פחות או יותר אותו דבר , אין לי מה להוסיף. כנראה שתהיה עדיפה בבינעירוני אבל המחירון שלה נראה כמו צניחה חופשית.

3. קיה ספורטג' 2016 1600 אחרי מתיחת הפנים- נכנסת בתקציב יד1 שמורות יחסית , אני חושב שזה עולם אחר לנסיעה בין עירונית אבל מהסס כי אומרים שהיא לא מספיק חזקה למרות שברור שהיא לוקחת את הפיקנטו ואת הספארק בהיבט הזה.

4. i20 אפס ק"מ - מאוד לא מאובזת ובלי אמצעי בטיחות ואמינות לא ברורה כרגע.

5. i20 מאובזרת מהיבואן - עניין האמינות נשאר.

6. mg zs - אשמח לשמוע פרטים נוספים עליה

 

 

אשמח לקבל המלצות גם לרכבים אחרים. אני ממש לא סגור על עצמי ולא בטוח מה לקנות.

 

תודה מראש על העזרה.

פורסם

בגדול, מאזדה 2 (משומשת) יכולה להיות מה שאתה מחפש. אוטומטית, אמינה, מאובזרת, חזקה מספיק.

 

לא הייתי בוחר אף אחת מהאפשרויות שהצעת. הפיקנטו gt line היא פשוט גרסה מקושטת של הפיקנטו הפשוטה יותר, ספארק חדשה באמת עלולה לסבול מירידת ערך גבוהה, ספורטאז' יהיה אוברקיל מטורף לנסיעות בין עירוניות קצרות לאדם אחד (ולא חזק בכלל), וה-MG גם (כנראה) לא תהנה משמירת ערך גבוהה, גם (בסבירות מסויימת, לפי כמה דיווחים שהיו פה מבעלי ה-3) תסבול מעליות טיפולים לא נמוכות, ובנוסף לכל היא גם לא בטוחה, לא מאוד חזקה, וגדולה מדי לצרכיך.

 

במקומך, הייתי מפסיק לפחד מאמינות וקונה רכב הרבה יותר מוצלח (כמו פג'ו 308) במחיר נמוך משמעותית מהסכום (נניח, 2015 במצב טוב ב-50,000 ש"ח), מחליף רצועת תזמון (שהיא הבעיה העיקרית ברכב הזה) באחד המוסכים המומלצים פה ב-2500-3000 ש"ח ונהנה ממנו לשלוש השנים הבאות. אבל זה אני.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

רשימת הדגמים שסיפקת מאוד מבולבלת וחוצה קטגוריות.

אם אתה נהג יחיד ללא נוסעים נוספים, והנסיעות הן כאמור בין עירוניות בעיקר, אז הייתי מנפה את דגמי המיני שפחות נעימים בתוואי בין עירוני, וגם את הספורטאז' שמציע ממדים שאין לך צורך בהם וגם יצרוך הרבה יותר דלק ומתרכז בסופר מיני.

יונדאי i20 מ-0 ק"מ פחות מומלצת כמו שהבנת בגלל מפרט בטיחות נחות. הדגמים המאובזרים ראויים יותר. קיה ריו מתבססת על מכלולים זהים, מציעה 20 כ"ס נוספים ומשווקת בדגם אחד שכולל את מערכות הבטיחות, בעיני היא עסקה עדיפה. בתקציב שלך תכנס ריו מ-0 ק"מ או מהיבואן אם יש לך גישה למבצעים של מועדון חבר. יחידת ההנעה של שתיהן חדשה יחסית בעולם וגם בארץ, לגיר הרובוטי היו מספר מקרים של התחממות אבל זה מאפיין יותר תנועה עירונית צפופה או פקקים בעליות.

מאזדה 2 היא בחירה סולידית עם מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, היא זריזה ומציעה אבזור טוב מרמת גימור דינמיק ומעלה. המרווח הפנימי אמנם נחות מחלק מהמתחרות אבל לנהג יחיד זה לא אמור להפריע. המחיר גבוהה מ-100K ולכן היא רלוונטית מ-0 ק"מ בלבד. רמת האמינות טובה.

