Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הבעיה מתחילה כשלא משקיעים את השניה וחצי בשביל להלביש את האום \ בורג על ההברגה עם היד, על מנת לוודא שהכל ישר ובמקום, לפני שנותנים בסגירה.

נכון, גם לא מצפה ממוסך לעבוד עם כלי ידני כי אז משך העבודה יגדל משמעותית, הבעיה היא שזה רק קצה הקרחון של צורת העבודה במוסך. יש עוד לא מעט קיצורי דרך שנועדו בדיוק לאותה מטרה: לסיים את העבודה מהר ככל האפשר. דוגמאות: החלפת נוזל בלמים חלקית רק בכוסית, אי ניקוי וגירוז בהחלפת רפידות בלמים. אילו היו מרשים לעמוד ליד הרכב בזמן העבודה, לך תדע מה עוד הייתי רואה.

פורסם

תמיד אחרי שאני מבקר בפנצריה כלשהי, אני משחרר את הברגים ומחזק חזרה עם ידית מומנט ל 120nm.העוצמה שהם מהדקים היא פשוט חולנית. אין שום מצב שאישה תצליח לשחרר את הברגים באמצעות הידית של האוטו. גם אני בקושי מצליח וזאת אחרי שאני מלביש עליה צינור באורך של מטר.

פורסם

חולנית בקטע של over tightening? ראיתי שחלק מהפנצ'ריות (כנראה עניין כסתחי) מציינות בחשבונית שלאחר כמה עשרות קילומטרים הלקוח יחזור לחיזוק נוסף של הברגים.

 

Sent from my Tricorder

פורסם

8:30 הוחלפו 4 גוזונים ואומים חדשים, נבדקו שאר הגלגלים הכל בסדר

10:00 טלפון לאיגוד המוסכים הסבירו מה צריך, הכל נשלח אליהם עם קבלות תמונות ותיאור המקרה, נראה מה יהיה, אעדכן, מי שמעוניין לדעת את שם הפנצרייה אז רק בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...