סיאט איביזה מציעה יחידת הנעה זריזה וחסכונית, יש בונוס בדמות בקרת שיוט אדפטיבית שעושה את החיים קלים בנסיעות בין עירוניות, המחירים זולים יחסית ברמות גימור סטייל ואקסלנס (שנמכרת ברשת בלבד) ושתיהן נמכרות בפחות מ-100,000 ש"ח ישירות מהסוכנות. אם אתה חפץ בג'יפון אז סיאט ארונה מבוסס על האיביזה אבל יקר בכ-10,000 ברמת אבזור מקבילה שמציעה מעט יותר אבזור. לגיר של האיביזה אין מוניטין אמינות מושלם אבל בשנים האחרונות כמות התלונות פחתה באופן מהותי.

MG ZS מציע עיצוב נאה ותא נוסעים מפתיע, רשימת אבזור הבטיחות אינה עומדת בסטנדרטים של ימינו וגם ציון ריסוק של 3 כוכבים. בעיני ב-105K יש חלופות עדיפות.

סיטרואן C3 חורגת מעט מהתקציב אבל אולי תצליח לקבל הנחה בסוכנות. היא מציעה עיצוב מאוד מקורי בחוץ ובפנים, רמת אבזור טובה, אבזור בטיחות מלא, נוחות נסיעה טובה, ויחידת הנעה זריזה וחסכונית. החסרונות הן תפעול לא מבריק ממסך המגע ויחידת הנעה שפחות נעימה לשימוש בתנועה עירונית. על המנוע היו מספר תלונות בפורום, הגיר מראה אמינות טובה.

פורסם

תנסה לחפש משהו עם מנוע דיזל אם זה רק נסיעות בין עירוניות

לדעתי עדיף מבנזין ותהיה לך אחלה צריכת דלק

 

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

פורסם

ב 80 אלף אתה יכול להביא בכייף ג'אז צורה חדשה עדיף דגם קו פורט. חסכונית, מרווחת, בטיחותית ומאובזרת (בדגם קומפורט ואלגנס). חדשה עולה כ 97 אלף בליסינג 0 ק"מ.

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות

 

רשימת הדגמים שסיפקת מאוד מבולבלת וחוצה קטגוריות.

אם אתה נהג יחיד ללא נוסעים נוספים, והנסיעות הן כאמור בין עירוניות בעיקר, אז הייתי מנפה את דגמי המיני שפחות נעימים בתוואי בין עירוני, וגם את הספורטאז' שמציע ממדים שאין לך צורך בהם וגם יצרוך הרבה יותר דלק ומתרכז בסופר מיני.

יונדאי i20 מ-0 ק"מ פחות מומלצת כמו שהבנת בגלל מפרט בטיחות נחות. הדגמים המאובזרים ראויים יותר. קיה ריו מתבססת על מכלולים זהים, מציעה 20 כ"ס נוספים ומשווקת בדגם אחד שכולל את מערכות הבטיחות, בעיני היא עסקה עדיפה. בתקציב שלך תכנס ריו מ-0 ק"מ או מהיבואן אם יש לך גישה למבצעים של מועדון חבר. יחידת ההנעה של שתיהן חדשה יחסית בעולם וגם בארץ, לגיר הרובוטי היו מספר מקרים של התחממות אבל זה מאפיין יותר תנועה עירונית צפופה או פקקים בעליות.

מאזדה 2 היא בחירה סולידית עם מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, היא זריזה ומציעה אבזור טוב מרמת גימור דינמיק ומעלה. המרווח הפנימי אמנם נחות מחלק מהמתחרות אבל לנהג יחיד זה לא אמור להפריע. המחיר גבוהה מ-100K ולכן היא רלוונטית מ-0 ק"מ בלבד. רמת האמינות טובה.

סיאט איביזה מציעה יחידת הנעה זריזה וחסכונית, יש בונוס בדמות בקרת שיוט אדפטיבית שעושה את החיים קלים בנסיעות בין עירוניות, המחירים זולים יחסית ברמות גימור סטייל ואקסלנס (שנמכרת ברשת בלבד) ושתיהן נמכרות בפחות מ-100,000 ש"ח ישירות מהסוכנות. אם אתה חפץ בג'יפון אז סיאט ארונה מבוסס על האיביזה אבל יקר בכ-10,000 ברמת אבזור מקבילה שמציעה מעט יותר אבזור. לגיר של האיביזה אין מוניטין אמינות מושלם אבל בשנים האחרונות כמות התלונות פחתה באופן מהותי.

MG ZS מציע עיצוב נאה ותא נוסעים מפתיע, רשימת אבזור הבטיחות אינה עומדת בסטנדרטים של ימינו וגם ציון ריסוק של 3 כוכבים. בעיני ב-105K יש חלופות עדיפות.

סיטרואן C3 חורגת מעט מהתקציב אבל אולי תצליח לקבל הנחה בסוכנות. היא מציעה עיצוב מאוד מקורי בחוץ ובפנים, רמת אבזור טובה, אבזור בטיחות מלא, נוחות נסיעה טובה, ויחידת הנעה זריזה וחסכונית. החסרונות הן תפעול לא מבריק ממסך המגע ויחידת הנעה שפחות נעימה לשימוש בתנועה עירונית. על המנוע היו מספר תלונות בפורום, הגיר מראה אמינות טובה.

 

האם יש בפורום או ברשת בכלל איזשהו סיקור על הקיה ריו החדשה ? לא מצאתי בשום מקום (ואני עוקב דיי בהדיקות עוד לפני שהתעניינתי לקנות)

אם יש השוואה בינה לבין הi20 זה בכלל יהיה מדהים

בדקתי את הריו מבחינת הנחה והיא לא תחצה את ה100 אלף,השאלה האם היא תהיה סחירה בסופו של יום כמו יונדאי שעולה סהכ 4000 שקל יותר, ובעוד 3 שנים כנראה שההפרש דווקא יגדל (או שאני טועה?)

פורסם

קיה ריו נבחנה כאן בעבר: https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2913/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95---%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%91%D7%94

 

שים לב שמדובר בגרסה שונה, עם מנוע בנזין אטמוספרי, גיר אוטומטי וללא מערכות בטיחות כך שההתרשמות מהרכב כפי שהוא נמכר היום תהיה שונה בתחומים האלה.

לגבי שמירת ערך וסחירות, קיבלת את התשובה, זה משהו שלא ניתן לחזות. עם זאת לפי מצב שוק המשומשות ירידת הערך הופכת גדולה יותר, קשה למכור לבד בשוק הפרטי ומתבצעות יותר עסקאות טרייד אין.

פורסם

תודה לכל העונים.

הלכתי אתמול לקיה במחשבה שאני סוגר על קיה ריו, אבל להפתעתי למרות שהיבואן מוכר אותה כבר כמה חודשים, אין בארץ רכב שמוקצה לנסיעות מבחן ולכן אי אפשר לנהוג עליו לפני קניה (נשמע לי תמוהה).

ולכן הט(ריו) שאני חושב עליהן כרגע הן פיקנטו gtline או ספארק premier או הריו שנרשמתי לנסיעת מבחן ואני אחכה לתשובה

איכשהו מדובר ב3 מדרגות של כח (84 כס מול הספארק עם 98 והריו עם 120) שהייעוד של הרכב הוא רק בין עירוני והנטיה שלי היא לקחת כרגע את החזקה ביותר גם על חשבון אבזור

פונה פה לפורום אם אתם מכירים מישהו שקנה את הריו החדשה כבר ויכול להמליץ יהיה ממש נחמד

 

תודה לכולם על העזרה

פורסם

יש להם רכב כסוף לנסיעות מבחן, נהגתי עליו בסוכנות (המרכזית?) בראשון. אולי כרגע הוא נמצא אצל כתב רכב וזה למה הוא לא זמין.

פורסם
יש להם רכב כסוף לנסיעות מבחן, נהגתי עליו בסוכנות (המרכזית?) בראשון. אולי כרגע הוא נמצא אצל כתב רכב וזה למה הוא לא זמין.

 

הליטר טורבו ? מה אתה חושב עליה?

פורסם

תיבת ההילוכים הרובוטית לא הכי זריזה משכמותה אבל העברות הילוכים לא מורגשות, לא בשיוט ולא בזחילה עד כמה שניסיתי.

החסרונות העיקריים שלה היו רעש מנוע נוכח תחת האצה כבדה ותיקון סטייה מנתיב שעבד לסירוגין.

מעבר לכך היא דיי זהה לגרסה האטמוספרית שנהגתי עליה במשך שלושה ימים , כלומר נוחה ומרווחת וגם מאובזרת בצורה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...